M3 - Mazury

Komentarze (48)

Co z tą kupą?

wróć do artykułu

~ hgg

3591 dni temu, 18:15 | ocena 50%

1

oceń komentarz 3 3

Straz miejska powinna co rano przespacerowac sie po osiedlach i wlepiac mandqty.jak dla mnie moga byc i po 5Tys. A juz szczyt kiedy panstwo wyprowadza pieska na plac zabaw lub w jego obrebie celem wyproznienia.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Slaw

3594 dni temu, 18:47 | ocena 100%

2

oceń komentarz 0 2

Witam. Mam informację dla tych co mają problemy ze śmietnikami. Z ustawy wynika, że psie odchody nie należą do "groźnych" i można je wywalać do każdego śmietnika, nie tylko z namalowanym pieskiem. Od samego poczatku posiadania psa sprzątałem, wystarczą woreczki ze spożywczaka, nawet po dwieścia sztuk pakowane. Wychodzą jakies i to małe grosze. Przez ten czas opierdzielono mnie tyle razy za wyprowadzanie psa za blisko bloku (jedna baba nawet ze 30 metrow od okna), że mialem zamiar przestac sprzatac, Przez 5 lat slownie 2 osoby podziekowaly za sprzatanie ( w sumie nie bardzo wiem po co bo powinno to być normalne). Ustawiony pies nigdy nie załatwi sie na chodniku tylko bedzie szukal trawnika. Za to nikt nie widzi ludzi petajacych sie ze spuszcszonymi kundlami, które załatwiają się gdzie chcą. Straż to chyba ma zakaz zarabiania na mandatach bo ja gdybym wyszedz na osiedle miedzy 7-9 to mogłbym kupic z samych mandatow za nie zbieranie po psie spokojnie nowy samochód. Pozdro.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ enka

3601 dni temu, 21:43 | ocena 50%

3

oceń komentarz 2 2

Zawsze były, są i będą te "większe" i "mniejsze" problemy, co nie znaczy, że nie należy się tymi ostatnimi zajmować. Na większą skalę zaniedbanie wszelakich, mniejszych spraw spowoduje ich wzrost, więc lepiej dusić w zarodku... Problemów wymagających „naprawy” jest wiele, Cyt. Darka: „Porozmawiajmy o tych co piją, bluzgają na ulicy i wyrzuca butelki, śmieci, kierowcach, którzy otwierają szybę i czyszczą w czasie jazdy samochód, wyrzucają niedopałki etc”. Dlaczego, jeśli zostaje poruszony konkretny temat, to nie ma w wątku merytorycznej dyskusji, tylko narzekanie, że się właśnie taki temat porusza, i że są ważniejsze sprawy. Dalszy ciąg w odp.->

odpowiedz zgłość do moderacji

~ enka

3600 dni temu, 21:28 | ocena 67%

4

oceń komentarz 1 2

c.d. Co do meritum, to ta śmierdząca, jakkolwiek by było, sprawa, wymaga wyłącznie konkretnego przepisu, zastosowanie się do niego wszystkich bez wyjątku posiadaczy psów oraz bezlitosne karanie za niedostosowanie się. Jeśli będzie się konsekwentnie egzekwować prawo, z czasem sprzątanie po pupilach stanie się rzeczą tak naturalną, jak samo ich wyprowadzanie na spacer. Należy z tym zrobić raz na zawsze porządek, i nie będzie więcej takich polemik. Straż Miejska, jak sama nazwa wskazuje, powinna zajmować się właśnie miejskimi sprawami, a dbanie o porządek i czystość w mieście do ich obowiązku chyba też powinno należeć.

zgłość do moderacji

~ nwo

3600 dni temu, 23:22 | ocena 50%

5

oceń komentarz 2 2

dobrze ale jedno podstawowe pytanie... gdzie psy mają się załatwiać skoro nigdzie nie wolno?

