Komentarze (50)

Alkoholowy problem z alkoholami. Mieszkaniec kontra właściciel - kto wygra?

wróć do artykułu

~ nosił osioł razy kilka i ponieśli osła

3845 dni temu, 20:37 | ocena 50%

1

oceń komentarz 2 2

idę sobie pokłusować bo lubię:) oczywiście na ryby we własnym stawie hodowlanym a nie na zwierzynę leśną :)

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Sąsiad

3845 dni temu, 20:36 | ocena 82%

2

oceń komentarz 9 2

Jak widać obiektywizm dziennikarski nie jest znany autorowi i postanowił napisać artykuł na zamówienie. Przedstawienie z jednej strony nękanego właściciela a z drugiej nękającego go mieszkańca, ni jak ma się do rzeczywistości.Przede wszystkim mieszkaniec o którym pisze autor był na spotkaniu z Prezydentem miasta jako przedstawiciel mieszańców z sąsiednich budynków a nie jako osoba reprezentująca swoje interesy. Wynika to z petycji złożonej na ręce p.Prezydenta podpisanej przez sąsiadów sklepu a nie tylko przez jedna osobę. Jeżeli chodzi o wyssany z palca zarzut palenia sklejką to nie jest to prawda , na podwórku jest składowane drewno którym sąsiad pali w kominku, łatwo to sprawdzić.Myślę, że pisanie oszczerstw to sposób na publiczne szkalowanie osób które domagają się poszanowania prawa .Wiem, że Sąsiad nie ma nić personalnie przeciwko właścicielowi sklepu ale przeciwko lokalizacji sklepu a są to dwie różne sprawy. Nie wiem , czy gdyby role się odwróciły byłoby inaczej.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Twój nick

3845 dni temu, 19:59 | ocena 82%

3

oceń komentarz 9 2

Wiąże się to nie tylko z odpowiedzialnością właścicieli za swoją działalność, bo mają świadomość że może ona być uciążliwa dla otoczenia, ale ze zwykłym szacunkiem dla ludzi mieszkających w najbliższym otoczeniu. Zamiast przerzucać całą winę na jedną osobę, która ma pełne prawo do spokojnego zamieszkiwania w swoim domu, a mniemam że takich osób nie tylko w tym bloku, ale i okolicznych, znalazło by się o wiele więcej, proponuję panu handlowcowi aby przyjrzał się swojej działalności nie tylko przez pryzmat osiąganego zysku. Bo źdźbło człowieku w oku bliźniego widzisz, a belki w swoim nie dostrzegasz ! ! !

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Twój nick

3845 dni temu, 19:51 | ocena 82%

4

oceń komentarz 9 2

Cała sprawa wyglądała by inaczej gdyby obie strony potrafiły się dogadać. Nie dziwię się wspólnocie mieszkaniowej do której przylega ten sklep, że nie chcą aby pod ich oknami odbywał się handel alkoholem. Ja również takiego sąsiedztwa bym sobie nie życzył, w domu chcę mieć spokój, bo wracam tu po pracy aby odpocząć. Zapewne właściciel tego punktu handlowego również od takiego towarzystwa chciał by trzymać się jak najdalej. Ale myślę że to w jego gestii jest zadbanie o to aby jego inicjatywa nie była uciążliwa dla mieszkańców okolicznych bloków, gdyż w momencie jak on otwierał swój punkt handlowy, to one już tam stały. Jest w naszym mieście wiele przykładów, jak takie sklepy funkcjonują, i to dzięki trosce właśnie ich właścicieli, oraz zdecydowanej postawie w momencie gdy klienci w obrębi ich placówek zachowują się niestosownie, nie słyszeliśmy o skargach mieszkańców przyległych lokali mieszkalnych na funkcjonowanie tego typu placówek.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Polak potrafi

