M1 - Debica

Komentarze (57)

Kobieta XXI wieku nie jest ani zołzą ani księżniczką. Rozmowa z Natalią Rodziewicz

wróć do artykułu

~ Wilski

4259 dni temu, 02:23 | ocena 53%

1

oceń komentarz 9 10

Psy szczekają, karawana jedzie dalej... Tak trzymaj Natka! :)

odpowiedz zgłość do moderacji

~ żmija zabija nieboszczyka

4264 dni temu, 18:11 | ocena 67%

2

oceń komentarz 20 10

cd - ale to już szczegóły (rzęsy podczas wernisażu wyglądały okropnie, jak nogi pająka tiktaka) Dlatego Naia jest charakterystyczna, nie ma to jednak związku z jej fotografią. Z przykrością również muszę stwierdzić, że rzucanie cytatami na lewo i prawo kompletnie do Ciebie nie pasuje ! Wygląda to trochę tak, jakbyś usiłowała za wszelką cenę odpędzić od siebie status "głupiutkiej paniusi". Jeżeli taka nie jesteś, to to jest nie potrzebne, pokaż to w naturalny sposób a każdy to będzie dostrzegał "mudnre cytaty" są całkowicie zbędne. Bądź bardziej naturalna, bądź po prostu cycatą Naią, a nie wikipedią z cytatami. W sumie.. cytaty, cycaty - nawet podobnie brzmi :) No, to wsio - pracuj nad kadrowaniem i baw się więcej światłem - to robi najlepsze wrażenie!

odpowiedz zgłość do moderacji

~ żmija zabija nieboszczyka

4264 dni temu, 18:01 | ocena 63%

3

oceń komentarz 17 10

Tak jakby z większością opinii muszę się zgodzić. Naia, brakuje ci dystansu do samej siebie. Wdajesz się w dyskusje z każdym z osobna atakując za każdą krytyczną uwagę, które są bądź co bądź słuszne, ponieważ aby organizować wernisaże fotografii, to na początek należałoby opanować sztukę fotografii do perfekcji a dopiero później się nią chwalić. Nie sztuką jest napstrykać fotek jak z karabinu z dobrego aparatu za pieniążki z dotacji, podrobić w foto szopie co by były bardziej lub zbyt fioletowe i wymazać wszystkie pryszcze nastoletnich modelek. Sztuką jest ciekawe kadrowanie, operowanie światłem, głębia ostrości i wiele innych elementów, których w Twoich fociach brak. Organizowanie wernisażu na takim stadium to jak wypuszczenie książki z błędami ortograficznymi, językowymi i merytorycznymi. A to czy ktoś jest rozpoznawalny czy nie to w tym przypadku nie ma najmniejszego znaczenia. Naja ma charakterystyczną urodę, duże piersi, zgrabne nogi, czasami make-up nie wyjdzie - cd wyżej.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Naia

4272 dni temu, 22:13 | ocena 54%

4

oceń komentarz 15 13

Witam, to dopiero początek... :-) W planach mam wystawy w Sopocie i w Warszawie, a także mnóstwo innych, ciekawszych projektów, które opierać się będą nie tylko na sztuce, ale innych zagadnieniach, choćby filozoficznych, psychologicznych i NLP... będę dla Was przykładem jak spełniać marzenia nie zważając na takich jak Wy, czyli nierobów i tchórzy :) To mój start, mam 23 lata, przede mną jeszcze długa, piękna droga i jestem już gotowa, by zdobywać obrane przeze mnie cele. Pozdrawiam jadowite żmije i ul pełen os jakim jest nasza mała mieścina... :)

odpowiedz zgłość do moderacji

~ marta

4273 dni temu, 00:33 | ocena 69%

5

oceń komentarz 4 9

od razu mówię nie jestem żadnym hejtem żeby była jasność :) Natalia jest ładna to fakt i tylko dlatego większość ją kojarzy :) teraz mieszkam w Wawie i zgadnijcie czy jest tam miejsce dla tego typu ' artystów ' co Natalia...................... ? no właśnie......... :) a w elblagu to takim artysta moze byc kazdy... :)

