M1 - Debica

Komentarze (143)

Część pierwsza: jakie tajemnice skrywa spółdzielnia Zakrzewo?

wróć do artykułu

~ uczestnik zebrania

2544 dni temu, 16:23 | ocena 67%

1

oceń komentarz 1 2

CAŁĄ ROZRÓBĘ WYWOŁAŁ PAN WITOLD ŁADA WRAZ Z PODOBNYM MU PIENIACZEM, MARIUSZEM LEWANDOWSKIM. TEKST WYJĄTKOWO TENDENCYJNY, SZKODA NA TO SŁÓW. CZY OBAJ CI JEGOMOŚCIE KIEDYKOLWIEK PÓJDĄ PO ROZUM DO GŁOWY I ZDADZĄ SOBIE SPRAWĘ Z NIKCZEMNOŚCI DZIAŁAŃ, OBY.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Królowa Bona

3782 dni temu, 22:08 | ocena 57%

2

oceń komentarz 3 4

" z biurowca spółdzielni " mocne... jaki przekaz ! Ale niestety ...nieprawdziwy. Zwykły słowny jad , nic więcej . Ale mnie to już od REFERENDUM nie dziwi.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ xyz

3790 dni temu, 09:37 | ocena 50%

3

oceń komentarz 5 5

Kliknijcie sobie na "odznacz wpisy tej osoby" w komentarzu niejakiego ~o nie. Blisko 20 wpisów pod różnymi nickami. I tak sobie można pisać i pisać...

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Mariusz Lewandowski

3790 dni temu, 10:36 | ocena 62%

4

oceń komentarz 5 8

No cóż Pan Prezes zapomniał poprosić informatyka o emulator zmiennego IP i wszystkie wpisy z biurowca społdzielni lecą jako wpisy jednej osoby . Miejmy nadzieje że Pan Prezes nie zakupi teraz 20 modemów radiowych i nie wpisze tych wydatków w koszty funduszu remontowego....

zgłość do moderacji

~ o nie !

3791 dni temu, 11:10 | ocena 59%

5

oceń komentarz 9 13

Niestety nie Panie Mariuszu też u Nas Pan mieszkał , cieszymy się , że jest Pan na Zawadzie i oby jaaak najdłużej . : ) Miłego dnia.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Nad Jarem

3792 dni temu, 22:01 | ocena 70%

6

oceń komentarz 7 3

Powiadasz najdroższą to się przeprowadź Nad Jarem , właśnie spłacana jest termomodernizacja " taniej " . Żebyś tylko nie się nie zdziwił . Pseudo skandalisto , też mi hasło populistyczne . Podobne padło na świetlicy w czasie jednego z walnych zgromadzeń . Przypadek ?

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Mariusz Lewandowski

3792 dni temu, 05:51 | ocena 55%

7

oceń komentarz 5 6

Mogę prosić o przesłanie materiałow w sprawie "Nad Jarem" na moj adres mariuszlewandowski1966@gmail.com Byłbym też wdziączny za skan zestawienia opłat czynszowych.....

zgłość do moderacji

~ skandal

3791 dni temu, 14:25 | ocena 62%

8

oceń komentarz 5 8

Nie będę bulił starym mocherom nie wiadomo ile kasy do kieszeni za koszenie trawy, wywóz, zbiórke i może jeszcze za utylizacje? Na co pieprzysz mieszkańcu Nad Jarem jak nie wiesz jak jest?

zgłość do moderacji

~ skandal

3792 dni temu, 10:20 | ocena 50%

9

oceń komentarz 9 9

To co się dzieje w tej spółdzielni to masakra. Nie dość, że jest najdroższą spółdzielnią w Elblągu to jeszcze tyle kasy burżuje przytulają... Powinni się rozprawić z meliną obok miejsca spółdzielni, nie wstyd im? A Ci co nie płacą za czynsz powinni zapieprzać i wykonywać prace społeczne!

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Www

3792 dni temu, 14:16 | ocena 50%

10

oceń komentarz 7 7

Co do tej meliny obok spoldzielni to prosze kierowac sie do prezydenta bo to zbk moze w koncu cos zrobi dla mieszkancow oprocz spotkan

zgłość do moderacji

~ skandal

3792 dni temu, 10:17 | ocena 54%

11

oceń komentarz 6 7

To co się dzieje w tej spółdzielni to masakra. Nie dość, że jest najdroższą spółdzielnią w Elblągu to jeszcze tyle kasy burżuje przytulają... Powinni się rozprawić z meliną obok miejsca spółdzielni, nie wstyd im? A Ci co nie płacą za czynsz powinni zapieprzać i wykonywać prace społeczne!

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Wew

3792 dni temu, 09:25 | ocena 62%

12

oceń komentarz 8 13

Dalej czekamy na te konkrety Panie Mariuszu bo jak dotychczas to uslyszelismy jeden i do tego bez potwierdzenia

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Mariusz Lewandowski

3791 dni temu, 08:46 | ocena 50%

13

oceń komentarz 4 4

Proszę przeczytać Statut SM... Protokoły Wlanego opracowywuje się 10 dni i niestety nie można oczekiwać że Zarząd zrobi je szybciej - dura lex sad lex. Proszę się uzbroić w cierpliwość tak jak my ....

zgłość do moderacji

~ witold łada

3792 dni temu, 08:09 | ocena 58%

14

oceń komentarz 7 5

Zamiast wchodzić do lodówki wejdź jednak do aktu notarialnego jeżeli taki posiadasz. Może tam przeczytasz coś ciekawego i podzielisz się tym.Witold Łada

odpowiedz zgłość do moderacji

~ O to jest pytanie

3793 dni temu, 23:06 | ocena 57%

15

oceń komentarz 6 8

Ale na jedno pytanie dalej brak odpowiedzi czy tak prawy czlek Pan Mariusz zalega z czynszem czy nie?

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Mariusz Lewandowski

3792 dni temu, 06:31 | ocena 60%

16

oceń komentarz 6 4

Proszę zapytać Pana Prezesa SM Zakrzewo....

zgłość do moderacji

~ : )

3793 dni temu, 21:05 | ocena 71%

17

oceń komentarz 4 10

Otwieram lodówkę a tam.... witold ??

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Mariusz Lewandowski

3791 dni temu, 08:47 | ocena 67%

18

oceń komentarz 2 4

A ja? Znajdzie się jakaś salaterka dla mnie ? Ja też chętnie POstraszę w Pana lodówce....

zgłość do moderacji

~ witold_lada@tlen.pl

3793 dni temu, 17:57 | ocena 59%

19

oceń komentarz 10 7

Proponuję dokładnie przeczytać akt notarialny, może kilka razy ale na siedząco, a później dyskutować. Bo na pewno niektórzy nie wiedzą co podpisywali . Witold Łada

odpowiedz zgłość do moderacji

~ as

3793 dni temu, 12:05 | ocena 63%

20

oceń komentarz 7 12

Seppuku zadymiłes w miescie i wyszło g... no , teraz w Spółdzielni. Weź sie chłopie za uczciwą robotę.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Mariusz Lewandowski

3792 dni temu, 06:31 | ocena 60%

21

oceń komentarz 4 6

Wyszło ale skoro tego nie widzisz wydłub sobie oczy .

zgłość do moderacji

~ ????

3794 dni temu, 22:50 | ocena 70%

22

oceń komentarz 6 14

Z racji tego, iż dom skłócony , pełen niedomówień bo głowy za gorące były , może są, nie służy nikomu i niczemu . Może stać się łatwym celem nieprzychylnych z zewnątrz przykład Krymu . Licho nigdy nie śpi . Zdarzenie w SM Zakrzewo, zostanie pewnie zapamiętane , jako lekcja , a uczymy się całe życie . Mimo , że powiada się " że człowiek głupim się rodzi i głupim umiera " A co do "mamy czas" , już mi Pan tak raz napisał w sprawie " Przekręty " Oj Panie Mariuszu , nie mi się głowa zapaliła.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Mariusz Lewandowski

3794 dni temu, 05:41 | ocena 53%

23

oceń komentarz 9 10

Drogi Panie już byłem na kilku salach sądowych w sprawach Zakrzewa i moja opinia o " przekrętach " jest co najmniej uzasadniona. Ale ma Pan racje że to ma być nauczka i ma Pan rację że Referendum na Krymie miało frekwencję ponad 100 procentową jak gdzieś czytałem,,,,/hehe/. Wbrew Pana opinii jestem zupełnie spokojny i moje rozmowy z Panem Jedynakiem są bardzo spokojne bo pomimo sporu bardzo go szanuję co nie znaczy że mam mu ustąpić gdy widzę że się myli i niestety działa na szkodę interesu spółdzielców. Nie trzeba się denerwować być uparcie dązyć do celu a cel jest jasny -pokazanie prawdy o SM Zakrzewo jaka by ona nie była....

zgłość do moderacji

~ ????