3845 dni temu, 16:11 | ocena 50%

5

oceń komentarz 2 2

W całej sprawie nie chodzi o sklep, tylko o właściciela...Alkohol jest wszędzie- co krok Biedronka, Żabka, powstają różne sklepy typu Alkohole Świata, Alkohole 24 na dobę ... i tani Borys wskoczył- gdzie właściciele innych już mają zadrę w nosie... Cała Starówka płynie alkoholem i nikomu to nie przeszkadza. Policzcie lepiej ile jest szaletów miejskich gdzie zwykły przechodzień w pilnej sprawie może sisiu zrobić ;) Zajmijcie się poważnymi sprawami a nie takimi pierdołami... Jeszcze jedno wyjście ALKOHOL NA KARTKI :))

odpowiedz zgłość do moderacji

~ The blue cook

3846 dni temu, 23:07 | ocena 75%

6

oceń komentarz 6 2

Nie ma to jak podtrzymywanie i lajkowanie ustawionych komentarzy .. Panie redaktorze zajmij sie lepiej reportażem miejsca, skąd pan sie wywodzisz (bliżej? wyginajacego ptactwa, a pózniej stawiaj za czy tez przeciw... Nie jest pan dziennikarzem, bo widać ze pojęcia pan nie masz kompletnie o zasadach tej pracy. To ile sie teraz bierze za takie ustawione reportaże?!

odpowiedz zgłość do moderacji

~ mieszkanka

3846 dni temu, 21:58 | ocena 60%

7

oceń komentarz 4 6

Tu nie chodzi o zawiść jak najbardziej ja (wszystkim młodym)Panu Krzysztofowi Janiszewskiego życzę sukcesów sprzedażowych,ale po prostu w innym miejscu.Nie w miejscu,gdzie wystąpiły sprzeciwy przed otwarciem sklepiku,nie w miejscu wizytówce miasta(1.centrum miasta,2jedna z najdłuższych ulic miasta i niebawem ma tu powstać Kamienica Marszałka,także o czymś to świadczy.Nie napisałam zamknąć,nie chcę zabierać nikomu miejsc pracy,ale o przeniesienie i postawieniu bardziej użytecznego, przystanku autobusowego,gdzie można się schronić przed niesprzyjającymi warunkami atmosferycznymi,oraz pomyślmy o osobach starszych, robiących w szczególności na TM. zakupy w końcu społeczeństwo starzejące się..

odpowiedz zgłość do moderacji

~ M sąsiad

3846 dni temu, 21:12 | ocena 57%

8

oceń komentarz 4 3

Ludzie skąd w Was ta nienawiść mieszkam obok i sklep widzę z okna nigdy nie widziałem nic niepokojącego właściciel normalny człowiek ale to tak jest w tym naszym żałosnym kraju jak komuś coś idzie to trzeba go zniszczyć nikt nikomu nie zabrania ciężkiej pracy Panie właścicielu głowa do góry ja jestem za Panem życzę owocnych utargów

odpowiedz zgłość do moderacji

~ mieszkanka

3846 dni temu, 21:12 | ocena 67%

9

oceń komentarz 3 6

Targowisko miejskie jak najbardziej jestem za świeżymi warzywami, także Panie Mieczysławie.. JA ZWRÓCIŁAM SIĘ TYLKO O PRZENIESIENIU SKLEPIKU ALKOHOLOWEGO I POSTAWIENIU W TYM MIEJSCU PRZYSTANKU AUTOBUSOWEGO.(W tym obszarze jest cała masa miejsc gdzie można kupić alkohole). Jeżdżę i zwiedzam także dla Pańskiej informacji, w każdym mieście znajdzie Pan Targowiska Miejskie, które istnieją i istnieć będą. Co do pańskiego obstawiania, skoro pan tak ciekaw, spotkajmy się na żywo. Bardzo jestem ciekawa Pana buzi, oraz Pańskiej bezpodstawnej i i mylnej argumentacji. Proszę pana, osobom wykształconym i oczytanym nie potrzebne są cytaty z encyklopedii?

