M3 - Mazury

Komentarze (48)

KNP: Rządy prezydenta Wilka to czas stracony dla Elbląga

wróć do artykułu

~ B Boy

3735 dni temu, 21:21 | ocena 100%

1

oceń komentarz 0 27

a Ty Adrianek co tam zrobiłeś dla Elbląga oprócz gadania? Weź swoich ziomali z KNP i zajmijcie się czymś pożyteczniejszym niż zabawa w politykę

odpowiedz zgłość do moderacji

~ taka prawda

3742 dni temu, 19:31 | ocena 90%

2

oceń komentarz 26 3

Akurat z tym się zgadzam. Zresztą bardzo podobnie oceniło rządy Wilka PO w swoim świadectwie. Podstawowe błędy są widoczne gołym okiem. Przerosła go ta funkcja. Brakuje wizji, odwagi, rozmachu, brakuje ludzi z pomysłami. Jest zacietrzewienie, nieufność, interes partyjny.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ oko

3743 dni temu, 23:57 | ocena 76%

3

oceń komentarz 28 9

KNP to ostatnia nadzieja dla Elbląga. Mają mój głos.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ milosniktulipanow

3743 dni temu, 23:30 | ocena 80%

4

oceń komentarz 6 24

A co ten pan Meger tak tej straży miejskiej nie lubi?? A może by przyznał się publicznie, że trzy razy próbował dostać się tam do pracy i za każdym razem poległ na rozmowie kwalifikacyjnej. Widać jaki z niego fachowiec.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ karoles2

3743 dni temu, 16:24 | ocena 65%

5

oceń komentarz 6 11

Czy KNP stworzy Królestwo Boże na Ziemi ?

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Przem

3743 dni temu, 15:54 | ocena 81%

6

oceń komentarz 3 13

Media powinny być niezależne, ten portal jest stronniczy.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ pisior

3743 dni temu, 13:45 | ocena 71%

7

oceń komentarz 8 20

@Arczibar ponieważ p. Meger to merytoryczne zero

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Wwf

3743 dni temu, 15:18 | ocena 71%

8

oceń komentarz 12 5

Dopóki nie odniesiesz się do artykułu, to sam wychodzisz na merytoryczne zero pisokomuszku

zgłość do moderacji

~ Arczibar

3743 dni temu, 12:02 | ocena 80%

9

oceń komentarz 5 20

Zamiast ślepo krytykować i kryć się za parawanem internetu Pan Meger powinien pojawiać się na spotkaniach z mieszkańcami organizowanych przez Jerzego Wilka i zadawać pytania na nurtujące go tematy . Co to za polityk który unika debaty. Uzyskałby Pan wyczerpującą odpowiedź w sprawach które porusza Pan w tej publikacji. Więcej merytoryki Panie Adrianie bo widać że w dalszym ciągu jej Panu brakuje. Pozdrawiam ! :)

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Tomek

3744 dni temu, 15:25 | ocena 69%

10

oceń komentarz 15 33

KNP to napinacze internetowi.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ pedau

3744 dni temu, 14:38 | ocena 66%

11

oceń komentarz 15 29

jakby KNP sie dorwalo do wladzy to dopiero bysmy mieli katastrofe w elblagu

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Bernadetta

3744 dni temu, 11:01 | ocena 86%

12

oceń komentarz 5 30

Pan Prezydent jest dobrym gospodarzem Miasta, jednakże co do punktu (7)to nie tylko jest zależne od tylko niego a (większość Radnych) i jest zależne od zatwierdzenia a w przypadku przegłosowania to niestety pozostaje.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Kalam

3743 dni temu, 10:13 | ocena 67%

13

oceń komentarz 8 4

Pan prezydent Ci płaci :)))

zgłość do moderacji

~ anonimek1

3741 dni temu, 10:08 | ocena 57%

14

oceń komentarz 3 4

Bernadetta jak czegoś nie może zrobić to nie powinien tego obiecywać, a obiecywał, że zlikwiduje, a nie, że postara się zlikwidować...

zgłość do moderacji

~ Bernadetta

3744 dni temu, 09:50 | ocena 76%

15

oceń komentarz 8 26

Pan Prezydent Jerzy Wilk w odróżnieniu do innych z poprzednich jest bardzo oszczędny,w okresie trwania jego rządów bardzo dużo zrobił dla Elbląga, po za tym jest uczciwy, uprzejmy ,zawsze otwarty na potrzeby mieszkańców miasta.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ janusz