3794 dni temu, 22:30 | ocena 81%

24

oceń komentarz 4 17

Co do Mozambiku.... to może i tam wszyscy mają osły ale na Zawadzie , osiedlu wielu emerytów, wielu nie ma internetu , więc aby coś wprowadzać . Trzeba wpierw umożliwić . O czym Pan zapomniał . Unia wprowadza takie procedury jak i wiele innych tyle ,że nie zawsze do zrealizowania Bynajmniej teraz .Jak nic zupełnie nie czuje Pan klimatu społeczności Zawady , ich problemów itp. Ja tu się wychowałem itp.itd. Sorry ale wychodzi na to , że Pan po prostu chce zwracać na siebie uwagę . Czy to ludzie lubią ?? Wątpię . Tak to Panie Mariuszu wygląda a wielokrotnie prowadziłem z Panem dialog na innych portalach w bardzo różnych tematach . Nie róbmy z Unii autorytetu , nie wszystko z niej jest dobre. zastanowiłem się przez moment nad tym słowami Pana " czy taka czysta złośliwość ? " Hmmmm.." w trudzie i bólu rodzi się demokracja" a nawet, jak już jest , nie wszędzie jest lub będzie stosowana . Co widać po Polsce i innych krajach, nawet tych które powołują się na nią , jako ojcowie np USA

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Mariusz Lewandowski

3794 dni temu, 05:35 | ocena 50%

25

oceń komentarz 8 8

Per aspera ad astra. Skoro Zarząd SM Zakrzewo wprowadza system informatyczny to powienien to robić dobrze - to pierwsza zasada dobrej roboty chcieć ją zrobić dobrze. Ja tu mieszkam kilka lat więc może nie rozumiem mentalnosci ludzi którzy tu mieszkają ale zawsze patrzę na tych co chcą żebym im płacił i pytam za co . Zwariowałem ?

zgłość do moderacji

~ ????

3794 dni temu, 21:52 | ocena 64%

26

oceń komentarz 9 16

"Ale może Pan powie czego bała się rada i prezes że nie wpuścił nas na walne ? Rada I Prezes ?? " Pewnie zostali zaskoczeni całą sytuacją ale to nie powód aby zaraz coś podejrzewać .Nie życzyli sobie tego też mieszkańcy , którzy w końcu na dwóch częściach podziękowali dziennikarzom za ewentualną obecność. Też są podejrzanymi ?? Chociaż to takie popularne w Polsce , taaa... narodowa podejrzliwość , może nabyta z czasów PRLu . Zna Pan wysokość płacy Prezesa ? Że Pan tak twardo twierdzi !? Zna czy nie ? Rady to oczywiste jest ujęte w Statucie i obowiązuje w SM Zakrzewo od bardzo wielu lat , oczywiście co roku są wnioski za zmianą . Ale nie przechodzą . I to jest interes prywatny ??? Żenada te Pańskie wypowiedzi , bardzo ale to bardzo naciągane i nie uzasadnione.Tak, jak już pisałem bełkot i to niskich lotów wyssany z palca.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Mariusz Lewandowski

3794 dni temu, 22:12 | ocena 64%

27

oceń komentarz 7 4

Dziękuję za krytykę przemyślę Pana tezy . Ale pytanie o powody dla których członkowie głosowali za wyłączeniem jawności postaram się postawić im samym. Ludzie co najmniej dorośli więc pewnie każdy z nich sam powie dlaczego tak zdecydował.... Proszę się nie gorączkować - mamy czas i nigdzie się nam nie śpieszy.

zgłość do moderacji

~ watan

3794 dni temu, 19:31 | ocena 56%

28

oceń komentarz 12 15

Panie Lewandowski! Zamiast pisać te durne odpowiedzi, weź się Pan do jakiejś roboty i zarób Pan pieniądze na ten zaległy czynsz w Zakrzewie.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Mariusz Lewandowski

3794 dni temu, 20:18 | ocena 56%

29

oceń komentarz 10 8

Jaki zaległy czynsz ? Może Pan podać więcej konkretów ? Pan Prokurator będzie wdzięczny ....

zgłość do moderacji

~ Hmm ???

3794 dni temu, 16:57 | ocena 68%

30

oceń komentarz 6 13

W której SM w Polsce głsuje się za pomocą internetu ?? No dobrze w Eblagu , województwie ??

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Mariusz Lewandowski

3794 dni temu, 18:04 | ocena 72%

31

oceń komentarz 13 5

A w Mozambiku podróżują na osłach.... Unia wprowadza takie procedury od lat... Widać beton zastygł nie tylko w Zakrzewie...

zgłość do moderacji

~ ?????

3794 dni temu, 16:45 | ocena 78%

32

oceń komentarz 5 18

Proszę bardziej dokładniej Panie Mariuszu Lewandowski napisać na czym miałby polegać interes prywatny Prezesa I Rady Nadzorczej ?? Odwagi . Rozumiem , że jest Pan w posiadaniu dowodów , takich konkretnych . Nie jakieś tam wypociny , jakieś , że coś tam usłyszałem . Bo takie gadanie dla gadania .....to nudzące jest , rzekłbym, próżny bełkot. Moim zdaniem. I patrz.... pojawił się ad , wiecznie nie zadowolony z SM Zakrzewo , ciekawe Kim był a może jaką funkcję kiedyś pełnił ??

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Mariusz Lewandowski

3794 dni temu, 18:03 | ocena 60%

33

oceń komentarz 9 6

Choćby na wysokości ich płac... Warunkach zatrudnienia , I tak dalej i tak dalej... Konkrety pojawią się jak dostaniemy się do akt spółdzielni a to może wymagać interwencji Prokuratora ... Ale spokojnie mamy czas a jak coś robić to dobrze i dokładnie. Proszę nie ferować wyroku przed otwarciem śledztwa - to bywa głupie.... Ale może Pan powie czego bała się rada i prezes że nie wpuścił nas na walne ? Miał w tym chyba jakiś cel czy taka czysta złośliwość ?

zgłość do moderacji

~ Www

3794 dni temu, 18:27 | ocena 57%

34

oceń komentarz 10 13

To sporo tych konkretow szczegolnie te i tak dalej i tak dalej przeciez niedawno rzetelni dziennikarze twierdzili ze maja domumenty to jak to jest?

zgłość do moderacji

~ Mariusz Lewandowski

3794 dni temu, 20:20 | ocena 58%

35

oceń komentarz 7 5

Część ale nie wszystkie , Na przykład na Protokoły z Walenego czekamy boie SM ma 10 dni na ich sporządzenie....

zgłość do moderacji

~ Aaa

3794 dni temu, 15:30 | ocena 58%

36

oceń komentarz 8 11

Ludzie w czym jest problem jezeli dziennikarze pan Ł, pan L, pani Sz i inni wiedza o nieprawidlowosciach to po prostu powinni powiadomic odpowiednie instytucje. A tak to jest kolejne robienie dymu i tyle. Tak na marginesie to pewnie z wielkiej chmury spadnie kropelka

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Mariusz Lewandowski

3794 dni temu, 17:00 | ocena 56%

37

oceń komentarz 10 8

Jeśli wydrąży tę postkomunistyczną skałę to wystarczy,,,,,

zgłość do moderacji

~ nibyco

3794 dni temu, 14:12 | ocena 75%

38

oceń komentarz 3 9

Zjadliwe komentarza wg mnie pochodzą od pracowników spółdzielni. Pan Łada pewnie ma dobre pomysły ale mam wrażenie, że przemawia za nim prywata.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Mariusz Lewandowski

3794 dni temu, 14:48 | ocena 54%

39

oceń komentarz 7 6

I to najlepszy dowód że kto broni swojego jest zawsze lapszy od tego co chce go czegoś pozbawić.... Liczy się interes prywatny 4000 tysięcy spółdzielców a nie biznes Prezesa i Rady Nadzorczej ....

zgłość do moderacji

~ Aaa

3793 dni temu, 13:47 | ocena 56%

40

oceń komentarz 4 5

popieram szczegolnie dobre ostatnie slowo (czytaj ze zrozumieniem panie L)

zgłość do moderacji

~ ad

3794 dni temu, 13:52 | ocena 78%

41

oceń komentarz 18 5

Działaniem Zarzadu tej Spóldzielni to powinna sie zainteresować Najwyższa Izba Kontroli Delegatura w Olsztynie.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Ss

3794 dni temu, 15:19 | ocena 78%

42

oceń komentarz 5 18

Wiesz cos na ten temat to zos w czym problem

zgłość do moderacji

~ ad

3794 dni temu, 13:45 | ocena 71%

43

oceń komentarz 20 8

Brawo dla dzennikarzy: elblag.net, elblag24 oraz Twierdzy Elbląg. Dziękuje w imieniu mieszkanców osiedla za interwnecję. W SM ZAKRZEWO od lat dochodzi do marnotrawienia pieniedzy mieszkańców osiedla. Trzeba w końcu zrobić tam porzadek i skonczyc z tą kliką, zwykłą niegospodarnością i układami.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Mariusz Lewandowski

3794 dni temu, 14:50 | ocena 73%

44

oceń komentarz 16 6

To mogą zrobioć tylko członkowie społdzielni - dziennikarze i politycy mogą w tym tylko pomóc - nawet powinni moim zdaniem....

zgłość do moderacji

~ Eee

3794 dni temu, 12:55 | ocena 54%

45

oceń komentarz 6 7

Panie Ł zdecyduj sie w koncu na cos raz piszesz ze nie zostales wpuszczony innym razem potwierdzasz ze nie bylo glosowania a bylo. To jak to bylo.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ no nie wiem...

