Komentarze (42)

Grupa Referendalna nie zaprzestała działań. Przygotowuje się do referendum

wróć do artykułu

~ Oro

4284 dni temu, 19:43 | ocena 75%

1

oceń komentarz 1 3

Ten biedny Elbląg służył już wiele razy różnym grupom nacisku do swoich partyjnych rozgrywek. Do Gierka nic się w Elblągu nie działo, było szaro,nijako.Budowano jeden domek na 5 lat. Nawet 2 pierwszoligowe kluby łyżwiarskie z dużym dorobkiem nie mogły doczekać się sztucznego toru łyżwiarskiego a gdy już zdecydowano się takowy wybudować...wybudowano halę Olivia w Gdańsku zamiast !Elbląg odżył gdy za Gierka stworzono województwo Elbląskie. Duża ilość województw gwarantowała równomierny rozwój kraju i ta struktura była dużo tańsza bo nie było powiatów ale grupa z Buzkiem na czele zdecydowała inaczej nie pytając nikogo o zdanie, co jest teraz wszyscy widzą..Szansa rozwoju...pod znakiem zapytania. Jakby jeszcze tego było mało PO zamyka szanse na przekop i wyprowadza z Elbląga jednostkę rakietową (z rodzinami wojskowych kilka tysięcy ludzi) . PO ma głęboko gdzieś Elbląg a obecne władze z prezydentem na czele są tego najlepszym dowodem.Odwołanie prezydenta jesteśmy winni Elblągowi.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ obserwator

4284 dni temu, 10:27 | ocena 50%

2

oceń komentarz 2 2

Zatem, przykleiło się g...o do okrętu i mówi płyniemy dalej... czy dobrze zrozumiałem ? Jeżeli tak to będę spał spokojnie.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Mariusz Lewandowski

4285 dni temu, 22:13 | ocena 100%

3

oceń komentarz 0 3

Oświecam - proszę sprawdzić na stronie Czas na Wolny Elblag - jest skan zawiadomienia i wzór karty referendalnej. Ja Pana Kuchejdy tam nie znajduję - jest natomiast w grupie fecebukowej - przez jakiś czas był tam i sam Pan Nowaczyk. Wnioski zostawiam Panu

odpowiedz zgłość do moderacji

~ CCCe

4281 dni temu, 20:45 | ocena 67%

4

oceń komentarz 4 2

Panie Mariusz Lewandowski jest szansa na podzieleniu się informacjami na temat wzorców modowych, którymi się Pan kieruje? Bardzo proszę. Na kolejnym spotkaniu z wielce szanownym Panem podpytałbym, tematyka spotkania mnie nie bardzo interesuje - tylko ta moda. W szczególności obuwie. Pozdrawiam

zgłość do moderacji

~ obserwator

4287 dni temu, 12:05 | ocena 67%

5

oceń komentarz 1 2

Panie Lewandowski bardzo proszę mnie oświecić i odpowiedzieć publicznie na pytanie czy niejaki Kuchejda- Bona Sebastian jest członkiem elbląskiej Grupy Referendalnej .

odpowiedz zgłość do moderacji

~ armamra

4287 dni temu, 10:20 | ocena 50%

6

oceń komentarz 2 2

Maszka, co interesy budowlane nie idą ? I do koryta pewnego chcesz się dorwać ? Stop oszołomom z Ruchu Palikota, żeruja na biedzie i nędzy ludzkiej, którą sami pogłębia po ewentualnych wyborach. A ciemny lud to kupił jak na razie, ale obudzi się z letargu zimowego i pogoni tych oszustów i kryminalistów z ruchu palikota i grupy referendalnej, z Lewandowskim Falkiewiczem i Penkalskim na czele.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Mariusz Lewandowski

4288 dni temu, 23:03 | ocena 100%

7

oceń komentarz 0 3

Lepszej inwestycji nie znajdziesz,,,,, Jak teraz zostawiasz te 2 zł potem wydasz 500 na bilet do Londynu,,, Bilet w jedną stronę dodajmy .

odpowiedz zgłość do moderacji

~ jam

4288 dni temu, 19:00 | ocena 100%

8

oceń komentarz 0 2

Ale te 2,34 łącznie dają kwotę którą można dobrze zainwestować.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Mariusz Lewandowski