odpowiedz zgłość do moderacji

~ mieszkanka

3846 dni temu, 21:00 | ocena 60%

10

oceń komentarz 4 6

Dlaczego od razu Pan pisze – zamknąć wszystko, ja napisałam tylko o przeniesieniu „Szwagra..i postawienie przystanku miejskiego”Po pierwsze stacja Shell oraz BP były jako pierwsze i są bardzo użyteczne dlatego nawet o tym nie wspomniałam.Niech Pan spojrzy na sytuacje racjonalnie.(use your brain Mr Mieczysław) te dwie stacje czynne całą dobę są w obrębie dosłownie 80 m,tak więc skoro mieszkańcy nie wyrazili zgody?poco sklepiki alkoholowe. Dodatkowo sklep żabka, dwa Top Market, sklep po schodkach, i alkohole 24 przy targowisku?–gdzie tu racjonalność? Poco kolejny alko.. sklep? Ponadto przy parkingu kolejny bar!? Przy BP, kolejny Top Market oraz Alted(dochodząc do konsensusu, i użyteczności naprawdę lepszą funkcję spełniał by przystanek miejski.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ mieszkanka

3846 dni temu, 20:48 | ocena 63%

11

oceń komentarz 5 3

Panie Mieczysławie na początku napisania słowa A prosiłabym o otwarcie książki czy też ENCYKLOPEDIi i zapoznanie się ze znaczeniem słowa płyta MDF?! Koszta wyprodukowania takiej płyty są znaczące i nie wiem skąd pan takie pomysły bierze, aby palić tak drogą płytę. Jeśli pan tak rozeznany w terenie to proszę zobaczyć jakiego rodzaju szczapy schną na okolicznym podwórku i bardzo proszę nie wygadywać bzdur. Jaką sklejke? O czym Pan mówi?? Pan nie zdaje sobie sprawy z tego, że szkodząc środowisku, bardziej owy mieszkaniec zaszkodził by kominowi.. Nie zna się Pan, nie zna Pan cen kominiarskich to ‘ZAMKNIJ’ Pan Buzię ;)

odpowiedz zgłość do moderacji

~ figo nie fago

3846 dni temu, 11:26 | ocena 67%

12

oceń komentarz 3 6

Elblag za Wilka to jedna wielka zurlandia,zule,menele,huligani,bezdomni...

odpowiedz zgłość do moderacji

~ sąsiad

3847 dni temu, 19:34 | ocena 50%

13

oceń komentarz 8 8

jestem mieszkańcem bloku dabka 126to bzdury co pisze wlasciciel sklepu u szwagra sam sprzątam butelki iszkła na podwórku na dowód mam zdięcia pytam właściciela tego sklepu co z monitoringiem skoro pod kamerąnarobione kupy iprzed sklepem nażygane mam zdjecia mogę daćwięcej przykładow to narazie tyle sąsiad

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Mieczysław

3847 dni temu, 20:27 | ocena 56%

14

oceń komentarz 7 9

a to ludzie nawet robią kupę pod monitoringiem? jest pan smieszny juz całkowicie.!!!! tyle tylko napiszę szkoda słów!!!

zgłość do moderacji

~ gość**

3822 dni temu, 16:56 | ocena 67%

15

oceń komentarz 1 2

To ja jestem szczerze zdziwiona , że Pan sprząta, bo jakoś tego nie zaważyłem i osobiście zgodzę się ze panu P. przeszkadza wszystko i wszyscy, Proponuję zamknąć szkołę w której uczy Pan P., bo przecież też mogą być tam huligani, Najlepiej pozamykajmy wszystko , a bezrobocie niech rośnie.