3795 dni temu, 23:52 | ocena 60%

46

oceń komentarz 2 3

Panie Mariuszu Lewandowski ' proszę się nie bać " , nie ma powodu aby Ktoś miał się bać ?? Ja nie widzę . 1 , 5 % , 2 , 5 % co to zmienia ?? I tak bardzo mało Ile było przy wyborze Radnych przed referendum . Ilu głosami Radni dostawali się do Rady Miejskiej ?? Śmieszyło mnie to . Sensacji w tym żadnej , nie mniej należałoby pracować nad tym aby społeczności chciały bardziej brać czynny udział w wszelkich zebraniach, wyborach . Nad tym trzeba by było się nachylić . A według Statutu Spółdzielni , gdyby przyszło tylko 10 to uchwały by zostały przegłosowane tak czy inaczej . Zaś gdyby zmienić , że musi być nie mniej niż ... to znowu by się nie potrafili zebrać w odpowiedniej ilości . W braku chęci ruszenia się z domów jest problem , musiałby być jakiś przymus. .Inną rzeczą jest to , że frekwencje Walnych porównywać do wyborów Europarlamentu i innych politycznych to nie bardzo, inne podłoże inne motywy i cele a zwłaszcza idee , których przy walnych nie winno być .

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Mariusz Lewandowski

3795 dni temu, 05:12 | ocena 63%

47

oceń komentarz 10 6

Szanowny Panie od kilku lat istnieje Dyrektywa unijna o głosowaniu przez sieć interenet. SM Zakrzewo pozyskała środki na moduł elektroniczny o ile pamiętam ale oczywiście o umieszczeniu w Statucie możliwości głosowania przez internet zapomniała . Możliwośći wpisywanie pod jej publikacjiami komentarzy brak,,,, Jeśli dziś w sprawach Zawady ma decydować kołko taneczne to za dwa lata decyzje będzie podejmował stolik pokerzystów . Rolą Zarządu jest aktywizacja mieszkańców i stawianie ich projektów na PIERWWSZYM punkcie każdych obrad a nie ich marginalizacja . Walne to właśnie liczenie głosów za poszczególnymi ideami w sprawach spółdzielni - naprawdę nie rozumie Pan co to demokracja i myli Pan rolę Walnego Zgromadzenie z teatrem kukiełkowym.... Ale debata o zminach statutu powinna trwać non stop 365 dni w roku i być wymianą argumentów a nie inwektyw. Na dziś wieksze gwarancje wyborcze ma Ordynacja Wyborcza niż Statut SM Zakrzewo....

zgłość do moderacji

~ księgowy biegły

3795 dni temu, 23:09 | ocena 57%

48

oceń komentarz 6 8

Panie Mariuszu Lewandowski! Odwagi! Niech Pan odkryje największą tajemnicę skrywaną przez Spółdzielnię Mieszkaniową Zakrzewo przed opinią publiczną, bo my - Pana czytelnicy i wielbiciele chcemy wiedzieć czy to prawda, że zalega Pan z czynszem do Zakrzewa? (I ile tysięcy?)

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Mariusz Lewandowski

3795 dni temu, 05:04 | ocena 62%

49

oceń komentarz 8 5

Panie prze Biegły pozostawiam to Panu ,,,, Jeśli uważa Pan że to takie ważne prosże napisąć a ja Panu wstawię odpowiedni rachunek i się skwitujemy . Wydaje mi się tylko że moje sprawy osobiste specjalnie ważne tu nie są....

zgłość do moderacji

~ PSYCHIATRA

3794 dni temu, 11:23 | ocena 81%

50

oceń komentarz 3 13

Panie Mariuszu Lewandowski a ja i wielu pana czytelników chcemy wiedzieć czy to, że jest pan idiotą to choroba nabyta czy ma pan taki stan od urodzenia ?

zgłość do moderacji

~ Mariusz Lewandowski

3794 dni temu, 13:59 | ocena 60%

51

oceń komentarz 6 4

Skoro jesteś Pan psychiatrą to powinien Pan sam to wiedzieć .... Nie uważa Pan że pytając wariata czy jest wariatem wychodzi Pan na ...wariata ?

zgłość do moderacji

~ polubiłem elblagnet

3795 dni temu, 23:08 | ocena 60%

52

oceń komentarz 6 4

Monlibden ale skąd te nerwy ?? Od 30 lat mieszkam na Zawadzie i tu oprócz odwołania Pani Budo przychodziła "garstka" mieszkańców . Tak to już tu jest . Ale skąd TY możesz to wiedzieć skoro jak piszesz nie mieszkasz na Zawadzie ?? ' Niby : ) " nieświadomie ' mocne za to Ty jako najbardziej świadomy ..i wiesz .... Jesteś jasnowidzem a może chociaż psychiatrą, księdzem ?? " Tajne przez poufne ' napisz prawdę , gdzie Cie nauczono tego sloganu ??

odpowiedz zgłość do moderacji

~ dokładnie

3795 dni temu, 22:45 | ocena 57%

53

oceń komentarz 8 6

Dziennikarze powtarzają bezmyślnie wszystkie bzdury opowiadane przez Witolda Ładę, człowieka który Spółdzielni Zakrzewo próbuje zaszkodzić od wielu lat. Drugim medialnym autorytetem jest Elżbieta Szneidrowska, była przewodnicząca Rady Nadzorczej, wywalona z hukiem rok temu przez członków spółdzielni na Walnym Zgromadzeniu. Gratuluję takich źródeł informacji.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Mariusz Lewandowski

3795 dni temu, 23:01 | ocena 64%

54

oceń komentarz 7 4

Nasze informacje sprawdzimy dośc dokładnie z dokumentami . Proszę się nie bać czytamy je dość dokładnie. Społdzielnia to nie owe 150 osób które brało udział w Walnym i to piersza rzecz która jest oczywista i aż bije w oczy. A ilośc głosów liczyła komisja skrótacyjna - 20 plus 11 to 31. Razy 5 części to powiedzmy 160 osób.... 160 z 4 000 daje - 4 %. Coś to Panu mówi w skali wyborczej ? Europarlament to frekwencja 20 %..... proszę nie żartować z siebie samego....

zgłość do moderacji

~ dokładnie

3795 dni temu, 23:16 | ocena 64%

55

oceń komentarz 4 7

Szneidrowska przez kamerami przewraca kartki sprawozdania z zeszłego roku kiedy była przewodniczącą Rady Nadzorczej i opowiada jakie tam są przekręty. To ona tam robiła te przekręty?

zgłość do moderacji

~ Mariusz Lewandowski

3795 dni temu, 05:23 | ocena 60%

56

oceń komentarz 6 4

Nie chodzi o to kto co zrobił ale jak to naprawić i jak nie popełniać podobnych gaf w przyszłości. Tylko niezależny audyt członków i rada nadzorcza złożona z ludzi wzajemnie patrzących sobie na ręce ma sens . A bez jawnosci i pełnej informacji nikt nie moze ocenić które decyzje SM są dobre a które złe. Tylko tyle - każdy sam oceni co jest dobre dla niego ale by tak się stało trzeba kazdy projekt mieszkańców zaprezentować i omówić a na to kilka godzin Walnego to zbyt mało. Pośpiech jest wskazany tylko przy łapaniu pcheł jak mawiał śp prof. Sadocha. Miał rację.

zgłość do moderacji

~ Miodek

3794 dni temu, 11:26 | ocena 71%

57

oceń komentarz 2 5

Jak Ty Lewandowski możesz czytać dokładnie dokumenty jak Ty nie umiesz ani czytać ani pisać ? Przecież każdy widzi, że jesteś totalnym analfabetą !

zgłość do moderacji

~ Mariusz Lewandowski

3794 dni temu, 14:00 | ocena 75%

58

oceń komentarz 6 2

Oj zaraz ,,,, widać lepiej czytam jak piszę....