4290 dni temu, 09:48 | ocena 100%

9

oceń komentarz 0 3

Wydasz na to referendum jakieś 2 zł 34 grosze - nie stać cię na taki wydatek ? I to jest właśnie powód żeby to referendum zrobić - żebyś nie jęczał że nas na coś nie stać i żebyś wiedział że każda złotówka wydana jest z sensem i roztropnie. A nie jest ,,,,, co znów widać ja na dłoni .

odpowiedz zgłość do moderacji

~ kamyk

4292 dni temu, 13:47 | ocena 50%

10

oceń komentarz 2 2

szczerze.................................... ktoby sie nie dorwal do zloba to i tak nic dla szarych ludzi nie zrobi.Chcialbym poznac plany na przyszlosc grupy referendalnej i ruchu palikota zanim ich bedziemy oceniac. jaki to bedzie cud,ze nagle wszystko bedzie pieknie i w kolorowych barwach teczy.co,poprosicie jarka aby nakrecil film w kolorze i ludziom bedzie lepiej? Nie bo na caym swiecie jest do bani i wieksze umysly niz wy nie potrafia z tym sobie poradzic.Zycze wam jak najlepiej,ale i tak g...o zrobicie jak wszyscy. Sory ale takie mam zdanie. wywalenie 230 tysiecy w bloto !!!

odpowiedz zgłość do moderacji

~ myśliwiec

4292 dni temu, 11:34 | ocena 50%

11

oceń komentarz 2 2

Podobno ci panowie tworzą stowarzyszenie wykluczonych. Wyjątkowo adekwatna nazwa. Bo są wykluczeni, z własnej winy. Ale,nawiasem mówiąc, co za twarze...widać,że wiele w życiu przeszli,hohoho

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Mariusz Lewandowski

4293 dni temu, 01:35 | ocena 100%

12

oceń komentarz 0 5

I to właśnie trzeba zmienić kamyczku ,,,, Też się obudź i napisz jak chcesz kontrolować władzę bo chyba rozumiesz że trzeba kontrolować każdą władzę ?

odpowiedz zgłość do moderacji

~ kamyk

4293 dni temu, 20:45 | ocena 60%

13

oceń komentarz 2 3

a jeżeli referendum nie przyniesie okreslonych wyników to kosztami zamieszania proponuję obciążyć całą tą Grupe Referefe................... najlepiej zrobic zadyme,a jak sie nie uda to podwinąć ogon i uciec...... Nieważne czy nowaczyk,czy sraczyk czy lewanowski............. i tak każdy bierze pod siebie.Ludzie obudzcie sie !!!!

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Mariusz Lewandowski

4294 dni temu, 10:46 | ocena 57%

14

oceń komentarz 4 3

Ja nie chcę Kaziu też nie ... wróżka jesteś drogi Maxie ? Numery na totka dasz ? Ale moim zdaniem trzeba dać szansę nowym twarzom - w radzie miasta też tyle że obecnie partie dalej idą w zaparte - te same twarze te same pomysły ,,, No to chyba trzeba otworzyć jakąś furtkę do zmian ? No to ją otwieramy - niech wygra najlepszy i mam nadzieje że najlepsi zechcą wejść do Wolnego Elbląga. Ja znasz inną formułę niż stowarzyszenie to poczytam z uwagą ale żadnej partii politycznej nie proponuj - ich jest za wiele. Akcja jest interesowna w najwyższym stopniu - interes mieszkańców przed interesem partii i urzędników . Nikt nigdy tego nie krył i nie jest to chyba dla ciebie zaskoczenie ? Władza to gra interesów - ja bronię interesu biednych bo sam nie opływam w dostatki , widzisz w tym coś złego ?

odpowiedz zgłość do moderacji

~ max

4294 dni temu, 08:59 | ocena 50%

15

oceń komentarz 4 4

Szanowni Elblążanie. Od początku zbierania podpisów pod wnioskiem o referendum wiadome było, że część z tych osób będzie chciał zasiąść w Radzie Miasta. To nie była bezinteresowna obywatelska akcja a zaplanowana polityczna kampania.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Zły Krasnal

4295 dni temu, 19:31 | ocena 64%

16

oceń komentarz 9 5

Nasz kochany nadprezydent i jego orły z ratusza knują jak wmówić wszystkim iż władze w grodzie przejmą ludzie z Partii Żakuj Łapserdaka a usłuzne redaktory straszą strwożonych mieszczan Sodomą i Gomorą.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Mariusz Lewandowski

4295 dni temu, 14:24 | ocena 57%

17

oceń komentarz 3 4

Ot i proszę ,,,, Wystarczyło zapytać a nie manipulować .

