M1 - Debica

Komentarze (47)

Kampania wyborcza w kościołach. Tym razem u św. Brunona

wróć do artykułu

~ priest

3661 dni temu, 21:52 | ocena 67%

1

oceń komentarz 1 2

od kiedy to za mszę się płaci pani rzecznik - warto by się było trochę orientować w terminologii eklezjalnej - składa się ofiarę (co łaska).

odpowiedz zgłość do moderacji

~ plif

3661 dni temu, 17:13 | ocena 56%

2

oceń komentarz 5 4

A gdzie sumienie-pana Wilka i księży?Tak zniechęcają do kościoła.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ sąsiad-z-sasiadką

3661 dni temu, 17:04 | ocena 50%

3

oceń komentarz 4 4

Hajdukowskiego to pewnie aż skręcam, że musi łazić z tym Wilkiem po tych mszach - on to ma głęboko w d..ie. On by się tylko nachlał i pobawił a nie tam jakieś celebracje. Co to k...wa jest? Klasztor --- tylko msze i msze. A gdzie biby i błogie życie.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ katoliczka

3661 dni temu, 14:55 | ocena 64%

4

oceń komentarz 7 4

Ubolewam nad tym, że księża zniechęcają ludzi do kościoła. Co do Wilka - pokazuje właśnie, jak niską ma kulturę.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ taka prawda

3661 dni temu, 14:27 | ocena 77%

5

oceń komentarz 10 3

Do czego doprowadzili? to już . Z Koscioła zrobic miejsce dla kampanii reklamowych, niedługo jak ktos zapłaci to bedzie reklama podpasek w Kościele, fuj, wstyd , o zgrozo!

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Rozmaryn

3661 dni temu, 14:15 | ocena 70%

6

oceń komentarz 7 3

A czy ks, Kawęcki skomunikował p. Wilka z Panem Bogiem?

odpowiedz zgłość do moderacji

~ TR

3661 dni temu, 14:10 | ocena 75%

7

oceń komentarz 9 3

Gdy upadła komuna, to od 1989 roku w kościołach księża rozpoczęli różne swoje "wywody polityczne", czy właśnie agitacje przedwyborcze. Jako młody człowiek strasznie zraziłem się wtedy do kościoła. Na zdjęciu widać, jak kościół "przyciąga" dzisiaj młodzież.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Pumpernikel

3661 dni temu, 21:04 | ocena 50%

8

oceń komentarz 2 2

Co się czepiasz, to cały elektorat Wilka, PiSu i Rydzyka siedzi. Odkąd młodzi zaczeli z tego kraju wyjeżdzać za chlebem, tacy ludzie właśnie decydują komu powierzyć nasz kraj. Nasłuchają się telewizji i kazań w kościele, a później czynią jak im przykazano. Młodzi ludzie jak ja nie mają czasu na takie głupoty bo pracują. Nie pamiętam kiedy ostatni raz oglądałem wiadomości w telewizji, dlatego pewnie inaczej postrzegam rzeczywistość!

zgłość do moderacji

~ wierzacy-praktykujacy

3661 dni temu, 14:02 | ocena 73%

9

oceń komentarz 8 3

Pismo Święte dokładnie mówi o takich obłudnikach dla pokazu. Boga nikt nie przekupi i nie oszuka. Za ta Komunie, za te kościelne kampanie Bóg go "wynagrodzi" piekłem i to pewnie jeszcze za życia.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ 100% Elblążanin

3661 dni temu, 13:09 | ocena 80%

10

oceń komentarz 12 3

Jestem katolikiem popieram innego kandydata i inny komitet, nie wykorzystuję kościoła do gierek politycznych. Wstyd !! Dlaczego kościół został przywłaszczony dla jednej słusznej partii- taki obrót sprawy tylko kształtuje w ludziach jak i katolikach bardzo złe instynkty..... nie chrześcijańskie.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ katoliczka

3661 dni temu, 12:19 | ocena 83%

11

oceń komentarz 15 3

Nie jestem komuchem, kościół to dla mnie DOM BOŻY i jako katoliczka nie chcę by zamieniano go w miejsce,gdzie toczy się kampania.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ parafianin