zgłość do moderacji

~ polubiłem elblagnet

3795 dni temu, 22:25 | ocena 67%

59

oceń komentarz 4 2

Molibden czy Ty myślisz nad co piszesz ?? Istotne jest, że coś jest na rzeczy skoro zebrania WZ są tajne dla dziennikarzy, a ludzie w tej organizacja mają się dobrze kosztem mieszkańców ". O ile o tajności zdecydowali koniec , końców mieszkańcy . Bo taki był finalny rezultat, to już kompletnie nie zrozumiałym są słowa ' organizacja " może jaśniej ?? ' kosztem mieszkańców " Kto kosztem mieszkańców ?? Konkretniej ? Ja też wiele rzeczy zasłyszałem o bardzo wielu sprawach , osobach ale moja kultura słowa, wychowanie wyniesione z domu , szkoły , wiara , nie pozwala mi na pochopne ich publikowanie . Byłby to zwykły brak szacunku jaki przysługuje każdemu obywatelowi Polski , Elbląga . A czego zupełnie nie znajduje w Twojej osobie . Pisz dalej , trochę info , elblag odpocznie ode mnie.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Molibden

3795 dni temu, 22:37 | ocena 75%

60

oceń komentarz 2 6

Chyba kolego nie czytasz tego co piszesz. Nie zadecydowali mieszkańcy, tylko ich garstka zadecydowała za większość i to prawdopodobnie nieświadomie. Wnisokuje, że broniąc tego stanowiska jesteś jednym z tych lesnych dziadków, ktorym stołek przyrósł do czterech liter. Odpocznij zatem, zwolnij stołek, tym którzy chcą coś zrobić dla społdzielni i mieszkańców, PRL już minąl (na szczęście) - tajne przez poufne - też!

zgłość do moderacji

~ spółdzielca

3795 dni temu, 22:54 | ocena 55%

61

oceń komentarz 5 6

Obrady Walnego Zgromadzenia i wszystkie dokumenty są jawne dla mnie, bo ja jestem członkiem tej spółdzielni. Ale ja nie życzę sobie obradować w towarzystwie chuliganów dziennikarzy, którzy siłą wdzierają się na salę i ryczą jak stado bydła.

zgłość do moderacji

~ Mariusz Lewandowski

3795 dni temu, 23:06 | ocena 58%

62

oceń komentarz 5 7

Leśne dziadki ,,,, dobre ale to niestety słuszna konstatacja.

zgłość do moderacji

~ Mariusz Lewandowski

3795 dni temu, 05:31 | ocena 56%

63

oceń komentarz 4 5

Zdanie Pana szanuję i faktycznie trnasmisja obrad byłaby lepsza ale to Zarząd o niej nie pomyślał. Ponadto jednak coś Pan pomija - Pan jest w 4 % ubecnych a jakieś powody istnieją że pozostąłe 96 % nie było obecnych na Walnym. Rozumiem że miło jest decydować za innych ale proszę wybaczyć nikt nie wchodziłby na siłę gdyby Pan Jedynak przestrzegał prawa . Osobiście przedstawiłem mu stanowisko Pana Komendanta zresztą jako szef Rady Nadzorczej winien znać Prawo Społdzielcze lepiej niż ja. Niestety albo go nie zna / w co nie wierze / albo je zna ale celowo łamie / w co jednak wierzyć nie bardzo chcę/. Najpierw trzeba wprowadzić dobre mechanizmy decyzyjne a potem oczekiwać słusznych decyzji - inaczej się nie da. Złe drzewo dobrych owoców zrodzić nie może jak śpiwała kiedyś Kora . Czasem warto posłuchać melodii i zapamiętać słowa...

zgłość do moderacji

~ ja

3794 dni temu, 11:31 | ocena 89%

64

oceń komentarz 1 8

Lewus, konsta co ???

zgłość do moderacji

~ Mariusz Lewandowski

3794 dni temu, 14:52 | ocena 75%

65

oceń komentarz 6 2

konstatacja - stwierdzenie faktu. Czasem też wniosek lub spostrzeżenie....

zgłość do moderacji

~ księgowy biegły

3795 dni temu, 22:14 | ocena 70%

66

oceń komentarz 3 7

Redaktorze Bartłomieju Rysiu! Zadaj pytanie swojemu koledze redaktorowi Mariuszowi Lewandowskiemu ile wynosi jego zadłużenie czynszowe w Zakrzewie, bo my zwykli zjadacze chleba, którym wy robocie wodę z mózgów chcemy wiedzieć jakie są wasze prawdziwe intencje. to znaczy ile wy zalegacie z czynszem do swoich spółdzielni!

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Mariusz Lewandowski

3795 dni temu, 22:53 | ocena 50%

67

oceń komentarz 5 5

Mało coś Pan biegły ale proszę biegać dalej ,,,, Tylko może nie koniecznie w koło Macieja .....

zgłość do moderacji

~ Www

3794 dni temu, 12:51 | ocena 78%

68

oceń komentarz 2 7

Pan dziennikarz pewnie nie zada. Ale chetnie bym uslyszal czy to prawda tak samo jak nastepny dziennikarz z e24 czy to tez praeda ze oszukal rodzicow jak niby mial zbierac pieniadze dla dziecka. Jesli tak to zaczynaloby byc ciekawie jeden dluznik drugi oszust a obaj maja najwiecej do powiedzenia. Panowie jest tak czy nie

zgłość do moderacji

~ Coś mi tu nie pasuje.

3795 dni temu, 22:03 | ocena 50%

69

oceń komentarz 3 3

" Polityka mnie nie interesuje wcale '... Panie Lewandowski , Pan sobie żartuje ?? Ja większość pańskich postów czytam . I proszę bardzo ostatni z Info . elblag " Platforma ma jednak fatalne mechnizmy wewnetrzne zbliżóen do selekcji negatywnej i rok po totalenj porażce nie wyciągneła z niej żadenej nauki i żadnych wniosków - ów brak reakcji na fakty powoduje że jest stracona." w tej wypowiedzi jest też słowo napisane przez Pana " PO-zostało ' przypadek ?? To takie... apolityczne . Moim zdaniem nie . I uważam , że ma Pan poglądy zbliżone do PISu . Takich wypowiedzi na info elblag w tym klimacie , zapewne znalazłbym więcej .Chyba, że to się podpisuje inny M.L , bo tak też może być . To się wtedy mylę ... ale... no nie wiem....

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Mariusz Lewandowski

3795 dni temu, 22:52 | ocena 60%

70

oceń komentarz 6 4

Drogi Panie moje poglądy są apolityczne ale zdecydowanie konserwatywne choć w pewnych dziedzinach ultralewicowe. Daltego jestem bezpartyjny i taki pozostanę. Co nie znaczy że mam zamknąć oczy i udawać głupka, Platforma nadal udaje że referendum było akcją marsjan i nie rozumie że bez ich błedów i wypaczeń nikt by ich nie pokonał. Szkoda że Pan spał na lekcjach....

zgłość do moderacji

~ alo alo

3795 dni temu, 22:03 | ocena 67%

71

oceń komentarz 2 4

Panie Ł proszę nie opowiadać bzdur bo na piątej części byłem i głosowanie się odbyło jeżeli już chce być Pan tak bardzo prawy to niech Pan pisze prawdę a nie głupoty i jeszcze jedno dziwię się, że po zawale tak Pan szaleje a co na to lekarz? A te 8000 tys Prezesa to skąd Pani S powinna dokładnie wiedziec ile zarabia proszę ją zapytac, wyprowadźcie się gdzieś daleko i przestańcie się opluwac

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Wiem

3795 dni temu, 21:51 | ocena 70%

72

oceń komentarz 3 7

Powiem tak jak sa dowody proponuje zlozyc odpowiednie zawiadomienia wiedzac o przestepstwie mamy wrecz obowiazek w przeciwnym razie jest to zwykle oczernianiea moze po prostu komus mocno zalezy zeby spoldzelnia nie dostala dotacji z UE i chca zalatwic jakies swoje porachunki ze spildzielnia powoli takie mozna odniesc wrazenie

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Mariusz Lewandowski

3795 dni temu, 22:47 | ocena 57%

73

oceń komentarz 4 3

Dotacje z unii nie są zagrożone - wnioski składać będzie mozna w najszybciej w końcu roku .... Wystarczyło posłuchać Pana Protasa na konferencji w Hotelu Elbląg....

zgłość do moderacji

~ księgowy biegły

3795 dni temu, 21:39 | ocena 59%

74

oceń komentarz 7 10

Redaktorze Lewandowski! Podobno zalegasz z czynszem do Zakrzewa na grube tysiące. Czy dociekliwi dziennikarze ujawnią tę tajemnicę skrywaną przez spółdzielnię.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Mariusz Lewandowski

3795 dni temu, 22:46 | ocena 50%

75

oceń komentarz 5 5

Podobno księgowi to ludzie inteligentni i plotkami się nie zajmują... To mam czy nie mam - zechciej odpowiedzić dokładnie....

zgłość do moderacji

~ Z Nad Jaru

3795 dni temu, 21:38 | ocena 50%

76

oceń komentarz 3 3

Ale Kogo to obchodzi ?? Mnie interesuje dlaczego Prezydent miasta nie zrobił żadnej debaty z mieszkańcami miasta na temat Straży Miejskiej i czy będzie w tej sprawie Referendum ?? Bo się zbliżają wybory samorządowe . A co bolączek Zawady za piękne te osiedle to nie jest , więc zawsze można zamieszkać , gdzie indziej . Sztuczne problemy tam macie i tyle...