zgłość do moderacji

~ oby

3847 dni temu, 18:08 | ocena 67%

16

oceń komentarz 6 3

Pod kościołem także oddają mocz i co ?! Niech Janina protestuje ! Odwieczne prawo natury ! Gdzie w Elblagu są toalety miejskie ? Są wszędzie malkontenci i nieudacznicy źyciowi. Ale coź , gdy w glowie pustka to pozostaje tylko jęczenie. !5 8

odpowiedz zgłość do moderacji

~ mieszkanka

3846 dni temu, 21:15 | ocena 56%

17

oceń komentarz 4 5

TAK !oddają wszędzie mocz, ale postawmy sobie pytanie - Kto oddaje mocz? zazwyczaj są to osoby które są pod wpływem alkoholu, oczywiście czasem komuś się zdarzy, ale są to jednostki wybiórcze. Tutaj jest mowa o nagminnych incydentach, każdy zna przysłowiowego Mietka Żula...

zgłość do moderacji

~ EuPi

3847 dni temu, 17:14 | ocena 63%

18

oceń komentarz 5 3

A może temu panu sklep jest konkurentem, że chce wyeliminować

odpowiedz zgłość do moderacji

~ elblążanka

3847 dni temu, 17:04 | ocena 55%

19

oceń komentarz 11 9

elblążanka Kanon etyki zawodu dziennikarza opiera się na niezależności, uczciwości, rzetelności i wrażliwości. To cztery złote zasady prawdziwego dziennikarstwa. Mam więc pytanie - kim jest autor tego artykułu, który tak rażąco narusza zasady bezstronności - osądź sam.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ 607

3847 dni temu, 16:18 | ocena 75%

20

oceń komentarz 6 2

Proponuję kompromis. Niech miasto postawi wypasiony przystanek, a gdzieś w ustronnej okolicy kibelek toi-toi. To rozwiąże sprawę i wszyscy będą zadowoleni (no może oprócz pana P. i "mieszkanki" komentującej powyższy artykuł). Przystanek przyda się osobom starszym, kibelek ludziom w potrzebie, a fasady budynków nie będą obsikiwane. A może zrobić coś na zasadzie partnerstwa publiczno-prywatnego? Tj. miasto sfinansuje przystanek na miarę Europy, a Szwagier latrynę? Mógłby ją także wykorzystać jako powierzchnię reklamową. Ech, może z moimi pomysłami wystartuję w wyborach do rady miasta?

odpowiedz zgłość do moderacji

~ mieszkanka

3847 dni temu, 15:32 | ocena 59%

21

oceń komentarz 7 10

(c.d.)- nadmierne spożywanie alkoholu doprowadza do marskości wątroby, cukrzycy, zaburzeń ruchowych ( liczne wypadki), liczne nowotwory!Pytanie?! Panie Prezydencie Wilk dlaczego zgadzacie się Państwo na otwieranie takich sklepiczków, które sprzedażą i promowaniem alkoholu niszczą społeczeństwo. Owszem wszystko z umiarem, ale przy Płk. Dąbka jest ich za dużo, rozejrzyjmy się nie bądźmy ślepi. POSTAWMY PRZYSTANEK AUTOBUSOWY - który każdemu będzie służył i będzie znacznie lepszą wizytówką miasta..

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Mieczysław

3847 dni temu, 20:25 | ocena 53%

22

oceń komentarz 7 8

Wg Pani mieszkanki zamknijmy wszystko co jest wokoło. Jest tez bazar miejski więc może napisze pani petycję o zamknięcie tego miejsca? Tam to się dopiero dzieje. W swoich komentarzach wkleja pani cytaty prosto z jakiejs encyklopedii chyba. Stawiam że jest pani rodziną pana który rzuca bezpodstawne oskarżenia. Policja i straż miejska interweniowała kilka krotnie niczego się nie doszukując a wy widzicie problem na każdym kroku,

zgłość do moderacji

~ mieszkanka

3847 dni temu, 15:22 | ocena 70%

23

oceń komentarz 6 14

Panie Janiszewski: te 35 podpisów to jest nic;-) MOŻE policytujmy się. Ja mam listę argumentów za przeniesieniem pańskiego sklepiczku, i ciekawe ile osób będzie za mną? zacznę wymieniać: - Pierwsze i najważniejsze to dobro społeczeństwa, czyli przystanek dla oczekujących podróżnych - alkohol szerzy margines społeczny, a co za tym idzie szalet publiczny pod oknami mieszkańców,czyli nie zadowolenie i zła wizytówka dla Zielonego Miasta Elbląg..(c.d).