odpowiedz zgłość do moderacji

~ WERTD

4273 dni temu, 00:09 | ocena 75%

6

oceń komentarz 2 6

mam dziewczynę jej urody to też się może wypowiem :) będzie to wypowiedz obiektywna nie piszę tego z "kipiącego jadu " do Natalii bo jest mi zupełnie obojętna tak jak powiedziałem - mam kontakt z dziewczynami jej urody więc to nie jest zazdrość żadna :) a więc dlaczego natalia jest tak popularna w elblagu ? przede wszsytkim dlatego że jest ŁADNA i nic więcej ,nie z racji swoich dokonań artystycznych ale tylko z powodu urody :) zdjęcia jak zdjęcia KAŻDY może takie robić trochę się przyucząc więc szału nie ma :) a zastanawialiście się dlaczego wystawia swoje prace w elblagu a nie np. w gdańsku - no właśnie trójmiasto to trochę inna liga już ....:) nie rozumiem tej dyskusji bo jak dla mnie NIE MA O CZYM gadać - ja rozumiem że większość ludzi jej tutaj nie lubi bo jest ładna ale zgadzam się z większością tych opini że nie ma się czym podniecać :) dziękuję :)

odpowiedz zgłość do moderacji

~ mfshff

4273 dni temu, 23:50 | ocena 67%

7

oceń komentarz 3 6

poradników to się bardzo dużo naczytała :) to czy jest ładna czy nie - nie ma tu znaczenia - jest rzeczywiście bardzo ładna ale to jedyna rzecz którą ją wyróżnia bo ją znam :) nie zazdroszcze jej urody żeby nie było bo sam jestem przystojny i spotykam się z takimi dziewczynami więc jestem obiektywny :) w takim elblągu to może sobie być gwiazdą ale niech pojedzie do gda , wawy albo gdzie indziej i już jak powiedział kolega ' zginie w tłumie ' taka prawda :) nie jestem żadnym hejterem bo jak zaznaczyłem mam kontakt z takimi laskami nie chwaląc się :) no cóż tak jak nie każdy może być Messim tak samo nie każdy zrobi karierę artysty jak by chciała Natalia :) jest dużo innych zajęć Natalio więc możesz zająć się czymś innym :)

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Monia

4273 dni temu, 22:34 | ocena 55%

8

oceń komentarz 6 5

Natalia sie naczytala za duzo poradnikow typu " Jak byc wrescie szczesliwym" i teraz rzuca cytaty na lewo i prawo. To ze sie nauczyla pojedynczych fraz na pamiec i probuje byc madra jest mega smieszne. Natalia pragnie byc elblaska gwiazda, taka dziewczyna ktora niby jest swiatowa. Ale tak naprawde leczy kompleksy bo chce byc jak jej niedoszla ciocia Ala ktora nieustannie nasladuje. Niestety nigdy nie bedzie taka gwiazda i nie dorowna jej do piet. Natali zdjecia sa okay ale zadnego szalu nie robia. Cos tam umie zrobic ze swiatlem i uzywa duzo photo shopa. Galeria zum chciala chyba zapelnic program. Natalia zrelaksuj sie.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Madzia

4274 dni temu, 17:10 | ocena 78%

9

oceń komentarz 2 7

a ja zgadzam się z Natalką w 100% i wcale się nie dziwie,że stara się jakoś obronić.. wcale nie uważam, że jej prace są sztuczne takie jak ona jak ktoś ujął. Jest to bardzo mądra dziewczyna, która jako jedna z nielicznych inwestuje w swój rozwój, motywuje siebie i innych i zaraża pozytywną energią i pozytywnym myśleniem. na takich forach bardzo łatwo jest wyrazić swoją opinie ale wydaje mi się, że większość z Was ma ogromne kompleksy i jestem pewna że zżera Was zazdość. nie potraficie komuś pomóc, napisać pare miłych słów bo cholernie Was boli to ,że Natalka jest piękna, mądra i jej sie udało a wam nie. I ktoś kto by ją poznał na pewno nie napisałby ,że sama ukrywa się za maską. Myślę,że gdyby Natalka była brzydka i gruba to wtedy byście nie byli tacy zawistni.. droga Najusiu wkładasz ogromny wysiłek i serce aby każde z tych zdjęć mogło zaistnieć na takim wernisażu i mam nadzieje, że ktoś to zauważy, Twoje zdjęcia są świetne i właśnie o to chodzi,pokazałaś swój styl.buziaczki