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Mariusz Lewandowski

3795 dni temu, 05:41 | ocena 57%

77

oceń komentarz 3 4

Odpowidam - debatę powinna zorganizować Maria Kosecka jako przwodnicząca Komisji Bezpieczeństwa. Zresztą Pan Łukasz Nosarzewski z KNP zaprosił ją publicznie do takiej debaty - niestety zdezerterowała. To nie sztuczne problemy ale sprawy ważne - widac nie dla Pana .

zgłość do moderacji

~ Leonard

3795 dni temu, 21:31 | ocena 63%

78

oceń komentarz 3 5

Szanowny Panie redaktorze, autorze tego tekstu! Spółdzielnie mieszkaniowe są stowarzyszeniami prywatnych osób, które same się rządzą i swój rozum mają. Nic do tego prezydentowi miasta i redaktorom. Dobrze wam powiedział przewodniczący Jedynak w czasie awantury jaką urządziliście we czwartek: "Jesteście na terenie prywatnym. Proszę go opuścić".

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Aaa

3795 dni temu, 21:55 | ocena 57%

79

oceń komentarz 4 3

Nie no podobno dziennikarz na legitymacje prasowa ma wieksze uprawnienia od policji bo moze wejsc wszedzie

zgłość do moderacji

~ Mariusz Lewandowski

3795 dni temu, 22:45 | ocena 57%

80

oceń komentarz 3 4

Proponuję poczytać prawo społdzielcze - najwyższą władzą jest walne i w jego trakcie nikt poza jego przewodniczącym nie ma prawa poddawać nic pod głosowanie. Pan Jedynak mogł wieć rządzić jedynie własnym mieszkaniem . Własność społdzielni jest wspólna i dlatego tylko wynik głosowanie walnego w jego trakcie daje zarządzenie zarządcze które ma moc prawną jako oświadczenie wlaściciela. Ale dziennikarz nie ma większych uprawnień dlatego poproszono o wykładnie prawa Komendanta Policji...

zgłość do moderacji

~ Wiem

3794 dni temu, 09:25 | ocena 73%

81

oceń komentarz 3 8

Dokladnie Walne Zgromadzenie wlasnie uchwalilo statut w ktorym nie widze slowa o obecnosci dziennikarzy.

zgłość do moderacji

~ Mariusz Lewandowski

3794 dni temu, 14:05 | ocena 50%

82

oceń komentarz 5 5

Walne zgromadzenie nie może ustalić Statutu bo to robi tylko Zgromadzenie Założycielskie, Walne może co najwyżej dokonać w nim zmian. Obecność dziennikarzy reguluje prawo prasowe a nie statut. Zabronić czegoś obywatelowi Unii może tylko ustawa lub rozporzędzenie wydane na podstawie delegacji z ustawy. Statut wiąże wyłącznie członków....

zgłość do moderacji

~ witold_lada@tlen.pl

3795 dni temu, 21:26 | ocena 60%

83

oceń komentarz 12 8

Witold Łada To przewodniczący RN Jerzy Jedynak buntował zgromadzonych aby nie wpuścili dziennikarzy.Oskarżał Witolda Ładę ,ze to on sprowadził dziennikarzy aby sparaliżować prace spółdzielni. Apelował aby głosować przeciwko pozostania dziennikarzy. Było to nie legalne ,nie były wybrane jeszcze osoby na Walne Zgromadzenie.. Nie było jeszcze wybrane prezydium ani komisje. Kto za tym stał?Przewodniczący RN.Dlatego słuszne pytanie.;Co ukrywają władze spółdzielni? Na przewodniczącego zebrania został przedstawiony Jerzy Chrabaszcz który nie dopuścił do głosu Witolda Ładę aby uzasadnił projekt uchwały. Wkrótce obszerny materiał na stronie uwłaszczeniowej Witold Łada

odpowiedz zgłość do moderacji

~ witold_lada@tlen.pl

3795 dni temu, 21:12 | ocena 60%

84

oceń komentarz 12 8

Witold Łada.To co czytam w tym artykule potwierdzam w 90 procentach.Przykro ,że to dzieje się w naszej spółdzielni.W poniedziałek nie chciano mnie wpuścić do mojej spółdzielni na Walne Zgromadzenie. Miały tam być glosowane projekty uchwał których byłem współwnioskodawcą. Na moją trzecią część przyszedłem z osobą zgodnie z art 36 Prawa spółdzielczego Zabroniono mi.Mogłem wejść sam. Dlaczego? Najbardziej przykro mi jak na moich oczach dziennikarz przyszedł do budynku administracji aby spotkać się z Prezesem. Przedstawił się ochroniarzowi pokazując legitymację dziennikarską. W tym momencie ochroniarz powiedział do dziennikarza, że nie wejdzie. Złapał go mocno za rękę i ,,wyrzucił" za drzwi..Czy tak postępują władze spółdzielni. Na moje pytanie kto wydal takie polecenie usłyszałem , że nie może mi powiedzieć bo chce tu pracować. Na piątej części Walnego Zgromadzenia nie było glosowania czy dziennikarze mogą uczestniczyć w Walnym Zgromadzeniu. dcn

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Wry

3792 dni temu, 18:03 | ocena 60%

85

oceń komentarz 2 3

Czyli co dziennikarz przychodzi i prezes wszystko rzuca przerywa walne bo pan dziennikarz przyszedl kultrura wymaga aby przychodzac do kogos w odwiedziny przynajmniej go wczesniej powiadomic a po 2 jak ktos juz pisal to byli blogerzy

zgłość do moderacji

~ Mieszkaniec Zawady

3795 dni temu, 21:11 | ocena 67%

86

oceń komentarz 4 2

Molibden problem tkwi w tym ,że ja wiem ile wynoszą czynsze w mieszkaniach dwupokojowych , bo w takim mieszkam . Chyba, że Ktoś liczy sobie z kredytem zaciągniętym w banku na jego zakup , Ja płacę 540 za trzy osoby a budynkach ocieplonych , gdzie mieszka mój syn z rodziną , jeszcze mniej . Więc, zejdź na Ziemię , bo fantazjujesz . Ciekawo po co i dlaczego ?? Oczywiście to pytanie retoryczne.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Mariusz Lewandowski

3795 dni temu, 05:43 | ocena 63%

87

oceń komentarz 3 5

A ile płacą w innych SM ?

zgłość do moderacji

~ z Zawady

3795 dni temu, 21:02 | ocena 75%

88

oceń komentarz 6 2

Dajcie ludzie spokój, takie opluwanie sie to tylko u nas. Jeśli są przekręty to zgłosić do prokuratury , urzędu skarbowego i gdzieś tam jeszcze. Wyjasnią to. Nie chce sie mieszkać na zawadzie bo ttu zawsze jakaś afera, a ta pani co to przed kamera udziela wywiadu co to ona zrobiła i jaka była dobra a teraz są źli. Nie chce sie tego słuchać, walczy o stołek nic wiecej.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Molibden

3795 dni temu, 21:37 | ocena 67%

89

oceń komentarz 2 4

Nie mieszkam w Zakrzewie i nie wiem jakie sa czynsze, strzeliłem kwotą jaką usłyszałem gdzieś tam, nie to jednak jest istotne. Istotne jest, że coś jest na rzeczy skoro zebrania WZ są tajne dla dziennikarzy, a ludzie w tej organizacja mają się dobrze kosztem mieszkańców. Tym bardziej uważam, że dziennikarze powinni wyjaśnić i opublikować w mediach, co ukrywają ci ludzie za zamkniętymi drzwiami!

zgłość do moderacji

~ Mariusz Lewandowski

3795 dni temu, 05:45 | ocena 57%

90

oceń komentarz 3 4

Drogi Panie żaden z dziennikarzy nie jest członkiem SM Zakrzewo i żaden z nas nie ma prawa nawet złozyć kandydatury do władz SM. Od wyjaśnień jest nie tylko Policja ale i dziennikarze którzy sledzą sprawy dla organów ściganie nie zawsze wygodne .... Proponuję poczytać kartę etyczną mediów...

zgłość do moderacji

~ Molibden

3795 dni temu, 20:36 | ocena 69%

91

oceń komentarz 4 9

Rzadko kiedy zgadzam się z Mariuszem Lewandowskim, ale akurat w tej sprawie ma racje jak rzadko kiedy. To członkowie spółdzielni powinni decydować o własnych losach a nie jakieś walne zgromadzenie! Zadyma dziennikarska w tej sprawie jest jak najbardziej uzasadniona bo dotyczy interesów mieszkańców, którzy wiedzą co się dzieje,ale z nadmiaru obowiązków lub nie znajomością całej tej spółdzielczej machiny nie zajmują się tymi sprawami. Mimo wszystko czynsze po 800 zł za 2 pokojowe mieszkania w wieżowcach to nie jest normalna sprawa, kiedy zarząd się świetnie bawi, a mieszkańcy cierpią. Panie Mariuszu tymi sprawami się Pan zajmuj, bo z polityką marnie Panu idzie, ale ze sprawami społecznymi sobie Pan radzi, tym Pan zyska w oczach mieszkańców, polityka ciągnie Pana tak jak i innych na dno!