zgłość do moderacji

~ enka

3599 dni temu, 23:31 | ocena 100%

6

oceń komentarz 0 2

do ~ nwo: A kto powiedział, że im nigdzie nie wolno? Zwierzę niczemu winne, niech właściciel tylko po nim posprząta i po krzyku. Zabezpieczyć się w jakiekolwiek woreczki i spokojnie wyjść na spacer. Nie jest to żadną ujmą dla człowieka, a wręcz przeciwnie. Przyjaźnie patrzy się na takich i daje nadzieję, że grono ucywilizowanych ludzi szybko się powiększy:)

zgłość do moderacji

~ buahahaha

3608 dni temu, 18:48 | ocena 82%

7

oceń komentarz 18 4

Od dziś mianujemy Mariusza Lewandowskiego obrońcą psiego gówna na chodnikach. Niech żyje.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ kidzia

3608 dni temu, 13:29 | ocena 81%

8

oceń komentarz 13 3

Ja mam dwa pieski i po nich sprzątam. To jest wyraz dobrego wychowania i kultury osobistej. Kto po swoich pupilach nie sprząta jest ignorantem i widocznie w taką niespodziankę nie wejdzie. Przykre, że większość właścicieli psów nie odczuwa obowiązku sprzątania po swoich psach.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ 43

3608 dni temu, 20:22 | ocena 67%

9

oceń komentarz 8 16

A ja nie będę sprzatala po psie tak jak wy niby cywylizowani ludzie nie sprzatacie po sobie.juz nie pierwszy raz mój pies ma rozcięta łapę przez was brudasy wszędzie pełno szkieł po alkoholu .czepiac się psów należy najpierw sprzatnac na swoim podwórku

odpowiedz zgłość do moderacji

~ St22

3609 dni temu, 09:15 | ocena 88%

10

oceń komentarz 15 2

ja mam psa, wychodze z nim to zawsze zbieram i wyrzucam do kosza, mimo że jest daleko od domu, a przy orliku który znajduje się za blokiem sa az 3 kosze , dlaczego śmetników nie ma przy klatkach czy też na tych wolnych przestrzeniach gdzie się wyprowadza Psy? no właśnie... a druga sprawa że ludzie to brudasy, idą z psem, niekedy wychwalają się jaki to pies zdolny, rasowy,"czempion" a zesra się i ten Ktoś sobie pójdzie. potem idę z psem i musze unikać tych srak....

odpowiedz zgłość do moderacji

~ VVV

3607 dni temu, 20:26 | ocena 72%

11

oceń komentarz 5 13

żryj je :))))))))

zgłość do moderacji

~ ???

3609 dni temu, 22:01 | ocena 67%

12

oceń komentarz 4 2

Te niektóre " pieski " lepiej srają niż dorośli ludzie. Nie prawda ??

odpowiedz zgłość do moderacji

~ k09987

3610 dni temu, 09:50 | ocena 88%

13

oceń komentarz 3 21

mój pies robi kupę na ulicach( na trawnikach) i jest to mój sposób wyrazu protestu do władz miasta, kraju, sam nie będę sr........ publicznie na tych cwaniaków i nieudaczników

odpowiedz zgłość do moderacji

~ NieDlaKup

3610 dni temu, 22:30 | ocena 75%

14

oceń komentarz 15 5

Tym , którzy tak bronią psich kup, życzę aby codziennie wdepywali oni i ich bliscy i wnosili to wszystko do swoich domów, aha i jeszcze aby przychodzili do innych domów i myli im buty :) a może niech podadza swoje adresy to będziemy im znosić pod okna itp.... :) pozdrawiam

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Mariusz Lewandowski

3609 dni temu, 06:39 | ocena 100%

15

oceń komentarz 0 8

Obrońców psich kup raczej nie znajdziesz bo raczej takich nie ma - jest tylko spór kto powinien je sprzątać . I problem nie dotyczy tylko kup psich ale i tych które zostawiają własciciele psów bo i takich sporo w parkach znadziesz....