3744 dni temu, 09:39 | ocena 80%

16

oceń komentarz 4 16

Odnośnie punktu 1- obniżenie czynszów i cen biletów -były to decyzje socjalne co jest zgodne z programem partii,odnośnie punktu 2 Prezydent poszukuje inwestorów -znajduje ich może nie na dużą skalę (kryzys) ale jednak zawsze to do przodu, odnośnie punktu 7 -Prezydent i radni Pis(wszyscy) byli za likwidacją straży miejskiej : ciężko jest jednak tego dokonać we elbląskim świecie układów -także nie sprzyjała temu pozytywna opinia komendanta wojewódzkiego.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ BattleCruiser

3744 dni temu, 09:14 | ocena 71%

17

oceń komentarz 17 7

Jak nigdy ruszę dupę i zagłosuje na KNP. Niech się PO i PiS udławią frekwencją młodych :) Niemiłosiernie mnie wkurwiają te wszystkie układy i układziki betonowych starych pryków z tych "wielkich politycznych partii zbawienia" Miał szanse PIS, miało szanse PO i co?! GÓWNO! Jak to powiedział pewien znany elblążanin: trzeba złapać za te świnie złapać za ryj i od koryta odciągnąć :)

odpowiedz zgłość do moderacji

~ pisior

3745 dni temu, 23:04 | ocena 74%

18

oceń komentarz 9 26

KNP - typowa partia populistyczna... a pan Meger i Szydlarski to już większych głupot nie mogli napisać?

odpowiedz zgłość do moderacji

~ klapa

3745 dni temu, 20:57 | ocena 89%

19

oceń komentarz 25 3

Nie kwestionujac walorów pana Wróblewskiego, nie nalezy zapominać ze trupy w szafie zostawiła ekipa Słonia Wróblewski - a jakie? Ano takie jak 300 milionów zadłużenia, tory do nikąd pod urzedem miejskim, modrzewina, zdewastowany basen i stadion i tak mozna wyliczac w nieskończoność. Ten pan to nieporozumienie

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Bob

3745 dni temu, 20:54 | ocena 62%

20

oceń komentarz 11 18

Ludzie o kim wy tu piszecie o Kanapie Politycznej - KNP przeciez to sa dzieci ze swoim liderem na przodzie co na ponad 100 tys miasto maja 2 postulaty likwidacja SM co jzu byla wyjaśniona i bezpłatne parkingi , nawet nie dzialaja poprawnie jako opozycja a to jest najłatwiejsza praca w polityce a to juz jest akurat szczyt nieudacznictwa i braku dojrzałości ze strony tej Parti ze swoim liderem na czele co jedynie gdzie sie odzywa to w internecie bo na zywo nie ma odwagi a to jest dowód ze jest po prostu malym słabym człowiekeim

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Bob

3745 dni temu, 20:51 | ocena 78%

21

oceń komentarz 5 18

Ludzie nad czym wy dyskutujecie dan Kanapa Polityczna - KNP przeciez oni nawet nie umieja dzialac dobrze jako opozycja a to jest najprostsza praca w polityce maja 2 postulaty dla ponad 100 tys miasta likwidacja SM i bezplatne parkingi z tego powodu moge smialo napisac ze to sa dzieci ze swoim liderem na czele co nic nie umieja zrobic i tylko sie dobrze czuje w internecie bo nie ma bezposredniej rozmowy a to akurat w polityce sie najbardziej liczy a czlowiek który nie umie temu sprostac to jest slaby czyli w tym przypadku pan Meger

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Kobi

3745 dni temu, 18:26 | ocena 79%

22

oceń komentarz 6 23

To ja nie wiedziałem ze obniżki cen biletów i czynszy dla potrzebujących obywateli to negatyw ale jezeli KNP ma takie skrajne liberalne podejście do ludzi to juz ich sprawa ale pan Meger juz większych banałów nie mógl napisac bo juz dzieciaki ze szkoły średniej lepiej by napisali artykuł a pan Meger zachowuje się jak by naprawde wierzył ze sie liczy w polityce

odpowiedz zgłość do moderacji

~ wyborca

3745 dni temu, 16:45 | ocena 85%

23

oceń komentarz 4 22

Na Prezydenta Elbląga nadaje się najbardziej z tych przedstawianych W. Wróblewski - doświadczenie, uczciwość, pracowitość. Pokazuje to jako wicemarszałek województwa, dbając również o Elbląg. Elblążanie zastanówcie się przy urnach.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ BattleCruiser

3744 dni temu, 09:21 | ocena 83%

24

oceń komentarz 10 2

Że kto proszę!? https://www.youtube.com/watch?v=jXD_nvU13XE :D:D:D:D To o nim piszesz? W 0:45 masz odpowiedź: znaków drogowych należy przestrzegać.