3661 dni temu, 11:53 | ocena 90%

12

oceń komentarz 2 18

co komuchy żal wam d..pę sciska???że was nie promują??Wolnoć Tomku w swoim domku ,katolicy z katolikami tak trzymać

odpowiedz zgłość do moderacji

~ p

3661 dni temu, 17:08 | ocena 60%

13

oceń komentarz 2 3

jestem katolikiem i z wami nie trzymam! według ciebie jestem komuchem, bo katolikami jesteście tylko wy. nie przejmuję się tym, nie mnie ciebie oceniać. osądzi was BOG

zgłość do moderacji

~ wiza

3661 dni temu, 11:09 | ocena 77%

14

oceń komentarz 17 5

Księża zapominają, że wszyscy wobec Boga są równi. A take gloryfikowanie PiS-u i p. Wilka podczas Mszy Świętej to cynizm w wykonaniu księdza.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Arczibar

3661 dni temu, 11:06 | ocena 95%

15

oceń komentarz 1 19

Od zawsze kościół interesował się sprawami publicznymi co w tym złego ? Przynajmniej popierają dobrego gospodarza a nie człowieka który zadłużył miasto.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ nwo

3661 dni temu, 12:20 | ocena 80%

16

oceń komentarz 12 3

Kościół powinien tylko i wyłącznie interesować się sprawami religijnymi a nie prowadzić agitacje wyborcze.

zgłość do moderacji

~ Bob

3661 dni temu, 12:43 | ocena 83%

17

oceń komentarz 2 10

Jak by nie kosciol to by nie bylo panstawa polskiego bo to kosciol stworzyl administracje ksiestwa polskiego , zjednoczyl narod oraz to dzieki kosciolowi komuna padla w polsce

zgłość do moderacji

~ nwo

3661 dni temu, 12:58 | ocena 64%

18

oceń komentarz 7 4

To może na prezydenta RP wybrać księdza a wtedy to już totalny ciemnogród nastanie.

zgłość do moderacji

~ Bob

3661 dni temu, 13:52 | ocena 85%

19

oceń komentarz 2 11

PIsz co chcesz lewaku ale kosciol dal nam tozsamosc narodowa czyli rzecz najwazniejsza a narod bez tozsamosci to nie narod tylko ciemnota

zgłość do moderacji

~ nwo

3661 dni temu, 14:17 | ocena 70%

20

oceń komentarz 7 3

Widać prawdziwego katolika.... popierdziela do kościoła a gdy tylko wyjdzie to obgaduje i obraża innych bo tylko on jest kimś on jest katolikiem... a czy ty wiesz katoliku ile ta twoja religia przelała krwi niewinnych ludzi ? Tożsamość narodową to nam dali ludzie tacy jak Piłsudzki a nie opaśli księża.

zgłość do moderacji

~ Bob

3661 dni temu, 22:01 | ocena 100%

21

oceń komentarz 0 3

Jaki ty głupi jestes kosciol przez chrzest w 966 mamy wspolna wiare io dzieki wplywowi kosciola na eropa polska przyjela administracje i infrastukture ktora scentralizowala nasz kraj a nasze religia walczula o swoje bo inne wiary chcialy odbierac nasze ziemie i widze ze jestes zbyt tępy zeby sie domyslec jaka tozsamosc narodowa dal nam kosciol i wiara

zgłość do moderacji

~ Bob

3661 dni temu, 22:01 | ocena 100%

22

oceń komentarz 0 3

Jaki ty głupi jestes kosciol przez chrzest w 966 mamy wspolna wiare io dzieki wplywowi kosciola na eropa polska przyjela administracje i infrastukture ktora scentralizowala nasz kraj a nasze religia walczula o swoje bo inne wiary chcialy odbierac nasze ziemie i widze ze jestes zbyt tępy zeby sie domyslec jaka tozsamosc narodowa dal nam kosciol i wiara

zgłość do moderacji

~ nwo

3661 dni temu, 22:35 | ocena 67%

23

oceń komentarz 1 2

żyj sobie z tym swoim kościołem kalafiorem mi to lata, jeżeli jesteś taki krótkowzroczny i wierzysz w te swoje bajeczki to twoja sprawa. Potem się dziwić dlaczego w tym kraju jest jak jest. Odpowiedz mi na jedno proste pytanie, czy taki wzorowy katolik jak ty żyje zgodnie z kanonem jaki narzuca twoja religia? dzieli się ? pomaga innym? i oczywiście uprawiasz miłość tylko małżeńska i nie używasz środków antykoncepcyjnych zakazanych przez kościół ? dla mnie jesteś zwykłym egoistą i fanatykiem religijnym a fanatyzm kończy się zawszę tak samo. Durny hipokryta.