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Wolny Elblag

4295 dni temu, 12:34 | ocena 60%

18

oceń komentarz 6 4

Redakcja i Lewandowski mija się z rzeczywistością .Grupa referendalna nigdy nie przestała istnieć ,a do czasu ogłoszenia przez komisarza wystarczającej ilości podpisów pod wnioskiem o referendum owa grupa ma ustawowy zakaz prowadzenia kampanii wyborczej.Dniem końca grupy jest dzień przeprowadzenia referendum.Zdajemy sobie sprawę ,że dla PO i ich popleczników było by dobrze, aby grupa nie prowadziła kampanii referendalnej .Tu jednak rozczarujemy kampania będzie prowadzona i zaskoczy wszystkich jej wyglądem .

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Mariusz Lewandowski

4296 dni temu, 23:13 | ocena 57%

19

oceń komentarz 3 4

Drogi Zoltarze - trening czyni mistrzem. Może 21 lat w opozycji to dobra szkoła ? Słupki wyborcze mówią PIS tylko czy Pis to WILK ? Ja mimo wszytko wierze w rozsądek tej partii i w to że zrobią parę dobrych propozycji programowych , A kto będzie robił za twarz ... to już mało ważne,,, .

odpowiedz zgłość do moderacji

~ marek_elbląg

4296 dni temu, 22:37 | ocena 50%

20

oceń komentarz 5 5

Tak. Komentarz, który nikogo nie pomawiał a wskazywał prawdę na temat jednego z dziennikarzy tego portalu, który pracował w sztabie PO został USUNIĘTY. Pięknie! Już mnie do siebie zniechęciliście na samym początku.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Mariusz Lewandowski

4296 dni temu, 22:10 | ocena 50%

21

oceń komentarz 4 4

Nadto droga redakcjo małą uwaga formalna - w imieniu Grupy Referendalnej wypowiada się jej pełnomocnik natomiast do Stowarzyszenia zapraszamy osoby spoza grupy referendalnej - może być ich 100 lub 3000 i żadne oświadczenia Grupy nie może zabronić nikomu stworzenia organizacji i zdefiniowania jej celów w sposób dowolny. My podejmujemy jedynie decyzję o samoorganizacji ale to faktyczni członkowie zdecydują o przyszłości tego tworu. Nasz głos to tylko głos każdego z nas oddzielnie - ja oświadczyłem że kandydować do jakiejkolwiek struktury nie zamierzam i jest to moje osobiste oświadczenie bo ja się politykiem stać nie zamierzam wyżej cenię sobie wolność słowa i sumienia . Za innych decydować nie zamierzam i bardzo nie lubię gdy ktoś za mnie decyduje co chce powiedzieć. Informacja jaką przekazałem jest informacją techniczną nie deklaracją stowarzyszenia bo nie jestem jego przedstawicielem . Wolność nie polega na "zniewalaniu" innych .

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Mariusz Lewandowski

4296 dni temu, 21:35 | ocena 56%

22

oceń komentarz 4 5

Treść artykułu sugeruje że grupa złożyła fałszywe zapewnienie o samorozwiązaniu . Celem grupy jest nie zorganizowanie nieskutecznego referendum ale skuteczne odwołanie rady i prezydenta . Cel ten oznacza że grupa po policzeniu głosów za przeprowadzeniem referendum ma obowiązek swoje działanie wznowić o do wyznaczonego celu dążyć nadal. Komentarz Redakcji jest więc nielogiczny - gdyby liczba ważnych głosów była niewystarczająca Grupa pozostałaby tworem nieistniejącym . Ważność zebranych głosów powołuje ją zatem do życia ponownie. Celem grupy jest wiec zakończenia tego co rozpoczęto - i proszę nie czynić zarzutu z faktu że jest to działanie konsekwentne zborne i celowe. To dobrze o redakcji nie świadczy. Proszę zatem o sprostowanie i publikację mojego teksty tak jak został przesłany i załączenia własnego komentarza jako opinia Redakcji.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ redakcja

4296 dni temu, 21:45 | ocena 60%

23

oceń komentarz 4 6

Jeśli napisze Pan list, który będzie można opublikować w całości, czyli bez osobistych zarzutów do innych osób, to będą publikowane w całości. Ponadto w wielu wcześniejszych wypowiedziach członkowie Grupy Referendalnej informowali, że celem grupy jest doprowadzenie do referendum. Później pole oddajecie politykom. A więc gdzie tu i u kogo brak logiki?