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Mat

4275 dni temu, 19:20 | ocena 63%

10

oceń komentarz 3 5

Bardzo fajne zdjęcia ,nie rozumiem tych komentarzy zazdrościcie tego ,że coś już osiągnęła a Wy nic!!!!Powodzenia Natalio masz talent dziewczyno!

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Kapitan Bomba

4275 dni temu, 09:25 | ocena 50%

11

oceń komentarz 4 4

Elbląska gwiazda. Może i coś umiesz, bo chcesz się nauczyć i dużo w tym kierunku zrobiłaś, ale oszczędź sobie wstydu i nie wchodź w polemikę. Jedną krytyczną opinie można uznać za pomyłkę, ale kilkanaście na świeżym portalu to nie jest przypadek. Ty i Twojego pokroju koleżanki, super modelki jak Pani B. udajcie się do Wrocławia, Warszawki, tam znikniecie w tłumie. Tutaj w Elblągu wasza ekspresyjność ludzi bezlitośnie miażdży. Przykro mi, że portal o Tobie napisał, bo nie ma o czym pisać jeszcze. Życzę Ci sukcesów w dążeniu do celu.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Kamil

4276 dni temu, 22:38 | ocena 56%

12

oceń komentarz 5 4

Autorka robi strasznie przesączone zdjęcia byłem na ślubie a później dostałem takie zdjęcia, którymi autorka też się wcześniej chwaliła... https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/155664_266439673475624_764422475_n.jpg Czy naprawdę jest czym?? W rzeczywistości (naturalnie) oni wyglądają dużo, a o zdjęcie to prawdziwy "majstersztyk" ... A zachowanie w kościele hahaha Pani NaiaNaiach... przyszła w klapkach na jeden palec... Nie wiedzieliśmy czy śmiać się czy płakać... Mogliście wybrać lepszego fotografa...

odpowiedz zgłość do moderacji

~ marcin

4275 dni temu, 14:47 | ocena 50%

13

oceń komentarz 2 2

haha ciekawa wizja zdjęcia ślubnego

zgłość do moderacji

~ km

4276 dni temu, 22:10 | ocena 67%

14

oceń komentarz 1 2

ma całe życie przed soba, może sie czegoś nauczy...

odpowiedz zgłość do moderacji

~ babka XXI wieku

4276 dni temu, 21:41 | ocena 50%

15

oceń komentarz 2 2

Prawdziwy Artysta przemawia swoimi pracami i to zupełnie wystarczy....po obejrzeniu prac Pani Natalii rozumiem dlaczego musi "strzępić język" wdając się w dyskusje. Zyczę powodzenia na dalszej drodze poszukiwań - "co chciałabym przekazać obrazem nie używając tysiąca słów".

odpowiedz zgłość do moderacji

~ ad

4278 dni temu, 19:42 | ocena 73%

16

oceń komentarz 8 3

"zazdroscicie Dziewczynie .. Jest poprostu mila symapatyczna i inteligentna kobieta i tyle w temacie pozdrawiam ja jej zycze samych sukcesow na nowej drodze :-)" oczywiście, że jest miła i sympatyczna, ale co z tego? Ona ma chyba tylko aprobatę wśród takich jak Ty, czyli głupich dziewczynek, nie potrafiących zdania poprawnie napisać :)

odpowiedz zgłość do moderacji

~ channel

4278 dni temu, 15:39 | ocena 58%

17

oceń komentarz 5 7

zazdroscicie Dziewczynie .. Jest poprostu mila symapatyczna i inteligentna kobieta i tyle w temacie pozdrawiam ja jej zycze samych sukcesow na nowej drodze :-)

odpowiedz zgłość do moderacji

~ ad

4278 dni temu, 14:20 | ocena 79%

18

oceń komentarz 11 3

W wypowiedziach więcej banalnych cytatów, z książek dla gimnazjalistek, niż treści. To, że się wklei tysiąc cytatów z Alchemika nie uczyni Ciebie inteligentniejszej.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ ania