zgłość do moderacji

~ Nemesis

3661 dni temu, 22:52 | ocena 67%

24

oceń komentarz 1 2

Bob a to ci ksiądz powiedział że religia katolicka tylko się broniła? A wyprawy krzyżowe coś Ci mówią ? narzucanie innym swojej wiary i mordowanie w jej imieniu? A palenie na stosie za czytanie ksiąg zakazanych przez kościół? Mordowanie uczonych? Mało? A przykłady z życia codziennego ? Nie mam nic do katolików, ale tych normalnych wasza wiara wasz wybór, tylko zanim zaczniej przekonywać i wykłucać się jaka to super religia jest proponuję zapoznać się z jej historią nie tylko zapisaną w biblii. Pozdrawiam

zgłość do moderacji

~ Bob

3661 dni temu, 08:37 | ocena 75%

25

oceń komentarz 1 3

wy jestescie ciemniakami wyprawy Krzyzowe byly bo muzulmanie przejeli sila cala ziemie swieta od imprerium bizantyjskiego a wczesniej to muzulmani nas atakowali dlatego Karol Wielki uratowal cala europe , dla mnie jestescie zwyklymi lewakami co nie macie zadnych wartosci w sobie ja powyzej napisalem fakty historyczne jaki kosciol mial i ma wplyw na polske a wy macie klapki na oczy , kazda wiara ma swoje dobre i zle strony ale jest ona wiara ktora cnetralizuje narod a akurat nasze panstwo stworzyla i za to jest wymagany szacunek i nie bede sie juz wiecej powtarzal bo kazdy obiektywny wie ze mam racje

zgłość do moderacji

~ ello

3661 dni temu, 08:41 | ocena 67%

26

oceń komentarz 1 2

Bob jakbyś nie zauważył, żyjemy w trochę innych czasach niż średniowiecze. Wyjdź z kościoła i rozejrzyj się wokół mamy XXI wiek...

zgłość do moderacji

~ Bob

3660 dni temu, 09:24 | ocena 50%

27

oceń komentarz 3 3

Trzeba laczyc nowoczesnosxc z tradycja a nie wszystko brac bezkrytycznie bo w latach 90 tych wszuystko wzielismy bez krytycznie z zachodu dlatego mamy takie panstwo ze zostalo wszystko sprzedane za pol darmo bo prywatyzacja jest dobra lub dlateog mamy takie smutne spleczenstwo ze nie czuje zadnych korzeni a w innych krajach jest inaczej czy to niemcy USA Chiny Holandia Francja Anglia czy Hiszpanie na wyspach Kanaryjskich tam jest tozsamosc narodowa i do panstwa tez a wiem co pisze bo bylem w tych miejscach zapracowalem sobie na to wlasna praca

zgłość do moderacji

~ Polak

3661 dni temu, 11:05 | ocena 79%

28

oceń komentarz 15 4

Jedyny prawdziwy jeszcze kościół w Elblągu jest na Warszawskiej 9. Prawdziwy i niezmanierowany ksiądz proboszcz, normalna tradycyjna msza św., zero polityki i piękne, wzruszające kazania. To perełka w dzisiejszych czasach i alternatywa dla zmęczonych polityką i agitacją ze wszystkich stron.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ nienawistnik

3661 dni temu, 11:00 | ocena 80%

29

oceń komentarz 12 3

Gość pokazowa pcha się w pierwsze ławy: "-Niech widza jaki ze mnie dobry katolik". Ohyda. Brzydzę się takim zachowaniem!