zgłość do moderacji

~ en

3608 dni temu, 20:28 | ocena 62%

16

oceń komentarz 5 8

Proszę podać swój adres to obiecuje ze pod drzwiami co dziennie sie nazbiera pełno śmieci wywalonych na ulice przez niby ludzi .najpierw trzeba zacząć od siebie a potem zadać od innych czystości A nie dobry temat sobie znaleźć psy które nie obronia się ,a jak z chorymi dziećmi pracuja to juz ok

zgłość do moderacji

~ buehehe

3608 dni temu, 18:20 | ocena 75%

17

oceń komentarz 9 3

Temu cieciowi Lewandowskiemu trzeba drzwi od mieszkania gównem wysmarować skoro mu gówno na chodniku też nie przeszkadza.

zgłość do moderacji

~ hahaha

3608 dni temu, 18:23 | ocena 77%

18

oceń komentarz 10 3

Ten osioł Lewandowski nie poda swojego adresu, bo jest mocny tylko w necie.

zgłość do moderacji

~ BBKing

3612 dni temu, 10:31 | ocena 85%

19

oceń komentarz 11 2

Żenua!

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Mercedes

3612 dni temu, 09:55 | ocena 74%

20

oceń komentarz 14 5

nie wiem kim jest Mariusz Lewandowski ale proponuje temu człowiekowi żeby przeszedł się chodnikiem na którym leżą niedopałki papierosów a potem dla odmiany chodnikiem zasranym przez psy i wtedy włączy się do dyskusji.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Mariusz Lewandowski

3612 dni temu, 11:13 | ocena 67%

21

oceń komentarz 13 26

Z mojegu puntu widzenia wole owe psie odchody . Podobnie jak z papaierosami które można palić w palarniach / zresztą zgodnie z prawem / psy można puszczać w parkach - pies zostawia niespodzianki na chodniu wyłacznie z lenistwa właściciela bo mając wybór każdy pies wybierze trawnik. Nadto jest tych trawników na tyle dużo że naturalny rozkład załatwia problem poza zimą gdy mróz te procesy blokuje. Nie raz wszedłem w takie "miny" i nie umarłem. Widę że jeżdząc po drogach nie wiesz już jak wygląda trawnik pole lub pastwistko i jak wygląda placek po krowie lub resztki po koniu. Człowiek od 10 000 lat żył z tym na codzień i jest to jego naturalne środowisko - w przeciwieństwie do chodnika który jest sztuczny i nie ma wiekszej wartości dla ekosystemu,,,, .

zgłość do moderacji

~ buehehe

3611 dni temu, 13:44 | ocena 79%

22

oceń komentarz 23 6

Lawendowski, masz gówno na butach i gówno we łbie.

zgłość do moderacji

~ Mariusz Lewandowski

3609 dni temu, 06:36 | ocena 95%

23

oceń komentarz 1 20

No cóż cieszy mnie to drogi chłopcze bo ty masz wyłacznie gówno tak samo w głowie jak i w ustach. Ja jednak wolę je mieć na butach,,,,,

zgłość do moderacji

~ buehehe

3609 dni temu, 08:52 | ocena 88%

24

oceń komentarz 15 2

Cóż za cięta riposta chłopcze Lawendowski. To co wolisz, niestety nie ma znaczenia, bo fakty są takie, jakie są.

zgłość do moderacji

~ Polak

3612 dni temu, 23:27 | ocena 85%

25

oceń komentarz 11 2

Ogólnie, Polska ekonomicznie goni cywilizowaną Europę, ale kulturalnie jesteśmy 100 lat do tyłu i to nie dotyczy tylko psich odchodów na chodnikach i trawnikach...