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Mieczysław

3847 dni temu, 20:19 | ocena 53%

24

oceń komentarz 8 7

Zielone Miasto co pani wygaduje a razem z panem "P" mieszka pani w jednym budynku ktory pali sklejke i mdf. Widać ma pani tez coś z tym wspólnego. I co pani z tej listy argumentów. Może zamknie pani tez stacje shell ze względu że można tam kupić alkohol równe 24h na dobę 7 dni w tygodniu.

zgłość do moderacji

~ ja

3822 dni temu, 17:01 | ocena 67%

25

oceń komentarz 1 2

Pani mieszkanko proponuję zamknąć Pani zakład pracy, pewnie też się znajdą podpisy. Obok też jest sklep spożywczy gdzie sprzedają alkohol i jakoś pod zamkn ięciem jego nikt nie zbiera podpisów.

zgłość do moderacji

~ Janek

3847 dni temu, 15:12 | ocena 77%

26

oceń komentarz 10 3

Wygra wolny rynek i lokalna przedsiębiorczość, a nie zgorzkniali malkontenci.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ mieszkanka

3847 dni temu, 15:11 | ocena 69%

27

oceń komentarz 5 11

2) Mam ogromną nadzieję, że ten sponsorowany artykuł przyczyni się do zamknięcia sklepiku, ( przeniesienia w inne miejsce), i zrobieniu na miarę Europy przystanku autobusowego, który będzie przydatny dla ludzi starszych robiących zakupy na okolicznym targowisku miejskim. Serdecznie Pozdrawiam mieszkanka budynku 126 !

odpowiedz zgłość do moderacji

~ mieszkanka

3847 dni temu, 15:03 | ocena 56%

28

oceń komentarz 7 9

1)Ja jako mieszkanka budynku przy ul. Płk Dąbka 126, popieram w 100% petycję.Prawdą jest, iż nie jest to przystanek autobusowy,a miejsce świata alkoholowego i szaletu publicznego. Wstyd mi, że przyjeżdżają do mnie gości z zagranicy i muszą na te hulanki i swawole patrzeć. W dodatku nie rozumiem dlaczego w centrum miasta pozwolono na otwarcie sklepiku alkoholowego, gdyż w obrębie kilkudziesięciu metrów jest ich już spora ilość. Totalne nieporozumienie.Czy Owy Pan uważa się za szefa budynku? – nie jestem tego zdania, ponieważ tam mieszkam, a rzeczą normalną jest, iż w organizacjach potrzebą jest osoba decyzyjna. (Skończmy najpierw szkołę managerską później wypowiadajmy się,!) Bez przesady, tłuczek do mięsa? – tam nie było odpowiednich warunków higieniczno-sanitarnych, każdy o tym wie!.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Mieczysław

3847 dni temu, 20:14 | ocena 54%

29

oceń komentarz 6 7

Warunków jak widać to na nic nie ma. Zaczekajmy jeszcze chwilę a umieści Pani petycję bo blok który stawiają obok będzie kłopotem. A palona sklejka i płyty mdf pani nie przeszkadzają bo mi osobiście bardzo.

zgłość do moderacji

~ gość**

3822 dni temu, 17:04 | ocena 100%

30

oceń komentarz 0 2

Rzeczywiście Pan P. chciałby rządzić nie tylko swoim budynkiem, ale gdyby mógł to rządziłby całym osiedlem.