odpowiedz zgłość do moderacji

~ arw

3661 dni temu, 10:55 | ocena 82%

30

oceń komentarz 2 9

W większości kościołów jest nawolywanie do pojscia na wybory i Elbląg nie jest jedyny gdzie kandydat zamawia mszę za swój lud. Gdyby piszący artykuł wiedział, ze to normalne w Polsce to nie wiem czy by się tak zapalał, bo naprawdę z tym to trzeba sie pogodzić bo katoli-ków jest więcej i czasami wieczorem sie wraca do domu gdy jest ciemno, prawda? No i jak się ma pracę to też jest fajnie, tak? Jestem spoza Elbląga i swoją walkę dawno zakończyłam. Dopóki to pokolenie koscielne nie wymrze to nikt mu nie da rady. Wydaje mi się, ze kościół zyskuje na pieniactwie mediów bo zwieksza tym zainteresowanie całą tą szopką z której raczej powinniśmy sie śmiać i omijać szerokim łukiem.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ yataman

3661 dni temu, 10:50 | ocena 80%

31

oceń komentarz 12 3

w ubieglym roku gdy wilk zostal prezydentem to w podziemiach kosciola przy robotniczej odbywaly sie spotkania wilka i innych czlonkow PIS z mlodzierza na ktorych to spotkaniach wilk mowil aby mlodzi ludzie nie czytali intrnetu i nie ogladali tvn. Kto tym lotrom dal budynki kosciola na wyglaszanie ich ideologii? kosciol jest dla wiernych i ksiezy czy dla politykow i siania ich propagandy? proponije redakcji zadac to pytanie proboszczowi tego wielkiego bunkru przy robotniczej

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Vladmir Putin

3661 dni temu, 09:54 | ocena 73%

32

oceń komentarz 11 4

Tego jeszcze nie było polityka na dobre wkracza do kościołów.Za wszelką cenę pisowcy chcą wygrać.Takimi działaniami kościół w Polsce zniechęca ludzi do uczestniczenia w mszach świętych.Politycy szukają wszystkich metod aby zaistnieć.Kościół na tym straci bo pozwala na takie działania.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Katolik

3661 dni temu, 09:54 | ocena 77%

33

oceń komentarz 10 3

Ja jestem wierzący, moja rodzina biega do kościoła chociaż od dawna próbuję wyjaśnić że to już nie jest ten sam kościół. Myślę że po takich ruchach będzie mi łatwiej przemówić im do rozsądku. Boga mam w sercu, a jak chcę polityki to czytam gazetę. Miejsc spotkań z Bogiem dla mnie już w Elblągu nie ma.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ King

3661 dni temu, 09:53 | ocena 79%

34

oceń komentarz 5 19

Jak jest dobrym prezydentem to jest mile widziany w kosciele

odpowiedz zgłość do moderacji

~ johnny

3661 dni temu, 10:41 | ocena 62%

35

oceń komentarz 8 5

King wlasnie dla tego Bog ukochal czlowieka ze bez wzgledu na to czy jest dobry czy zly jest miejsce w kosciele dla kazdego ale ty jestes na to za glupi.Ksieza nie maja prawa dzielic ludzi na lepszych czy gorszych.

zgłość do moderacji

~ Bob

3661 dni temu, 12:45 | ocena 75%

36

oceń komentarz 2 6

Zawsze kosciol stoi po tej lepszej stronie przyklad to lata 60 do 80 tych wsperali zwiazkowcow . oragnizowali zebrania opozycji i wsparli solidarnosc dzieki temu komuna padla w polsce i teraz historia sie powtarza wladza panstowwa atakuje kosciol bo ma wlasne myslenie a wspiera ta lepsza strone tak jak teraz wspiera Wilka a ty johny jestes niedouczony skoro o tym nie wiesz

zgłość do moderacji

~ johnny

3661 dni temu, 14:03 | ocena 50%

37

oceń komentarz 4 4

Bob nie douczony to jestes ty.W tamtych czasach kler wspieral Solidarnosc i Walese.Dzis ten sam kler nazywa Walese zdrajca.Jak Wilk przegra wybory wtedy kosciol dopiero bedzie na nim wieszal psy.Kosciol jest wtedy tam gdzie ma swoj prywatny interes.Nie jest bezinteresowny niestety.

zgłość do moderacji

~ Bob

3661 dni temu, 21:40 | ocena 60%

38

oceń komentarz 2 3

Co ty gadsasz Walesa sprzedal cala polske byl nawet w SB kosciol wioara to etyka ludzka i ona wspiera najlepszego czlowieka

zgłość do moderacji

~ w wieku produkc.