odpowiedz zgłość do moderacji

~ kriss

3612 dni temu, 23:01 | ocena 56%

26

oceń komentarz 18 14

KARAĆ ! KARAĆ! I JESZCZE RAZ KARAĆ! 500 . 1000 BEZ LITOŚCI TYCH "TĘPYCH" I BEZCZELNYCH WŁAŚCICIELI "UMIŁOWANYCH" MILUSIŃSKICH. ZROBILI PUBLICZNE PSIE TOALETY ZE WSZYSTKICH SKWERÓW, TRAWNIKÓW I KAŻDEGO SKRAWKA ZIEMI. OD TYCH GÓWIEN ŚMIERDZI I OHYDNIE WYGLĄDA CAŁE MIASTO, SZERZĄ SIĘ CHOROBY SKÓRY, UKŁADU ODDECHOWEGO I ALERGIE. PORA SKOŃCZYĆ Z TOLERANCJĄ I ZATRUDNIĆ DO POŻYTECZNEJ PRACY TYCH OBIBOKÓW ZE STRAŻY MIEJSKIEJ /SKORO POZOSTALI / codziennie ich widzę jak wysiadują na ławeczkach w parku obok "pasących się" stad obsrywających wszystko psów.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Mariusz Lewandowski

3612 dni temu, 04:24 | ocena 67%

27

oceń komentarz 10 20

Manifest w stylu "Main Kupa" - jestem pod wrażeniem. Proponuję zabronić muchą by siadały na ekskrementach a psy po prostu pozabijać. Potem pozabijać dzieci bo płaczą po czym pozabijać starców i niepełnosprawnych bo za duża kosztują i nie ma z nich "korzyści społecznej" i wogóle wprowadzić eugenikę żeby pozbyć się wszelkich " pastowanych " Propnuję leczenie - psychiatryczne,,,,,,

zgłość do moderacji

~ po

3612 dni temu, 20:57 | ocena 91%

28

oceń komentarz 29 3

kupa to nic ale jak jeden z drugim idiota ma psa i idąc do pracy zostawia go na 10 godzin w domu a biedna psina ujada ,piszczy i wyje przez większość dnia i taki idiota nazywa się miłośnikiem psów .

odpowiedz zgłość do moderacji

~ zbi

3612 dni temu, 20:27 | ocena 83%

29

oceń komentarz 15 3

Ja bym nie miał żadnego problemu ze sprzataniem po swoim psie. Ale jako mieszkaniec zatorza (wiezowce) co mam z odchodami zrobic skoro w całej okolicy nie ma zadnego smietnika? A tym bardziej automatu z woreczkami.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ krogulec

3613 dni temu, 18:10 | ocena 55%

30

oceń komentarz 9 11

A może zaistniała wreszcie pora na podatek od tych sympatycznych skądinąd czworonogów. Co na to nowa władza ?

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Mariusz Lewandowski

3612 dni temu, 20:30 | ocena 67%

31

oceń komentarz 2 4

Był ale koszty poboru okazały się za duże......

zgłość do moderacji

~ oko

3612 dni temu, 10:31 | ocena 100%

32

oceń komentarz 0 2

Chcialam powiedziec, ze juz był podatek od psow przez kilka lat ale sie nie sprawdzil ludzie nue placili.

zgłość do moderacji

~ elblążanka

3612 dni temu, 11:24 | ocena 70%

33

oceń komentarz 7 3

Jeżeli podatek od psa to także od kotków i pozostałych przesympatycznych zwierzątek! Dlaczego tylko właściciele psów mają być w ten sposób ukarani? I czy wtedy będzie więcej ludzi, którzy zechcą przygarnąć psiaka z ulicy czy nawet ze schroniska? Latem widziałam jak matka wysadzała dziecko - czy na nią również powinien być nałożony podatek...od dziecka?