4278 dni temu, 12:22 | ocena 63%

19

oceń komentarz 5 3

nie rozumiem po co w ogóle ta polemika? Po co pani fotograf wdaje się w dyskusje? to troszkę dziecinne, atakuje każdego kto ją skrytykuje 8-)

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Naia

4278 dni temu, 12:05 | ocena 64%

20

oceń komentarz 5 9

Dziękuję za podbijanie artykułu i nieważne co pomyślicie o mnie - ważne, że idzie to w obieg... ^^ Lubię wzbudzać skrajne emocje w ludziach i sprawdzać ich dystans do siebie, bo dzięki temu tak jak ktoś napisał: prowokacja jest podłapywana dalej, szerszym kręgom, a jak wiemy tak właśnie tworzy się marketing:))) Kończąc: 'Gdzie jest miłość, panuje nieporządek. Doskonały porządek uczyniłby ze świata cmentarz.' - Anthony de Mello

odpowiedz zgłość do moderacji

~ poco

4278 dni temu, 11:41 | ocena 67%

21

oceń komentarz 1 2

może jest słaba psychicznie i się przejmuje :)

odpowiedz zgłość do moderacji

~ mist

4278 dni temu, 11:27 | ocena 100%

22

oceń komentarz 0 4

no właśnie nie czaje czemu autorka z trollami dyskutuje

odpowiedz zgłość do moderacji

~ manka

4278 dni temu, 11:06 | ocena 67%

23

oceń komentarz 1 2

nie znamy sie osobiscie. obracamy sie w roznych ludziach, chociaz kilku znajomych mamy wspolnych. po pierwsze nie z roznych stron swiata i nie tak starych. po drugie nie znawca trzeba byc, zeby cos widziec wystarczy otwarte estetyczne oko. do tego glebokie zainteresowanie techniczne fotografia. po trzecie widzialam kilka razy na zywo Twoja osobe i raczej nie o makijaz chodzi ;)) po czwarte znajomi to nie zawsze dobry wyznacznik umiejetnosci =)) nie chcialam Ciebie urazic to jest obiektywne zdanie, obserwuje Twoje zdjecia juz jakis czas i tyle. mowisz, ze konstruktywna krytyka jak dla Cie spoko, ale za chwile wzmacniasz sie opinia znajomych. a czy z imienia nazwiska, podpisuje sie tak jak mozna mnie znalezc na spolecznosciowce, z reszta tak samo Ty chyba z tego co zauwazylam =))

odpowiedz zgłość do moderacji

~ hollyhater

4278 dni temu, 10:55 | ocena 100%

24

oceń komentarz 0 2

Prowokacja podłapana zacnie

odpowiedz zgłość do moderacji

~ śmiesznie

4278 dni temu, 10:31 | ocena 75%

25

oceń komentarz 6 2

Po co autorka w ogóle odpisuje w komentarzach. Tylko winny się tłumaczy, a tego nie robi nawet Donald Tusk, także choć pół procenta tego dystansu, który ma on życzę.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Naia