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Mariusz Lewandowski

3795 dni temu, 21:02 | ocena 50%

92

oceń komentarz 4 4

Polityka mnie nie interesuje wcale. W samorządzie loklanym nie ma miejsca na politykę - ZBK dobił do tych stawek proszę się więc nie wiedzić reakcji Wolnego Elbląga. A że to wygląda na politykę ,,, trudno Problem jest ten sam tylko lokale nieco inne i tu nie trzeba odwoływąc Prezydenta czy Radnych ale Prezesa i Radę - dla mnie analogia jest pełna tylko podstawy prawne nieco inne .....

zgłość do moderacji

~ cwaniak

3795 dni temu, 20:06 | ocena 100%

93

oceń komentarz 0 6

jak zobacza pania policjantke to az przeklne aby dostac mandac ;]

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Mariusz Lewandowski

3795 dni temu, 21:22 | ocena 63%

94

oceń komentarz 3 5

Proponuje poprosic o pouczenie i numer telefonu.

zgłość do moderacji

~ obiektywny..

3795 dni temu, 20:00 | ocena 50%

95

oceń komentarz 3 3

troll... może właśnie dla tego , że całe to zdarzenie to pic bez merytorycznych podstaw jakichkolwiek . Same te opisy stanowią dla organów ścigania podstawę do kontroli , czy to zrobią ?? A jak np : za rok może nawet krócej okaże się ,że wszystko jest OK . To co ?? Ktoś przeprosi ??? Sprostuje ,że jednak nie było nic " tajemniczego " Wątpię . Ta cała sytuacja to przekaz aby był tylko medialny czy prawdziwy ?? Lepiej się sprzedają informacje złe niż dobre . W naturze człowieka jest szukanie nowego w tym sensacji . Ale to może nieść tylko zamęt i nic więcej . Czy jest to robione celowo ?? Nie wiem .

odpowiedz zgłość do moderacji

~ doradca

3795 dni temu, 18:31 | ocena 70%

96

oceń komentarz 3 7

Jakie zarobki ma prezesina Waszej spółdzielni ? Takie jaki uchwaliście ! Jeźeli tak chodzicie na zebrania jak na wybory to nic dziwnego, źe taką dziadoską spółdzielnię i osiedle macie. Jesteście / ci co macie gdzieś zebrania / BEZNADZIEJNI !!!

odpowiedz zgłość do moderacji

~ troll

3795 dni temu, 17:56 | ocena 71%

97

oceń komentarz 12 5

Spółdzielnia mieszkaniowa Śródmieście,w Łodzi. Tam prezes został aresztowany wraz z całym zarządem. Czemu nie zawiadomicie prokuratury ,NIK i CBŚ,CBA?

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Taka prawda

3795 dni temu, 17:28 | ocena 60%

98

oceń komentarz 6 4

No widzi Pan Panie L. zbyt słabo Pan zna Zawadę . Inaczej by się Pan nie dziwił , że 150 czy inna liczba.... te liczby nie przekraczały 300 na Walnych a w poprzednich latach , różnie było 200 itp . Ludzie są mało aktywni , może z tego powodu , że są zadowoleni ? Więc po co wychodzić domu ? Ten problem małej frekwencji dotyczy całego życia politycznego i społecznego Polaków. O czym wszystkim doskonale wiadomo . Prawda czy nie ???

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Mariusz Lewandowski

3795 dni temu, 18:46 | ocena 50%

99

oceń komentarz 4 4

Tu rozmawiamy o finansach. Jedni oszczedzają na pietruszce kupowanej na rynku a inni z kasy od nich zarabiają jak Prezydent Elbląga.... patologia....

zgłość do moderacji

~ Wiem

3794 dni temu, 09:29 | ocena 71%

100

oceń komentarz 4 10

To skoro rozmawiamy o finansach to chyba wie pan ze sprawozdanie finansowe jest jedna z najwazniejszych czesci Walnego a wlasnie nie wiedziec czemu kilkanascie osob chcialo ja przesunac na dalsza czesc zebrania i to nie byl zarzad ani rn

zgłość do moderacji

~ Mariusz Lewandowski

3791 dni temu, 08:52 | ocena 60%

101

oceń komentarz 2 3

Ponieważ sprawozdanie to już przeszłość a zmiany statutu to przyszłość. Zwyczajowo sprawozdania się podaje do wiadomości w sieci lub przekauzje wcześniej - sprawozdanie z roku pracy nie może trwać godzinę i nie można w godzinę nad nim dyskutowąć - chyba że zgromadzenia są " ustawieni " a "głosowanie" to zabieg pro forma... Prosze sprawdzić czas sprawozdań Prezydenta i interpelace 25 radnych ,,,, Pic na wodę fotomontaż...

zgłość do moderacji

~ ????

3795 dni temu, 17:01 | ocena 79%

102

oceń komentarz 3 11

Panie M. L. od ilu lat jest Pan dziennikarzem ?? Jakim dziennikarskim doświadczeniem może się Pan pochwalić , w jakich mediach Pan pracował ?? Może jakieś studia Pan skończył w tym kierunku ?? Jakby Pan coś w tym temacie napisał ?? Bo ja jako dziennikarza to zupełnie nie kojarzę.... a może po prostu nie wiedziałem . Hmm ???

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Mariusz Lewandowski

3795 dni temu, 18:48 | ocena 50%

103

oceń komentarz 3 3

Proponuję zajrzeć do rejstru Sądu Okegowego w Elblągu - jest jawny. Studia / byle jakie / nie są wymogiem do pracy w zawodzie dziennikarza - zresztą to takie hobby przy okazji tego co wyszło z Referendum.... Moje doświadczenie jest skromne ale materiał Furia Marii obejrzało 33 000 internautów.... Jak na początkującego pół amatora nie jest źle...

zgłość do moderacji

~ Mieszkałem tu

3795 dni temu, 16:37 | ocena 60%

104

oceń komentarz 6 4

"Pan Prezydent Elbląga ma być ojcem mieszkanców " Panie L. i ten inny tekst z Pańskiej strony internetowej " Pierwszy z Elblążan " Co tu komentować .Może dla Pana ?? Ale czy dla innych ???? Takie wypowiedzi stawiają w wielką wątpliwość Pański dziennikarski obiektywizm do całej tu opisanej sytuacji . Wiele tui rzeczy jest na " dzień dobry " sprzeczne ze sobą i bardzo " naciągane ' ? Kto to kupi ?? Jaką są niejasności to są od tego odpowiednie organa . A co Pana Witolda , to przecież zawsze miał zastrzeżenie do Spółdzielni , jest z tego znany . Czasami odnosi się wrażenie , że po prostu to lubi . Może a może nie ?