zgłość do moderacji

~ o i już

3613 dni temu, 18:10 | ocena 90%

34

oceń komentarz 54 6

Właściciele zasrańców są niereformowalni. Ja mieszkam w bloku, gdzie na dole są sklepy spożywcze. Nie da się przejść, bo chodnik zasrany przez pupilki, które przywiązane na czas zakupów srają i szczają gdzie popadnie. Że nie wspomnę o ujadaniu pod oknami od 6 rano biednych, "porzuconych" na kilka minut pupilków. Nic to, że ktoś może śpi po nocnej zmianie, albo pracuje w domu. Grunt, że załatwione za jednym zamachem i zakupy i spacer z pupilkiem, wysrany i wyszczany.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ m

3611 dni temu, 08:24 | ocena 96%

35

oceń komentarz 2 45

patrz pod nogi... a nowoczesne okna z PCV gwarantują lepsze wygłuszenie. gdy natomiast zależy Ci na ciszy i spokoju - to nie do bloku w centrum miasta, tylko do domku na przedmieścia było się osiedlić. nie, nie jestem posiadaczką psa, ale takie chore narzekanie (przysłowiowy 'ból dupy') wydaje mi się po prostu żenujące.

zgłość do moderacji

~ o i już

3611 dni temu, 13:43 | ocena 90%

36

oceń komentarz 37 4

No już się wyprowadzam, bo cholernemu leniowi się nie chce psa na spacer wyprowadzić, tylko mi pod oknem przywiązuje. Można z psem popracować i oduczyć go szczekania wtedy, gdy nie trzeba. No ale trzeba chcieć. I już montuję klimatyzację, żeby latem móc spać przy zamkniętych oknach. Najlepiej niech normalni ludzie się wyprowadzą do lasu, a miasto zostawmy bydłu srającemu po chodnikach i szczekającemu swoimi psami. Żenujące to jest Twoje rozumowanie paniusiu, jeszcze bezczelna mówi żeby pod nogi patrzeć. A może wystarczy psa za ryj na trawnik wyciągnąć, żeby tam się zesrał. A na drące mordy kundle są inne sposoby, więc nie skorzystam z Twojej cudownej rady, aby się wyprowadzić. To bydło ma się dostosować do norm współżycia społecznego, a nie odwrotnie. Ale zrozumiesz to, jak trochę dorośniesz.

zgłość do moderacji

~ Mariusz Lewandowski

3608 dni temu, 17:45 | ocena 100%

37

oceń komentarz 0 21

Właściciele psów bez trudu rozpoznają w tobie zasrańca . Ty chłopie masz gówno w głowie i w ustach i masz go tylke że ci się z tych ust wylewa. Ciebie warto by bylo wykąpać w jakimś szambie i już ....

zgłość do moderacji

~ o i już

3608 dni temu, 18:17 | ocena 83%

38

oceń komentarz 10 2

Mam wywalone na to, kogo we mnie rozpoznają właściciele psów zaliczani podobnie jak ty Lawendowski do bydła. Bo kulturalni właściciele psów zrozumieją o czym piszę. I nie przepisuj Lawendowski tekstów z innych komentarzy, bo widzę że określenie że masz gówno na butach i we łbie, bardzo ci się spodobało i próbujesz go używać jako swoją ciętą ripostę. A spróbować możesz mnie w szambie wykąpać cieciu, próbuj szczęścia kozaku internetowy. A może prokuraturą cieciu postraszysz , ty wielbicielu psiego gówna?

zgłość do moderacji

~ Temat dyżurny- psie kupy

3613 dni temu, 17:35 | ocena 65%

39

oceń komentarz 15 8

Jak już nie ma o czym pisać, to się pisze o psich klockach. W większych miastach, na Śląsku , rozwiązano problem w bardzo prosty sposób. gdy piesek narobi na trawnik, wystarczy...zakopać gówno. Od zawsze wiadomo, że na gównie najpiękniejsze kwiaty rosna :)