zgłość do moderacji

~ Mieczysław

3847 dni temu, 14:43 | ocena 50%

31

oceń komentarz 8 8

Jak już pisałem we wcześniejszym artykule dotyczącym tej sprawy i tak i tym razem podtrzymuję swoje zdanie. Pan "P" powinien odpowiedzieć za swoje oszczerstwa. Więc apeluje do sąsiadów, bo sam jestem jednym z nich abyśmy nie pozostawali obojętni na to co robi ten człowiek próbując zlikwidować wszystko w pobliżu. Oby nadszedł czas aby ktoś złożył petycję na ręce Pana Prezydenta o przeniesieniedo innego lokalu mieszkalnego pana "P" - kierownika stażystów. Tak by nie utrudniać życia innym okolicznym sąsiadom.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ magdalena

3845 dni temu, 21:28 | ocena 57%

32

oceń komentarz 4 3

Uwazam Ze Za ustawiony artykul odpowie ( Jak myslicie w jaki sposob?!) redaktor!(dla mie to juz nie jest redaktor), takze mlodzi panowie artykul kompletna porazka...panie redaktorze jezeli braknie panu pomyslow n'a artykuly to ha chetnie panu podpowiem czym moze pan sie zajac, a moze juz pora zakonczyc sciezke dziennikarska?!?

zgłość do moderacji

~ zluzuj majty

3844 dni temu, 00:54 | ocena 80%

33

oceń komentarz 1 4

Pewnie go zmasakrują, albo przynajmniej zlinczują bo zapewne tego oczekuje p. Magdalena ;) Minimum 10 lat w Azkabanie! A prawda jest taka, że gość opisał to, co powiedział mu właściciel sklepu - więc za co on ma odpowiadać? Za to, że napisał przekazane mu słowa, uwagi, opinie?

zgłość do moderacji

~ Janina

3847 dni temu, 14:00 | ocena 56%

34

oceń komentarz 10 8

A tak jeszcze jedna rzecz drodzy czytelnicy czy wam odpowiadałoby gdyby pod oknami waszego domu ludzie oddawali mocz bo tak sie dzieje na Dabka. Pijaczki piją piwko i nie pomyślą aby iść do domu oddać mocz tylko pod okna ludziom nawet okna pewnie nie da sie tam otworzyć. Zapewne gdyby pod sklepem każdy siusial to P. Janiszewski zgodziłby sie na to bo co w tym złego ? Pod oknami innych ludzi to nie kłopot a pod jego sklepem to już nie wolno?

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Drwal

3847 dni temu, 13:56 | ocena 50%

35

oceń komentarz 8 8

Panie Janiszewski coś pan kłamie i kręci. Ja poproszę dowody na to ze policja była wzywana, ach No tak już wiemy ze nie ma takich notatek na policji bo wezwań nigdy nie było. To moze niech pan da dowody ze pan P pali czymś co wg pana daje czarny dym zasłaniający dzielnice ( dobrze ze nie miasto) wiem czym pali pan P i skąd drewno na opał sprowadza tak sie składa ze sam je dostarczam i moje drzewo jest legalne i nigdy nie uwierzę ze gdy sie pali daje czarny dym . Ach i ciekawe skąd ma pan jakieś 35 podpisów skoro tyle ludzi tam nawet nie mieszka . Kłamstwo goni kłamstwo. Taki właśnie kraj budujemy . Gdyby był pan chociaż troszkę człowiekiem na poziomie po prostu dogadały sie pan z panem P.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Janina