4278 dni temu, 10:24 | ocena 64%

26

oceń komentarz 5 9

Kurcze... macie prawo, by się Wam nie podobały, dlatego wysłałam linka a'propos tego tematu :) Najważniejsze, że mi się podobają i większości moim znajomym oraz klientom, kocham wszelkie różne stylizacje, począwszy od klasyki, poprzez minimalizm kończąc na abstrakcji i stylu barokowym, a cały czas się uczę i zmieniam :) Zapewne podałabyś mi przykłady prac z całego życia dwukrotnie starszych ode mnie fotografów, czyż nie? :) A czy mogłabyś mi pokazać swoje prace? Skoro jesteś takim znawcą to zapewne sama też coś tworzysz? :) Najwidoczniej się nie znamy, bo na co dzień chodzę po mieście total saute, bez makijażu, a tylko okazjonalnie robię mocny makijaż. Zatem zapewne oceniasz mnie po zdjęciach, które ukazują mą zmienną naturę, ale to temat raczej 'na żywo'. Szkoda, że nie macie odwagi mi tego powiedzieć prosto w oczy albo chociaż podpisać się z imienia i nazwiska bądź nawet napisać do mnie wiadomość na Facebooku. Tak bardzo boicie się pokazać swą twarz? :)

odpowiedz zgłość do moderacji

~ manka

4278 dni temu, 07:34 | ocena 73%

27

oceń komentarz 8 3

a moze to nie hejterzy, a moze sie nie spinaja, a moze nie zycza Tobie zle... mowia co mysla. mi osobiscie rowniez Twoje prace sie nie podobaja, dla mnie sa sztuczne, zero w nich naturalnosci, znam wielu fotografow i niestety musisz sie jeszcze duzo nauczyc, zeby dojsc do takiej wprawy jak Oni. jesli masz chec moge Ci podeslac linki do ich prac. ale zawsze mi sie wydawalo, ze prace sa odzwierciedleniem 'artysty'. czyli jak wygladasz tak wygladaja Twoje prace, to jak z pojsciem do kosmetyczki - jesli widzisz, ze kosmetyczka sama o siebie nie potrafi zadbac i wyglada zle to mozesz byc prawie pewna, ze klientka wyjdzie rowniez niezadowolona. chyba, ze jej sie takie cos podoba. ludzie sa rozni, nie oznacza to jednak, ze krytykujac tak czy inaczej sa hejterami i nie maja nic ciekawego do przekazania, moze nie potrafia tego ladnymi slowkami przekazac. zycze powodzenia i ciutel wiecej chill'u. nie kazdy musi sie zachwycac Twoimi zdjeciami ;) zazwyczaj kij ma dwa konce.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Naia

4279 dni temu, 01:24 | ocena 63%

28

oceń komentarz 3 5

Chodziło mi, by ukazać coś innego... pokazać właśnie jak bardzo komuś zależało, by się ten komentarz wyświetlił, bo przeznaczył swą energię na dodanie kolejnego, gdyż myślał, że się nie dodał... :) kurcze... czasami się zastanawiam czy ludzie wokół mnie wiedzą w ogóle na czym polega życie? czy polega na wiecznej spinie, narzekaniu, frustracji i krytykanctwie? czy może polega na radości z życia, spełniania swoich marzeń, realizacji celów, spędzania czasu i przeznaczania go na najbliższych oraz na osobistym rozwoju? kochani szanujcie swoje życie i skupcie się w końcu na sobie, a Wasz świat też stanie się piękny... :)

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Naia

4279 dni temu, 23:55 | ocena 71%

29

oceń komentarz 2 5

'rozbawiony' - mierzysz mnie własną miarą? :) to zawistne i pełne jadu krytykanctwo, konstruktywną krytykę wręcz uwielbiam, bo wskazuje na moje braki albo niedouczenie i dzięki niej doszlifowuję swe umiejętności, co prowadzi do mojego rozwoju :) komuś chyba bardzo zależało, by komentarz został opublikowany, że aż dwukrotnie się pojawił :P http://www.youtube.com/watch?v=_nhXfvIwsGc

odpowiedz zgłość do moderacji

~ eijk

4279 dni temu, 00:47 | ocena 100%

30

oceń komentarz 0 2

czasami osoby dwa razy dodają komentarz - bo myślą, że ten pierwszy nie został dodany (on po prostu idzie do akceptacji moderatora). Jeden moderator czasem akceptuje jeden i nie widzi drugiego. Drugi moderator akceptuje ponownie drugi taki sam komentarz - bo nie widzi pierwszego :)