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Mariusz Lewandowski

3795 dni temu, 17:01 | ocena 71%

105

oceń komentarz 4 10

Dziennikarz nie musi być obiektywny i ma prawo do własnego zdania a jego obowiązkiem jest jedynie rzetelny przekaz z faktów i zapewnienie każdej ze stron sporu równego dostępu do czytelników. Prawo do posiadania poglądów zalicza się do praw podstawowych chronionych Konwencją Praw Człowieka. Mój pogląd na rolę Prezydenta jest taki jaki przedstawiam - Pan może mieć inny. Co do niejasności to jest to sprawa Członków Spółdzielni i to oni mają to wyjaśnić na podstawie własnych uprawnień statutowych i zdecydować co jest patologią a co leży w ich własnym interesie. 150 osób to próbka absolutnie nie reprezentatywna nawet do badań sondażowych nie mówiąc o podejmowaniu Uchwał za kilka tysięcy osób. To są procedury rodem z Krymu .

zgłość do moderacji

~ Rozmaryn

3795 dni temu, 16:04 | ocena 56%

106

oceń komentarz 4 5

Za termoizolację kilku budynków płacą wszyscy mieszkańcy Zawady, został na to wzięty kredyt z banku. Teraz ci, którzy mają ocieplone budynki płacą mniejszy czynsz - czy to prawda? I czy to prawda, że były premie dla Zarządu SM za termoizolację? spytajcie prezesa SM, czy to prawda. Bo jeśli tak, to byłby skandal. Pożyczkobiorcami są członkowie spółdzielni, więc im się należałaby premia.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Zawada

3795 dni temu, 16:33 | ocena 67%

107

oceń komentarz 4 2

Nie trzeba pytac prezesa mieszkam w ocieplonym budynku i kredyt jest placony z funduszu budynku a odsetki mamy dodatkowo doliczane do czynszu.

zgłość do moderacji

~ Zawada

3795 dni temu, 16:33 | ocena 60%

108

oceń komentarz 3 2

Nie trzeba pytac prezesa mieszkam w ocieplonym budynku i kredyt jest placony z funduszu budynku a odsetki mamy dodatkowo doliczane do czynszu.

zgłość do moderacji

~ Mariusz Lewandowski

3795 dni temu, 17:05 | ocena 57%

109

oceń komentarz 4 3

Odsetki od kredytu na fundusz remontowy zalicza się w koszty tego funduszu a że fundusz remontowy jest jednakowy w całej społdzielni nie ma podstaw do wydzielania jednej stawki dla jednych budynków a innej dla drugich. Proponuję przejrzeć orzeczenia TK. Zresztą za kilka dni opublikujemy pewnie fragmenty ustnego uzasadneinia Sądu Okegowego w Elblągu .....

zgłość do moderacji

~ Zzz

3795 dni temu, 14:42 | ocena 70%

110

oceń komentarz 7 3

Jednego nie rozumiem jak spotkanie mialoby sie odbyc po cichu skoro kazdy czlonek spoldzielni otrzymal zawiadomienie o terminie malo zawiadomienia byly rozwieszane tez na klatkach co do pani rzecznik i prezydenta to oni moga tyle samo do spoldzielni co prezes spoldzielni do miasta. Co prezydent przyjedzie wyrzuci zarzad spoldzielni myslec, myslec prezydent przyjechal poopowiadal polansowal sie przed wyborami i tyle.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Mariusz Lewandowski

3795 dni temu, 15:20 | ocena 67%

111

oceń komentarz 4 8

Pan Prezydent Elbląga ma być ojcem mieszkanców jak Prezydent Polski winien stać na straży praw Polaków. Nie chodzi o udzieł w walnym czy głosowanie ale o pomoc w omówieniu proponowanych zmain statutu i ich bezstronną ocenę na przykład przez prawników Urzędu Miasta i Radnych - jest tam paru naprawdę kompetentnych ludzi ....

zgłość do moderacji

~ Fff

3795 dni temu, 15:35 | ocena 67%

112

oceń komentarz 6 3

Jrzeli pan prezydent chce byc ojcem to niech tak sie zachowuje a nie jak lanser

zgłość do moderacji

~ też wiem

3795 dni temu, 14:35 | ocena 56%

113

oceń komentarz 5 4

Była przewodnicząca Sz. chciała sprzedać wspólny majątek. Wiadomo komu! Nie udało się przejąć majątku za złotówką - Pani kochana! No i stąd cała awantura

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Mariusz Lewandowski

3795 dni temu, 15:18 | ocena 50%

114

oceń komentarz 3 3

Poproszę o szczegóły - to bardzo przypomina sprzedaż "Promyka" ...

zgłość do moderacji

~ Wiem

3795 dni temu, 19:34 | ocena 79%

115

oceń komentarz 3 11

Czlonkow spoldzielni jest mniej niz 4000 jezeli piszemy i mowimy o faktach i jesli chcieli by wiefziec to po prostu by przyszli i watpie aby co najmniej eiekszosc z nich chce byc uszczesliwiona przez jakas dziwna zorganizowana grupe osob walczaca zekomo o ich prawa ja bynajmniej nie

zgłość do moderacji

~ xyz

3795 dni temu, 13:53 | ocena 50%

116

oceń komentarz 5 5

Jak napisali w artykule. Głosowanie często późną nocą więc zostaje garstka i ta garstka decyduje. Dlaczego nie chcieli odwrócić kolejności i głosować na początku? Ktoś dupą o stołek trzęsie. A jeszcze jedno pytanie jak są obsadzane komisje np. rewizyjna? Czy nie ma kumoterstwa?

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Wiem

3795 dni temu, 14:20 | ocena 77%

117

oceń komentarz 3 10

Na jednej z czesci bylo odwrocone i co i nic

zgłość do moderacji

~ Mariusz Lewandowski

3795 dni temu, 15:17 | ocena 54%

118

oceń komentarz 7 6

Na jednej z części głosowało 31 osób. 20 za utajnieniem 11 za ich jawnością. 150 osób ma decydować o sprawach 11 000 Elblążan ? Kogoś tu zdrowo powaliło jeśli sądzi że wszyscy przymkną na to oko...

zgłość do moderacji

~ Wiem

3795 dni temu, 15:36 | ocena 77%

119

oceń komentarz 3 10

Czyli co 150 osob nie ma prawa decydowac a kilkanascie tak litosci

zgłość do moderacji

~ Mariusz Lewandowski

3795 dni temu, 16:12 | ocena 60%

120

oceń komentarz 4 6

Szacuje że całe walne to 150 głosów .....

zgłość do moderacji

~ Aaa

3795 dni temu, 16:34 | ocena 82%

121

oceń komentarz 2 9

A zadymiarzy kilkunastu :)

zgłość do moderacji

~ Mariusz Lewandowski

3795 dni temu, 17:08 | ocena 63%

122

oceń komentarz 3 5

4850 nieobecnych ma prawo wiedzieć jak zapadają decyzje za które oni potem płaca. Jeśli to " zadyma" to słuszna i w słusznej sprawie. Proponuję posłuchać wykładu o prowokacji dziennikarskiej - https://www.facebook.com/pages/TwierdzaElbl%C4%85g/403706659698423?fref=ts . Jak Pan zrozumię treść opinii gości Helsińskiej Fundacji Praw Człowieka chętnie podyskutuję... Jak nie to nie.

zgłość do moderacji

~ Robert

3795 dni temu, 13:43 | ocena 53%

123

oceń komentarz 7 8

Tak się składa,że była przewodnicząca to główna księgowa i próbowała ograniczyć koszty m.innymi przez redukcję zatrudnienia i likwidację bazy remontowej(Sielanka dawno zlikwidowała).Za to została przez pracowników ich rodziny i znajomych odwołana a zwolnionych pracowników i kolejnych znajomych przyjęto z powrotem.Szefem Rady został pracownik W.Komunikacji UM prowadzący wcześniej kiosk z drukami w US.Prezesem jest inż.mechanik który po Zamechu nie załapał się do Alstom.Vice ds technicznych jest babka po organizacji zarządzaniu UWM której pozbyło się Nad Jarem.Koszt termomodernizacji obejmował ponadto wymianę wszystkich instalacji wewnętrznych,wind ,balkonów,nowe trawniki,podprowadzenie CO i CW pod budynki.Od wyboru nowej rady termomodernizacja zakończyła się.Za nowej nie docieplono ani nie wyremontowano ani jednego budynku i nie ma takich planów z powodu braku pieniędzy.Te wpłacane przez spółdzielców idą na najwyższe w Elblągu wynagrodzenia (względem poziomu kwalifikacji) i zabawy.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Wiem

3795 dni temu, 14:19 | ocena 71%

124

oceń komentarz 4 10

Termomodernizacja wykonywana za srodki miedzyinnymi unijne a jakbys poczytal od kiedy jest otwarcie nowej puli srodkow to bys nie pisal bzdur zreszta bylo to wyjadnione na walnym a tak na marginesie to Pan Protas gdybys nie wiedzial Marszalek byl w spoldzielni wlasnie w sprawie srodkow z UE ale coz lepiej pisac dla pidania. Tak na na marginesie to jeszcze duzo wczesniej niz zadzila pani sz. przygotowywano juz projekty. Widsc duzo wiesz ale tylko to co przeczytasz w komentarzach w necie

zgłość do moderacji

~ Wiem

3795 dni temu, 14:22 | ocena 71%

125

oceń komentarz 4 10

A i tak gwoli to wlasnie ta glowna ksiegowa przyjmowala wlasnie tego inz. na stanowisko Prezesa.