zgłość do moderacji

~ Mariusz Lewandowski

4296 dni temu, 21:25 | ocena 57%

24

oceń komentarz 3 4

Tyle że niezbyt rzetelny - proszę o publikację mojego listu i Państwa komentarzy oddzielnie - z treści wynika w sposób dorozumiany że podałem informację o listach wyborczych i koalicjach - skoro ja o żadnych tego rodzaju planach nie wiem to chyba nie wypada Państwa domysłów łączyć z moją informacją ? To raz dwa pisałem list do mieszkańców a skoro jest to forma listu to proszę o publikację całości lub wyrażenie oddzielenie treści informacji od opinii redakcji. Nadto nie jest prawdą iż Grupa Referendalna nie zaprzestała działalności - w domyśle zarzucacie Państwo że grupa kłamała w sprawie swego funkcjonowania co jest co najmniej nieprawdziwe. Grupa po złożeniu podpisów formalnie zakończyła swój byt prawny zgodnie jak rozumiem z Ordynacją Wyborczą na czas do wydania Postanowienia PKW o terminie referendum . Oficjalne potwierdzenie skutecznego zebrania głosów oznacza reaktywację grupy i drugi etap jej pracy akcja referendalna.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Mariusz Lewandowski

4296 dni temu, 20:33 | ocena 73%

25

oceń komentarz 3 8

Bardzo proszę o publikację całości listu i wypada chyba coś sprostować ?? Skąd tajemnicza redakcja wie coś o jakiś wyborach ? A skąd wieść o jakiejś koalicji ? Ktoś przekazał redakcji takie informację ? Coś mi się zdaje że ktoś wkłada mi w usta coś czegoś nie powiedziałem . Poproszę zatem o sprostowanie . Zapominacie Państwo o adresatach listu i jego meritum ? Nieładnie szczególnie w wypadku Redakcji która zaczyna pracę od oceniania innych redakcji i portali.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ redakcja

4296 dni temu, 20:56 | ocena 50%

26

oceń komentarz 4 4

Nic Panu nie wkładamy w usta. Wykorzystaliśmy tylko część Pana listu, w którym Pan informuje o zamierzeniach Grupy Referendalnej. Bo o tym Pan pisał. Reszta tekstu to już materiał dziennikarski.

zgłość do moderacji

~ za 44 miliony

4296 dni temu, 17:10 | ocena 80%

27

oceń komentarz 1 4

wieczni malkontenci..... zawsze wpiszą "swoje trzy grosze".... krytykują we wszystkie strony.... jak jemioła- tylko pasożytują, ale żeby tak ruszyć 4-litery ... to już zbyt wiele wysiłku.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ nic

4296 dni temu, 15:13 | ocena 60%

28

oceń komentarz 6 4

a Maszek to juz nie powozi na Starym Miescie. Kto to w ogole jest. Moze ktos cos by powiedzial na ten temat. Przeszlosc Palikotysty Pekalskiego znamy, a ten Pan z fotki to kto ??

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Podatnik

4296 dni temu, 13:57 | ocena 56%

29

oceń komentarz 9 7

Odwołać ................Nowaczyka. I to szybko, zanim wyda następną kasę na kolejne analizy, projekty czy durne loga czegokolwiek

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Krzysiek

4296 dni temu, 11:44 | ocena 56%

30

oceń komentarz 7 9

Tylko 10 tysięcy, bo 16% głosów jest oszukanych. Jak widać każdy może oszukać!!! Nie tylko GN. Nie jestem fanem GN, ale kto tym miastem ma kierować po referendum??? Kto konkretnie, pytam!!!!!??????????? chyba nie Ci od Palikuta...