zgłość do moderacji

~ Naia

4279 dni temu, 23:53 | ocena 73%

31

oceń komentarz 3 8

'Gniew jest kwasem mogącym bardziej zniszczyć naczynie, w którym się znajduje,niż to, na co zostanie wylany.' :) Cieszy mnie taki anonimowy odzew, najgorsza jest obojętność,to ona jest odwrotnością miłości. Choć ciekawiej by było, gdyby zazdrośni hejterzy podpisywali się z imienia i nazwiska,nie wstydźcie się siebie... Chcesz być szczęśliwy czy chcesz, by szczęśliwi byli wszyscy prócz Ciebie? Skup się więc na sobie, przeznaczaj energię na swój rozwój. Nie szkoda Ci czasu na dawanie jej np. mojej osobie? :) To właśnie dlatego tak mało ludzi osiąga sukces, bo po pierwsze większość nie wie czego chce, nie odkryło swych prawdziwych pragnień i marzeń oraz boją się podążać za głosem serca,a po drugie marnują swą energię i swój czas na innych. Nie miejcie więc potem pretensji,że jesteście nieszczęśliwi, macie mało energii albo czegoś Wam brakuje,bo nie zadbaliście o to dostatecznie.Rodzimy się tacy sami, niektórzy mają na starcie łatwiej w sprawach materialnych,a inni w sprawach uczuciowych:)

odpowiedz zgłość do moderacji

~ HN

4279 dni temu, 23:40 | ocena 75%

32

oceń komentarz 6 2

cyt."W swoich pracach nigdy nie zmieniam czyjegoś wizerunku w manekina." Bez jaj, a to nie jest przesadne wygładzanie? https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/224748_278260245620638_336477069_n.jpg https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/488191_276970442416285_1545059101_n.jpg To jest właśnie robienie manekina. Dalej nie ma sensu wklejać fotek, bo na wielu widać przesadność PS-a albo LR-a. Trochę pokory, więcej techniki i będzie dobrze. Tytuł Plastyk-Fotografik z Sopockiej Szkoły Fotografii nie jest jakimś wyczynem, a tym bardziej wyznacznikiem dobrego fotografa. Jeszcze dużo wody musi upłynąć nim zdjęcia będą naprawdę dobre. Powodzenia :)

odpowiedz zgłość do moderacji

~ szczery

4279 dni temu, 23:30 | ocena 71%

33

oceń komentarz 5 2

Artystka? za grosz klasy i naturalności, nasycona sztucznością i kiczem, nie ciekawią mnie jej prace ani trochę, nie wiem czemu tak usilnie się ją "promuje" w naszym mieście

odpowiedz zgłość do moderacji

~ ja

4279 dni temu, 22:38 | ocena 63%

34

oceń komentarz 5 3

czytając wywiad i komentarze Pani Natalii wydawać się może, że jej wypowiedzi są tak samo sztuczne jak ona i jej modelki

odpowiedz zgłość do moderacji

~ bez make upu

4279 dni temu, 22:35 | ocena 70%

35

oceń komentarz 7 3

ten wywiad, czyli wypowiedzi Pani Natalii , a także jej odpowiedzi w komentarzach wyglądają tak sztucznie jak ona i jej modelki.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ rozbawiony

4279 dni temu, 21:53 | ocena 75%

36

oceń komentarz 9 3

Naia nie masz nic klasy w sobie. Pięknie sie wypowiadasz, ladnie skladasz zdania uzywasz ciekawych zwrotów, ale czuć gorycz, wielka gorycz. Krytyki to ty nie lubisz widze, a powinnas sie do niej przyzywczajać, coz taka dola artystki :))

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Paulina N.