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Darek

3613 dni temu, 16:05 | ocena 60%

40

oceń komentarz 24 16

To już ten czas?! Dobrze że nie mamy innych problemów. Pan Zbigniew - jak już wyjdzie z pampersów - zrozumie na jaką się naraża śmieszność. Osobiście sprzątam po piesku, ale nie krytykuje tych co tego nie robią - widzę dziesiątki większych problemów w tym mieście. Czy ktoś sprząta czy nie to kwestia kultury. Porozmawiajmy o tych co piją, bluzgają na ulicy i wyrzuca butelki, śmieci, kierowcach, którzy otwierają szybę i czyszczą w czasie jazdy samochód, wyrzucają niedopałki etc... ale nie - Pan Zbyszek widzi tylko psie kupy... pieski są bardziej na czasie.... prawda hipokryci?!

odpowiedz zgłość do moderacji

~ ania

3613 dni temu, 17:26 | ocena 50%

41

oceń komentarz 7 7

Zgadzam się całkowicie z Tobą Darku!

zgłość do moderacji

~ Jurik

3613 dni temu, 15:42 | ocena 52%

42

oceń komentarz 13 12

Paru oszołomów widzi tylko pieski. Jasne jak właściciel prowadza psiaka tam, gdzie bawią się dzieci jest bardzo naganne, ale inne miejsca - bez przesady. Gdyby iść tym tropem należałoby powybijać wszystkie ptactwo, które krąży nad nami tysiącami i załatwia swoją sprawę z góry. Trochę się rozpyli (co wdychamy do płuc bezpośrednio), a nie kiedy zostaniemy zbombardowani. Więc jestem za wybiciem ptactwa (ptasia grypa chociaż - groźna choroba). Pies to przyjaciel człowieka.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Mariusz Lewandowski

3613 dni temu, 15:31 | ocena 51%

43

oceń komentarz 17 18

A ja uważam że skoro nikt nie płaci za wyrzucanie niedopałków to nie ma podstaw do karania właścicieli psów czy ich opiekunów. Zakaz palenia wynika z ustawy a nikt nie ma prawa zakazywać psu opróżniać swoje wnętrzności z tego co natura tam tworzy. Dzień Świra w zasadzie pokazał rzecz która ciągle się zdarza bo skoro nie mamy WC to i to co leży w parkach nie zawsze od czworonogów pochodzi bo psa z chusteczkami jeszcze nie widziałem

odpowiedz zgłość do moderacji

~ nwo

3613 dni temu, 16:09 | ocena 73%

44

oceń komentarz 4 11

Popieram.

zgłość do moderacji

~ anucha

3611 dni temu, 15:47 | ocena 83%

45

oceń komentarz 1 5

Tez popieram :)

zgłość do moderacji

~ Jurik

3613 dni temu, 15:29 | ocena 57%

46

oceń komentarz 9 12

Powybijać wszystkie ptaki, bo latają setkami tysięcy i srają z góry na nas, i my wdychamy rozpylone gówno.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Rafał

3613 dni temu, 15:16 | ocena 65%

47

oceń komentarz 15 8

,,Dzień świra" pan oglądał?Tam jest wyraźnie pokazane co pan powinien zrobić :).Ściągnąć majtki i ,,narobić" sąsiadce pod oknem lub lepiej na wycieraczce.Inaczej pan niczego nie zmieni i nikogo nie nauczy...,,Dzień świra" w Polsce ma się dobrze i będzie trwał przez kolejne lata jak i nie dziesiątki.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ pampi - ZAWADA

3613 dni temu, 14:47 | ocena 59%

48

oceń komentarz 12 17

Co z tą kupą ? A może inaczej co z tymi właścicielami ? Co nie sprzątają po swoich pupilach ?? Bo pojemników na psie odchody nie brak ale piesek sam w nie się nie " załatwi " Przyjdzie wiosna i będziemy mieli to wszystko w powietrzu , którym oddychamy .

odpowiedz zgłość do moderacji

wróć do artykułu