zgłość do moderacji

~ Wiem

3795 dni temu, 14:28 | ocena 75%

126

oceń komentarz 4 12

Tak sie sklada ze za czasow tej ksiegowej technicznym nie byla ta babka tylko byl kto inny i tak sie sklada ze za czasow tej ksiegowej wiekszosc przetargow na termomodernozacje wygrywala 1 firma nie zawsze najtaniej to pewnie z dbalosci o kase czlonkow spoldzielni i czemu ta pani wtedy nie interweniowala nie zmieniala np. regulaminu przetargu a sory zmienila ze czlonrk rady nie mial prawa glosu podczas przetargu

zgłość do moderacji

~ Wiem

3795 dni temu, 14:59 | ocena 76%

127

oceń komentarz 4 13

A jeszcze co do planow na sali gdzie bylo walne bylo wyraznie opisane ktore ulice i kiedy ale coz jakbysbyl czlonkiem spoldzielni to pewnie bys wiedzial

zgłość do moderacji

~ urnochód

3795 dni temu, 13:40 | ocena 64%

128

oceń komentarz 7 4

Ale mętlik chłopie!!! Tu cytuje "...Radca prawny jest więc dla kogo? Dla spółdzielni, aby bronić jej interesów czy dla mieszkańców, którzy płacą m.in. na jego pensję?..." oczywiście jeśli jest zatrudniony przez spółdzielnie ma dbać o interesy spółdzielni, a to nie idzie równolegle z interesami jej członków-mieszkańców. Jak to sobie wyobrażasz, że prawnik ma doradzać mieszkańcom we wtorki, a w środę będzie odpisywał na to pismo które radził mieszkańcowi? To konflikt interesów!! Czy prawnicy zatrudnieni przez UM są dla mieszkańców Elbląga? NIE! Podaj mail to doradzę tobie w kilku kwestiach bezpłatnie, a więcej nie będziesz wypisywał takich głupotek.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Mariusz Lewandowski

3795 dni temu, 15:13 | ocena 64%

129

oceń komentarz 5 9

Zarząd który nie dba wyłacznie o interes członków społdzielni działa wbrew jej istocie i statutowi. Doskonale wskzał Pan powody dla jego natychmistowej zmiany i postawienie w stan oskarżenia o złamanie statutu. Nie może być konfliktu interesów a skoro on istnieje to Zarząd Rada Nadzorcza i Radcowie winni stanąć przed Sądem .

zgłość do moderacji

~ Moje zdanie

3795 dni temu, 15:34 | ocena 56%

130

oceń komentarz 5 4

Jeszcze jedno skoro pan Mariusz chce dbac o wszelka jawnosc to czemu wprost nie poda ile zalega w spoldzielni. Chyba ze po prostu jest to zadyma dla zadymy. Ja osobiscie uwazam ze kazdy kto zalega z czynszem powinien byc wywieszony na klatkach z Imienia i Nazwiska bo dziala przeciw tym mieszkanca osedla ktorzy placa. Skoro chcemy pelnej jawnosci tzw. finansow to chciejmy pelnej a nie wyrywkowej

zgłość do moderacji

~ Mariusz Lewandowski

3795 dni temu, 16:15 | ocena 56%

131

oceń komentarz 5 4

Zapraszam do debaty w tej sprawie z Generalnym Inspektorem Ochrony Danych Osobowych .... Ja jestem za szybkim wykreślaniem z członków spółdzielni tych co notorycznei nie płacą i tych co stosują terror domowy ale widać Pan Prezes i Pan Jedynak są odmiennego zdania.... Poczekamy

zgłość do moderacji

~ Wiem

3795 dni temu, 19:43 | ocena 90%

132

oceń komentarz 1 9

Panie Mariuszu Pan ma prawo opublikowac swoje dane gdzie chce i co chce i GIODO nie ma nic do tego co innego jak ktos by opublikowal i doskonale pan o tym zapewne wie to moze opublikuje pan swoje zaleglosci wobec spoldzielni bo ja np jestem bez zadnej zaleglosci

zgłość do moderacji

~ Mariusz Lewandowski

3795 dni temu, 20:55 | ocena 50%

133

oceń komentarz 2 2

Jeśli chce - już jeden "komentator" się nabrał na tę tajemnice.... Może zjawią się i następni. Poczekam jeszcze z publikacją....

zgłość do moderacji

~ Wiem

3795 dni temu, 13:36 | ocena 79%

134

oceń komentarz 3 11

Najpierw twierdzone bylo ze o losie kilkutysiecy odob decyduje garstka 200 czy 300 osob s teraz z artykulu wynika ze kilkanascie osob walczy z zarzadem i rada czyli jak kilkaset osob decyduje to zle a jak kilkanascie w tym czlonkowie bylej rady walczcza tak naprawde o powrot do wladzy i tez chca decydowac za tysiace co jest dla nich dobre to dobrze troche konsekeencji i proponuje poczytac statut kto jest kim uchwalony przez najwyzsza wladze w spoldzielni walne zgromadzenie. Nie jestem ani stary ani mlody po prostu mieszkam i obserwuje dzialania co niektorych.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ tu i tam

3795 dni temu, 13:35 | ocena 50%

135

oceń komentarz 4 4

Dziennikarz Twierdzy Elbląg mieszka na Zawadzie niezameldowany i zalega z czynszem na grube tysiące. Nic dziwnego, że walczy ze spółdzielnią.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Mariusz Lewandowski

3795 dni temu, 15:09 | ocena 67%

136

oceń komentarz 5 10

Szanowny Panie płacę to wymagam . Nie mogę wymagać to nie zamierzam płacić. Zapomniał Pan że ustrój socjalistyczny padł a do komunizmu nawet się nie zbliżyliśmy. Zwracam też Panu uwagę że ujawnia Pan dane wrażliwe objęte bezwzględną tajemnicą . Ale wielkie dzięki ponieważ jutro zgłoszę w prokuraturze fakt naruszenia prawa a Pana lub Panią zwolni się z zajmowanego w spółdzielni stanowiska w trybie dyscyplinarnym . Widzę że uważając Pana Radcę Prawnego za osobę pozbawioną kompetencji znacznie go przeceniłem.

zgłość do moderacji

~ Ojojoj

3795 dni temu, 15:25 | ocena 50%

137

oceń komentarz 4 4

Czyli idac pana Mariusza tokiem myslenia ja chce piekne krzaki przed oknem a sasiad nowe drzwi do klstki skoro nie mozemy wymoc tego na spoldzielni to powinnismy przestac placic. Niezle widze to tak ma tak byc jak chce ja nie inni a jak tak nie befzie to nie place

zgłość do moderacji

~ Mariusz Lewandowski

3795 dni temu, 16:18 | ocena 58%

138

oceń komentarz 5 7

O ile Statut pozwala wykreślać dłużników to Zarząd i Rada nadzorcza wiedzą lepiej i tolerują ludzi co całe lata nie wpłacili ani złotówki . To się nazywa łamanie statutu i dyskryminacja płatników przez nie przestrzeganie statutu. Zarząd łamiący statut nie ma prawa żądać przestrzegania wygodnych dla niego jego zapisów i łamania tych nie wygodnych. Na tym polega prawo

zgłość do moderacji

~ Wiem

3795 dni temu, 13:14 | ocena 58%

139

oceń komentarz 8 11

Co do ocieplenia budynkow proponuje zapytac sie bylej pani przewodniczacej rady nadzorczej ktora to tak ochoczo wypowiadala sie przed kamera a wlasnie dzialo to sie za jej rzadow oraz odwolanego przez obecna rade nadzorcza bylego prezesa ds. technicznych ktory pracoeal wgedy w spoldzielni.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Nnn

3795 dni temu, 12:58 | ocena 63%

140

oceń komentarz 7 12

Chlopie jak piszesz to powinienes wiedziec o czym pan Ł. Sadzi sie ze spoldzielnia od bodajze kilkunastu lat i ten pan walczyl z kazdym zarzadem rada nadzorcza tak na marginesie byl obecny na wszystkich czesciach bylem w spoldzielni i sprawdzilem co do uchwaly to nie slyszalem o uchwale o obnizeniu wynagrodzen pracownikom o 50 % za to byla uchwala o zmianie naliczenia wynagrodzena RN mala roznica coz myslenie nie boli i proponuje zaczac myslec chociaz co trzeci raz.

odpowiedz zgłość do moderacji

~

dzisiaj, 01:00

141

oceń komentarz

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Mariusz Lewandowski

3794 dni temu, 09:21 | ocena 67%

142

oceń komentarz 10 5

Ale poproszę o szczególy bo sam zamierzam pozwać Zakrzewo za wypadek jaki na jej terenie miałem - może dowiem się kto za niego odpowiada i moze moje szacunki okazały się skromne.... Chętnie coś o tym poczytam ......

zgłość do moderacji

~ to się łączy?

3794 dni temu, 11:14 | ocena 56%

143

oceń komentarz 4 5

Czyżby znowu to samo nazwisko dziennikarza?

zgłość do moderacji

~ Aaa

3794 dni temu, 12:58 | ocena 67%

144

oceń komentarz 6 3

Moze chlop chcial po prostu miec na splate zedluzenia o ktorym tu sie pisze. :-)

zgłość do moderacji

wróć do artykułu