3661 dni temu, 09:51 | ocena 78%

39

oceń komentarz 14 4

I weź tu chodź do kościoła. Ludzie trzeba iść do urn, bo te mohery nabuntowane przez księży pójdą wszystkie i to one będą rządzić w Elblągu a normalni ludzie pracy będą dojeżdżać do Gdańska piękną drogą - jak przypomina pan wilk.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Martusia

3661 dni temu, 09:49 | ocena 85%

40

oceń komentarz 17 3

Na zdjęciu idealnie widać przekrój wiekowy elektoratu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

odpowiedz zgłość do moderacji

~ R.M.

3661 dni temu, 09:49 | ocena 67%

41

oceń komentarz 12 6

Widać jak Pan Wilk zarządzał ELSINem, tak więc nic dziwnego, że tak samo zarządza miastem. Pan Wróblewski oprócz dróg niech pokaże inne inwestycje, które są Jego dziełem za Pana Słoniny, chyba że liczy na inwestycję w Szymanach, na którą idą też pieniądze od podatników z Elbląga, po co? Pan Nowak=wałek Elbrol i Śródmieście. Dzisiejszy kościół to przeważnie chciwi księża, limuzyny i bogate życie i gdzie tu kierowanie się Pismem Świętym? Pozdrawiam.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ zdziwiony

3661 dni temu, 09:49 | ocena 76%

42

oceń komentarz 13 4

Absolutny skandal !!!! A potem zdziwienie, dlaczego ludzie przestają chodzić do kościoła. O grzechu prezydenta także księża mówili ? Nie, grzechy są dla maluczkich, a nie dla wielkich polityków. Żartowałem z tym wielkich.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ R.M.

3661 dni temu, 09:39 | ocena 84%

43

oceń komentarz 21 4

Pan Kawęcki ma ładny dom na Krakowskiej, nawet kafelki na zewnątrz są z kościoła, ludzie też mówią, że w środku jest basen. Ten ksiądz zawsze leciał na kasę. Przykład pogrzeb mojego Dziadka 18 lat temu, żeby nie Babcia to by nic nie dostał,a pogrzeb odprawił by ktoś inny. Pozdrawiam.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ yataman

3661 dni temu, 09:38 | ocena 69%

44

oceń komentarz 11 5

a kim jest ta dziewczyna w czerwonej kurtce ktora siedzi w tej samej lawce z wilkiem? tam gdzie wilk tam zawsze i ona, czy to jego corka?

odpowiedz zgłość do moderacji

~ johnny

3661 dni temu, 09:31 | ocena 83%

45

oceń komentarz 19 4

Dla tego nie chodze juz do kosciola.Kosciol powinien byc apolityczny.Jednak popierajac jedna i jedyna sluszna partie chce dla siebie jedynie korzysci.Ksieza sa tak samo zaklamani jak i politycy zwlaszcza jednej i jedynej slusznej partii.Tym samym kosciol dzieli wiernych a nie laczy.Kosciol w Elblagu kurczy sie tak samo jak i jego obywatele.Lepiej pracowac w Gdansku,moze nawet tam zamieszkac i tam zaczac chodzic do kosciola????

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Wierny Bogu

3661 dni temu, 10:00 | ocena 78%

46

oceń komentarz 14 4

zgadzam się w 100% dzisiejszy kościół to sekta ludzi nienawiści karmiących się wrogością do innych BLIŹNICH. I winić za to należy jedynie księży. Oni powinni być mądrzejsi, często są lepiej wykształceni od swoich słuchaczy. Na szczęście wiedza nie jest już reglamentowana i kto myśli samodzielnie, ten wie, że PIS to zło.

zgłość do moderacji

~ CHRZEŚCIJANIN NIE KATOLIK

3661 dni temu, 09:26 | ocena 81%

47

oceń komentarz 21 5

Dokładnie tak-mam starszą sąsiadkę bardzo bogobojną i ostatnio z nią rozmawiam a ona mówi że wraca ze spotkania z prezydentem w kościele. Wyciąga ulotki, kalendarzyki, nalepki i mówi jaki to dobry człowiek. On tyle robi dla miasta i ksiądz go szanuje. A teraz takie ataki są na niego organizowane przez bezbożników. Chcą go oczernić i zniszczyć jego chrześcijańską rodzinę. WYMIEKŁEM. TO CAŁA PRAWDA.

odpowiedz zgłość do moderacji

wróć do artykułu