zgłość do moderacji

~ Waldemar.R

3745 dni temu, 16:29 | ocena 76%

25

oceń komentarz 25 8

Postawię na tych młodych ludzi, oszukano mnie już na każdym froncie. Młodość, uczciwość i prawda płynąca z tego co mówią jest naważniejsza. Pamiętajcie że im więcej was obrażają to oznacza tylko jedno. Boja się zmiany i oderwania od koryta. Macie mój głos. Jestem z rocznika 1955 i nie prawdą jest że wszyscy starsi ludzie to głupcy. Większośc z nas nie zna internetu. Ja mam cudowne wnuki-dzięki nim znam KNP. Waldemar.R

odpowiedz zgłość do moderacji

~ wyborcarek

3745 dni temu, 15:27 | ocena 78%

26

oceń komentarz 7 25

Można jeszcze dużo punktów dołożyć o tych nieudolnych rządach ale po co? KNP czy ich wódz proponuje jak gdzieś słyszałem zlikwidowanie podatku. Jak to sie ma do punktu 1. Ta jazda bez pasów i wiele innych mrzonek tej partii powodują zachwyt chwilowy jak kiedyś Palikot. Proponuję postawić jeszcze raz na PO. Tam jest trochę solidnych działaczy, wiele decyzji trudnych i niepopularnych za słabo wytłumaczono mieszkańcom. Niestety były potrzebne. Teraz by zaczynały owocować a się cofnęliśmy.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Nie prawda.

3745 dni temu, 18:09 | ocena 75%

27

oceń komentarz 12 4

JKM nie proponuje zlikwidowac, tylko obnizyc podatki jak sie da. Zreszta zauwaz, ze JKM nie jest za zniesieniem pasow w samochodzie, tylko aby kazdy byl wolny i nie szkodzil wolnosi inemu czlowiekowi.

zgłość do moderacji

~ Nie prawda.

3745 dni temu, 18:09 | ocena 82%

28

oceń komentarz 14 3

JKM nie proponuje zlikwidowac, tylko obnizyc podatki jak sie da. Zreszta zauwaz, ze JKM nie jest za zniesieniem pasow w samochodzie, tylko aby kazdy byl wolny i nie szkodzil wolnosi inemu czlowiekowi.

zgłość do moderacji

~ Nie prawda.

3745 dni temu, 18:09 | ocena 79%

29

oceń komentarz 15 4

JKM nie proponuje zlikwidowac, tylko obnizyc podatki jak sie da. Zreszta zauwaz, ze JKM nie jest za zniesieniem pasow w samochodzie, tylko aby kazdy byl wolny i nie szkodzil wolnosi inemu czlowiekowi.

zgłość do moderacji

~ p - pi

3745 dni temu, 14:51 | ocena 74%

30

oceń komentarz 7 20

Nie ma jak nawiedzeni liderzy ....

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Józef.P

3745 dni temu, 14:08 | ocena 88%

31

oceń komentarz 3 21

nieżle Moskwa płaci za takie artykuły ten portal do likwidacji jesienią właściciele do Sztumu skoro nie ma Berezy Kartuskiej

odpowiedz zgłość do moderacji

~ 3d

3745 dni temu, 16:04 | ocena 77%

32

oceń komentarz 20 6

kpisz sobie? na KNP ludzie oddają pieniądze dobrowolnie z własnej woli, żeby w końcu uwolnić się! uwolnić się z tych wszystkich pier****lonych składek odliczanych od wypłaty co miesiąc!

zgłość do moderacji

~ BattleCruiser

3744 dni temu, 09:23 | ocena 75%

33

oceń komentarz 9 3

Józek, już ci się dupka gotuje bo widzisz na horyzoncie brak stołka pod nią? :D

zgłość do moderacji

~ rejtan

3745 dni temu, 14:04 | ocena 97%

34

oceń komentarz 1 29

no takie gadanie popir..ch kacapskich sługusów zasługują na delegalizacje tej kacapskiejn partii stworzonej za pieniądze Kremla a je jwładze rozstrzelane a lepiej powieszone za zdradę i oszołomstwo

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Prorok Igor

3745 dni temu, 13:08 | ocena 83%

35

oceń komentarz 6 29

Panie Adrianie jeśli ten rok uważa Pan za stracony to nie wstyd dziś Panu, że Edward Pukin poparł Wilka?! Bo jak dzisiaj wyglądacie?