3847 dni temu, 13:42 | ocena 53%

36

oceń komentarz 10 9

Śmiech i wstyd na sali No ludzie trzymajcie mnie bo z krzesła spadnie.dziwie sie ze redakcja pisze takie kłamstwa . Redakcjo wstyd .apiszcie informacje sprawdzone , a nie p. Janiszewski rozhisteryzowany sprzedawca wymyśla taki bzdury, aby uwagę skierować na siebie. Ale żeby wciągać firmę w ten absurd. Teraz tylko chyba czekać aż firma zajmie sie tym od strony prawnej. Nie wierze aby było inaczej bo z tego co mi wiadomo firma nie używa sklejek wiec chyba ktoś tu ostro myli pojęcia.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ The blue cook

3847 dni temu, 13:15 | ocena 56%

37

oceń komentarz 8 10

To nie jest kpina a prawda sklepy alkocholowe nigdy nie beda dobrym pomyslen( to jest jedynie zło dla społeczeństwa), świat poprostu bedzie schodził na psy...im więcej alkoholu tym więcej zła, owszem alkohol z umiarem , ale jak zachować umiar kiedy na każdym rogu do niedawna pięknego miasta sa alkoholowe sklepy, dlaczego nie sklepy ze zdrowa żywnością?! Dlaczego nie ma w tym miejscu przystanku autobusowego?!, dlaczego władze miasta działają tylko na niekorzyść obywateli ?! Dlaczego brakuje tu społeczeństwa obywatelskiego, dlaczego ???

odpowiedz zgłość do moderacji

~ 607

3847 dni temu, 16:06 | ocena 67%

38

oceń komentarz 6 3

Człowieku, ogarnij się. Fakt, w Polsce spożywa się dużo alkoholu, ale za żulernię nie są odpowiedzialne sklepiki z dobrym alkoholem. Jeśli żulek chce się napić, to kupi VIP-a w Biedronce albo jakiegoś innego Barleya w Leclercu, a nie będzie kupował wyszukanych alkoholi w sklepikach typu "U Szwagra". Dla śmierdzących żulków znaczenie ma cena i zawartość alkoholu, a nie walory smakowe. Jeśli chodzi o cenę, to wspomniane sklepiki nie próbują nawet konkurować z marketami.

zgłość do moderacji

~ The blue cook

3847 dni temu, 12:56 | ocena 53%

39

oceń komentarz 8 9

Sprawa alkoholu w Polsce jak zwykle ma głębokie podłoże nie rozumiem władz miasta dlaczego zgadzają sie na co raz to otwieranie nowych punktów alkoholowych. Społeczeństwo polskie ma problem z alkoholem a my otwieramy coraz to więcej takich sklepików dla mnie to zulownie a nie sklepy , dlaczego nie można w tym miejscu utworzyć normalnego przystanku autobusowego ?! Tylko zulatornie alkoholową piątek światek niedziela wiecznie %%%% ludzie kochani przestańcie nagabywało obgadywac pisać pan z i pan x wejście sie w garść zrobciecos dobrego dla państwa polskiego takze władzę Elbląga dlaczego zgadzacie sie na więcej zulatorni ?!? Sklepy z alkochami ?! Jak grzyby podeszczu a pózniej sie szerzy margines społeczny ludzie śmierdzący w autobusach i patologie. Przekzyjcie na oczy. Miasto elblag jakiejest takie jest noe pogarszaj U tej sytuacji otwierając więcej punktów alkoholowych ludzie przestańcie myślec tylko o swoich nosach zróbcie cos dla pieknieejszego miasta,

odpowiedz zgłość do moderacji

~ maz

3847 dni temu, 11:01 | ocena 67%

40

oceń komentarz 16 8

Te oskarżenia to jawna kpina, okolica wyjątkowo spokojna. Sklep okazał się dobrym pomysłem i się utrzymuje już dłuższy czas w porównaniu do poprzednich biznesów, ale jak widać w tym mieście nie może być niczego normalnie, bo zawsze znajdzie się ktoś komu coś przeszkadza. Pozdrawiam panie ekspedientki ze Szwagra i trzymam kciuki za pana Janiszewskiego :)