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Tymbark

4296 dni temu, 12:35 | ocena 64%

31

oceń komentarz 4 7

Nie, nie Ci od Palikota ale Ci od grupy referendalnej co jeszcze kilkanaście dni temu przekonywali wszystkich o samorozwiązaniu się grupy i nie braniu udziału w wyborach. Także szykujmy się na to, ze twarze Falkiewicza i Lewandowskiego będą spoglądać na nas już niedługo z plakatów wyborczych.

zgłość do moderacji

~ Mariusz Lewandowski

4296 dni temu, 20:39 | ocena 67%

32

oceń komentarz 2 4

Kolego Krzysiu - mamy się spotkać w Sądzie ? Nie oszukanych ale nieważnych - czytać nie potrafisz w języku polskim ? Czy może to celowe pomówienie mnie o oszukiwanie na głosach ? Bądź uprzejmy wyjaśnić co masz na myśli bo to naprawdę głupio brzmi ... Co do nowych władz miasta to spytaj sąsiada - może zaproponuje Ciebie na nowego prezydenta ? Tyle że ja jednak na ciebie głosu nie oddam ... Mam wrażenie że w szkole spałeś a sennych radnych i prezydentów mam dość ...

zgłość do moderacji

~ Franciszek Rajer

4296 dni temu, 11:44 | ocena 50%

33

oceń komentarz 5 5

Jak to by powiedział Janusz P. w kontekście Elbląga: Być może Elbląg chce zostać zgwałcony

odpowiedz zgłość do moderacji

~ nowaczykwatch

4296 dni temu, 10:37 | ocena 56%

34

oceń komentarz 9 7

Liczy się meritum - odwołanie Nowaczyka ........

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Tymbark

4296 dni temu, 10:35 | ocena 63%

35

oceń komentarz 7 12

Ten projekt nigdy nie był obywatelski. Ale gratuluję Panu F. i Panu L. omamienia 12tyś mieszkańców Elbląga.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ BiG

4296 dni temu, 10:31 | ocena 52%

36

oceń komentarz 11 10

Od samego początku to było wiadomo. Ciekawe co myślą teraz Ci co złożyli podpisy wierząc w ruch obywatelski ? Jednocześnie stali się zwolennikami R. Palikota...

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Mariusz Lewandowski

4296 dni temu, 20:23 | ocena 71%

37

oceń komentarz 2 5

A ciebie kolego to przepraszam kto uczył czytać ? Nie rozumiesz różnicy pomiędzy przystąpieniem do jednej z Partii a poparciem określonego pomysłu popartego przez szereg partii ? Kłaniają się zbiory i części wspólne. Widzę że z matematyką semantyką i logiką na bakier -ma nadzieje że z wychowania fizycznego było bardzo dobre . Taniec ?

zgłość do moderacji

~ BiG

4295 dni temu, 19:44 | ocena 50%

38

oceń komentarz 4 4

Panie Mariuszu - nie pamiętam żebyśmy byli kolegami....

zgłość do moderacji

~ BiG

4295 dni temu, 19:50 | ocena 67%

39

oceń komentarz 2 4

...za szybko skończyłem. Co do tańca - nie lubię, nie potrafię, a jeśli Panu chodzi o ludzi ( podejrzewam, że wiem o kogo ) to nie darzę ich zbytnio sympatią. Po trzecie - o ile prościej byłoby od razu mówić kto za tym stoi ? Wasza decyzja, wasze prawo - powodzenia nie życzę w referendum - ja jestem cierpliwy - to tylko dwa lata...

zgłość do moderacji

~ Zoltar

4296 dni temu, 09:39 | ocena 55%

40

oceń komentarz 11 9

I właśnie dlatego elblążanie nie pójdą do urn referendalnych, coś co miało być obywatelskie staje sie partyjne. Fakty wydaje się nieco obarczają Organizatorów: trzeba było zbierać podpisy za pytaniem "Czy jesteś za tym aby Ruch Palikota przejął władzę w mieście czy tez jesteś przeciw".

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Mariusz Lewandowski

4296 dni temu, 20:27 | ocena 67%

41

oceń komentarz 2 4

No cóż sadziłem że Zoltar jest jeden ale ti chyba jakieś klony się rodzą. Nie dostrzegasz kolego że Pan Wilk rozpoczął już kampanię wyborczą i że ma największe szanse na fotel po Panu Nowaczyku ? Oj oj oj jaka szkoda że nie na tym świecie żyjesz ...

zgłość do moderacji

~ zoltar

4296 dni temu, 22:42 | ocena 67%

42

oceń komentarz 2 4

W 2010 PiS też był przekonany, że to właśnie ich czas i w II rundzie dojdzie do spotkania dwóch kamratów Słonina-Wilk, życie to jednak trochę zweryfikowało. Aspiracje Pana Wilka są znane od 21 lat bo tyle czasu jest on w opozycji i tyle też lat ciągle jest najpoważniejszym kandydatem na Prezydenta Elbląga. Tylko wyborcy ciągle są innego zdania

zgłość do moderacji

wróć do artykułu