4279 dni temu, 21:52 | ocena 60%

37

oceń komentarz 3 2

Mówię, ale Ty nie potrafisz słuchać niestety. Akurat ja nie oceniam Cię ani po okładce, ani po pozorach, od oceniania jest ktoś inny. Zawiodłam się na Tobie i bardzo mi przykro, że taka "osoba" jak Ty nie widzi swoich błędów. Nie odpisuj, bo nie ma sensu pisać esejów w komentarzach. Jeszcze raz życzę powodzenia jutro na wystawie i dalszym życiu. To byłoby tyle z mojej strony. Pozdrawiam :)

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Naia

4279 dni temu, 18:10 | ocena 89%

38

oceń komentarz 1 8

Jaka szkoda i jak przykro, że ludzie tak łatwo oceniają po okładce i po pozorach... Wiele na tym tracicie moi Drodzy :) Pozdrawiam cieplutko i zapraszam już jutro na mój wernisaż! :)

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Naia

4279 dni temu, 17:54 | ocena 77%

39

oceń komentarz 3 10

hmmm... Paulina N. skoro rzekomo się kolegujemy to czemu tutaj to piszesz, a nie możesz mi tego powiedzieć prosto w oczy? Czy to nie hipokryzja i dwulicowość? Czy to jest właśnie to 'bycie sobą', o którym piszesz? :) Jestem bliska wyłącznie dla bliskich, trzymam dystans wobec wampirów energetycznych i żyję zasadą: 'Nie bądź pokorny wobec dumnych ani dumny wobec pokornych.', czyli zależnie od tego jak mnie traktujesz - tak ja Ciebie traktuję, więc jeśli nawet się znamy z widzenia, a nie masz otwartego serca wobec mojej osoby - ja również się wtenczas dystansuję. Sądzę, że jest to dość logiczne i każdy tak żyje :) Na zbyt wielu ludziach się ostatnimi czasy zawiodłam, bym miała dawać z siebie tyle, ile daję najbliższym...

odpowiedz zgłość do moderacji

~ ona27

4279 dni temu, 17:40 | ocena 100%

40

oceń komentarz 0 2

Droga redakcjo, dlaczego usunięto mój komentarz? Wyraziłam swoje zdanie, nikogo przy tym nie obrażając...

odpowiedz zgłość do moderacji

~ eijk

4279 dni temu, 00:48 | ocena 100%

41

oceń komentarz 0 2

nie usuwamy komentarzy - czasami akceptowane są one z lekkim opóźnieniem.

zgłość do moderacji

~ ona27

4279 dni temu, 17:37 | ocena 50%

42

oceń komentarz 2 2

Nie twierdzę, że Natalia nie ma talentu, z pewnością go ma, robi dobre zdjęcia, ale sama jako osoba wydaje mi się być plastikowa, kiczowata, nie wiem, może to kwestia make-upu, strojów czy nadmiernej opalenizny. Po prostu jakoś inaczej wyobrażałam sobie zawsze fotografów...Pozdrawiam

odpowiedz zgłość do moderacji

~ on

4279 dni temu, 13:54 | ocena 75%

43

oceń komentarz 1 3

Natalia sama zakładasz maski - to akurat prawda :)

odpowiedz zgłość do moderacji

~ kimi

4279 dni temu, 13:19 | ocena 50%

44

oceń komentarz 2 2

zgadzam się z Pauliną N. :)

odpowiedz zgłość do moderacji

~ psdf

4279 dni temu, 13:15 | ocena 50%

45

oceń komentarz 2 2

zgadzam się z Paulina N. :)

odpowiedz zgłość do moderacji

~ mmm

4279 dni temu, 13:10 | ocena 50%

46

oceń komentarz 2 2

zgadzam się z Pauliną N . :)

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Paulina N.

4279 dni temu, 13:03 | ocena 50%

47

oceń komentarz 2 2

Naia przecież koleguję się z Tobą ;P i to co tutaj wypisujesz mija się z prawdą :) nie będę wnikała w szczegóły, ale życzę Tobie wszystkiego najlepszego :) "Prawda jest jak tlen, otrzymasz zbyt wiele i się rozchorujesz."