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Wwf

3745 dni temu, 14:01 | ocena 75%

36

oceń komentarz 21 7

To była indywidualna decyzja p. Pukina, trudno za to winić KNP...

zgłość do moderacji

~ J23

3745 dni temu, 11:59 | ocena 73%

37

oceń komentarz 40 15

Prawda jest taka, że tylko Nowa Prawica ma szansę zostać nową siłą w Radzie Miasta. EKO i inne Obywatelskie Elblągi nie mają żadnych szans przekroczyć progu i szkoda marnować na nie głosu, a w dodatku nie mają nie ciekawego do zaproponowania poza kolejną zadymą referendalną.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ pisior

3745 dni temu, 23:06 | ocena 92%

38

oceń komentarz 2 22

to właśnie głos na KNP jest głosem straconym

zgłość do moderacji

~ BattleCruiser

3744 dni temu, 09:27 | ocena 73%

39

oceń komentarz 8 3

Hmm, głosowałem na PO- straciłem... Głosowałem na PiS- straciłem... A ....! Zagłosuje na KNP- bo idiotyzmem jest głosować na tych, którzy już raz Cię wydymali. To chyba logiczne? Chyba, że jeszcze "~pisior" masz jakieś wspaniałe argumenty? :) A czekaj... Ty nie masz żadnych argumentów.

zgłość do moderacji

~ Wwf

3745 dni temu, 11:30 | ocena 84%

40

oceń komentarz 48 9

Dobrze gada, polać mu!

odpowiedz zgłość do moderacji

~ wiza

3745 dni temu, 11:06 | ocena 91%

41

oceń komentarz 63 6

Wreszcie do KNP dotarło, jakim miernym pracownikiem kontraktowym w UM jest p. Wilk. Lepiej późno niż wcale.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Patriota Lokalny

3745 dni temu, 10:41 | ocena 86%

42

oceń komentarz 9 57

Szkoda komentować te wypowiedzi wiecznego nieudacznika Adriana Megera. Lepszy i bardziej rzeczowy tekst napisałby maturzysta zdający Wiedzę o Społeczeństwie. Prosi się Pan o debatę która obnażyłaby niski poziom wiedzy na temat samorządu.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ do Megera

3745 dni temu, 10:25 | ocena 87%

43

oceń komentarz 8 55

czytanie wypocin pana megera to czas stracony - 10. budowa stadionu - dla tych 100-200 kibiców i IV ligowego klubu - śmiech na sali wystarczą orlki a 1 basen w Elblągu jest tak obłożony że mógły pracowac 24 godziny - 12. spotkania z mieszkańcami - niepotrzebne ? no daruj sobie - 18. a wiecej szczegółów - już samo zatrudnienie jak to pan ładnie ujął młodzieżówki PIS jest zainteresowaniem losem elbląskiej młodzieży :-), kto broni młodzieży przychodzic na spotkania z wilkiem może pan? - 13. próa likwidacji - śmieszne - a akredytacja jest wszedzie stosowana - 2. 16 lat rzadów SLD doprowadził do tego - przez rok działalności mało co mozna zrobić Zgadzam się z jednym panie Meger urzędasów to jest aż nad to w UM

odpowiedz zgłość do moderacji

~ na straży

3745 dni temu, 08:26 | ocena 77%

44

oceń komentarz 20 67

Megier pochwal się ile razy startowałeś w konkursie do pracy w Straży Miejskiej i cię nie przyjmowali? twoja niechęć do straży nie jest podyktowana osobistymi porażkami zawodowymi?

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Gifas

3743 dni temu, 10:27 | ocena 71%

45

oceń komentarz 5 2

raczej straz miejska jest useless:d od 25 lat mieszkam w tym miescie i ani razu nie zauwazylem zeby straznicy teksasu robili cos konstruktywnego...

zgłość do moderacji

~ macius1

3745 dni temu, 08:17 | ocena 81%

46

oceń komentarz 66 15

Bardziej nieudolnego prezydenta niż ten Elbląg jeszcze nie miał. Tym razem postawię na KNP

odpowiedz zgłość do moderacji

~ elblążanka

3745 dni temu, 08:02 | ocena 78%

47

oceń komentarz 52 15

Pan Meger powtarza to co inni już wcześniej zauważyli.Kampania zbliża się dużymi krokami .Jestem ciekawa czy oprócz jego środowiska - to pozostali są najgorsi ,czy słowo szacunek dla drugiego człowieka jest mu znany.Obawiam się ,że tacy jak on nie wyciągają wniosków

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Patriot-PL

3745 dni temu, 07:32 | ocena 76%

48

oceń komentarz 71 22

W 100% popieram KNP !!!

odpowiedz zgłość do moderacji

wróć do artykułu