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Żal ludzi

3847 dni temu, 13:00 | ocena 50%

41

oceń komentarz 6 6

Phii proszę prosze wierne ekspedientki,? Na umowach śmieciowych!? Panie Krzysztofie jak pan myśli o otwarciu większej ilości sklepów alkoholowych może najpierw zmień pan podejście do pracowniczek;-) i godne wynagrodzenie zapewnij im .. Albo mniej sklepów lepsze umowy albo zastanów sie jakim pracodawcom jesteś?!( powodzenia ekspedientki !!!) trzymajcie sie jak zepiki pana szwagra alko ...

zgłość do moderacji

~ The blue cook

3847 dni temu, 13:09 | ocena 53%

42

oceń komentarz 7 8

Jak można trzymać kciuki za szwagra ?! Ludzie czy wy nie widzicie tego co dzieje sie z polskim społeczeństwem ja jestem za zamknięciem tego sklepu i najchętniej to sama bym sie postarala o podpisy i wszystko by tylko te sklepiczki alkocholowa w elblagu polikwidowali, nie chodzi tylko o tenjeden punkt (ale wiekszosc i o otwarcie miejsc zezdroea Ze zdrowa żywnością bo eko jest trendy i dzieki eko będziemy żyć dłużej

zgłość do moderacji

~ Janusz

3847 dni temu, 10:26 | ocena 68%

43

oceń komentarz 8 17

Czy ten artykuł był sponsorowany ? ISTOTA I JEGO CEL SĄ AŻ NADTO WIDOCZNE ! Nie znam sprawy ale sam artykuł jest bardzo tendencyjny. REDAKCJO WSTYDZCIE SIĘ. A FE

odpowiedz zgłość do moderacji

~ The blue cook

3847 dni temu, 13:01 | ocena 73%

44

oceń komentarz 11 4

To prawda każdy ma tutaj obsmarowane ręce, korupcja w elblagu jawna korupcja !

zgłość do moderacji

~ mieszkaniec

3847 dni temu, 09:50 | ocena 59%

45

oceń komentarz 7 10

Pali sklejki ? Nie tego robić nie powinien ! Czy właściciel firmy wie jakiego konfliktowego typa trzyma ?

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Bartłomiej Ryś

3847 dni temu, 09:58 | ocena 67%

46

oceń komentarz 8 4

Inni mieszkańcy skontaktowali się w jeszcze innej sprawie dotyczącej pana P. i jego zatrudnieniu w firmie meblowej. Oczekujemy w tej chwili na odpowiedź firmy.

zgłość do moderacji

~ The blue cook

3847 dni temu, 13:02 | ocena 54%

47

oceń komentarz 6 7

Co ty w ogóle piszesz?! Puknij sie w głowę !

zgłość do moderacji

~ Emu

3847 dni temu, 13:05 | ocena 60%

48

oceń komentarz 6 4

Mieszkanka - jestem sąsiadka i nigdy nie widziałam palących sie sklejek!? Masz ochotę tak komentować spotkaj sie ze mną i mi to pokaz!? Bardzo ciekawa jestem twoich opini, i argumentów !!

zgłość do moderacji

~ rozmaryn

3847 dni temu, 08:57 | ocena 55%

49

oceń komentarz 6 5

I to właśnie jest temat na miarę intelektu naszego ojca miasta. Ewentualnie, gdyby zabrakło sznurka do snopowiązałek, p. Wilk również powinien zostać o tym poinformowany.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ sasiad

3846 dni temu, 10:38 | ocena 57%

50

oceń komentarz 4 3

pewnego razu zaniosłem butelki pozbierane z podwórka do tego sklepu i pokazałem pani sprzedającej informując że mam zdjęcia w aparacie pani z uśmiechem oswiadczyła mi żebym kupil sobie większy aparat to będą wieksze zdięca że ten aparat jest tak malutki jak ja sąsiad

zgłość do moderacji

wróć do artykułu