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Naia

4279 dni temu, 10:36 | ocena 64%

48

oceń komentarz 4 7

Dziękuję :) hmm... a czy byłaś kiedyś w mojej głowie, że stwierdzasz, że nie jestem sobą? :) Co wg. Ciebie oznacza 'być sobą'? Wg. mnie oznacza to bycie dokładnie taką, jaką się chce w danej sytuacji, a każdy posiada w sobie kilka osobowości. Jestem więc inna w zależności od miejsca i ludzi, a to nie oznacza, że przybieram maski, w których czułabym się źle, bo to ciężkie brzemię, a z natury jestem hedonistką - czułabym dyskomfort, gdybym musiała grać i udawać... Najbliżsi, którzy mają ze mną stały kontakt znają moją szczerość do bólu, jestem dość kontrastowa, potrafię być łagodna, ale też surowa i zawsze jest to zgodne z moją naturą, a ciągle się zmieniam, ale też wracam do starych wzorców, dlatego więc nie lubię nazewnictwa, szufladkowania, opisywania, oceniania i streszczania, bo jest to niezgodne z prawdą, gdyż jedyną prawdą jest właśnie niekończąca się zmiana na świecie i w nas samych... :) Pozdrawiam serdecznie!

odpowiedz zgłość do moderacji

~ ufo

4087 dni temu, 21:46 | ocena 100%

49

oceń komentarz 0 2

Przez przypadek zainteresowałam się się Tobą. Nigdy też wcześniej o Tobie nie słyszałam i pewnie nie usłyszę.

zgłość do moderacji

~ Paulina N.

4279 dni temu, 09:41 | ocena 50%

50

oceń komentarz 2 2

dobrze napisane o kobiecie XXI wieku. Szkoda Tylko, że Natalka sama kryje się za maską o której wiecznie przypomina innym i nie jest sobą ;) zdjęcia ładne, gratuluję nadchodzącej wystawy i pozdrawiam :)

odpowiedz zgłość do moderacji

~ bimi

4280 dni temu, 22:08 | ocena 50%

51

oceń komentarz 2 2

dobre zdjęcia, na pewno wybiorę się na wernisaż zobaczyć więcej.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ NaiaFotoGrafikStudio

4280 dni temu, 21:56 | ocena 100%

52

oceń komentarz 0 3

'użycie' ;p wg. mnie to rzecz gustu, ja kocham blask skóry, często spryskuję modelki oliwką wymieszaną z wodą :) ~ maniakwizualizacji możesz podać linka do swoich prac?

odpowiedz zgłość do moderacji

~ naataalciaa88

4280 dni temu, 20:06 | ocena 67%

53

oceń komentarz 4 2

Sukcesów dla Natalki. Miło się czyta "konkretne wypowiedzi" :D

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Michał

4280 dni temu, 19:25 | ocena 75%

54

oceń komentarz 6 2

Każda modelka kocha Photoshopa, ta sama modelka, która ma wyretuszowane do potęgi zdjęcia mówi wszem i wobec, że naturalne piękno jest najcenniejsze. Standard. A Natalia zdolna jest:)

odpowiedz zgłość do moderacji

~ maniakwizualizacji

4280 dni temu, 18:27 | ocena 50%

55

oceń komentarz 4 4

jak dla mnie to na pracach tej Pani modelki tudziez modele sie nienaturalnie [za mocno] blyszcza. zdjecia wygladaja sztucznie. nie widac, aby autorka potrafila zrownowazyc urzycie PS, o ktorym wspomina wyzej. wystarczy popatrzec na zdjecia zamieszczone w 'portfolio' na portalu spolecznosciowym facebook.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ madam

4280 dni temu, 17:50 | ocena 57%

56

oceń komentarz 4 3

Czy nagość w dzisiejszych czasach jeszcze prowokuje? Mysle ze nie. Golizna jest wszedzie: w telewizji w gazetach na ulicach. swiat schodzi na psy

odpowiedz zgłość do moderacji

~ qwertyuiop

4280 dni temu, 16:32 | ocena 57%

57

oceń komentarz 4 3

Moim zdaniem w Elblągu tak samo jak w innych miastach traktuje się nagość tak samo. A nawet jeśli to co ma do tego położenie? Ogólnie ładne zdięcia

odpowiedz zgłość do moderacji

wróć do artykułu