Komentarze (152)

Nasza sonda. Kto na prezydenta miasta? Poprzyj swojego kandydata!

wróć do artykułu

~ Akcjat4

2467 dni temu, 15:46 | ocena 100%

1

oceń komentarz 0 2

Najpierw trzeba prześwietlić pochodzenie trzy pokolenia w tył!Zmieniają nazwiska i udają Polaków!

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Arek

4167 dni temu, 16:02 | ocena 50%

2

oceń komentarz 2 2

Teraz wiemy jak klamca jest Krasnianski. Caly czas byl z Palikotem. http://wyborcza.pl/2029020,75478,14161125.html

odpowiedz zgłość do moderacji

~ marian

4168 dni temu, 08:34 | ocena 60%

3

oceń komentarz 2 3

Krasnianski walij sobie codziennie, no i wygral. 2,79 % a tu 27. EsBe

odpowiedz zgłość do moderacji

~ ELB84

4173 dni temu, 22:20 | ocena 70%

4

oceń komentarz 7 3

Nie mogę tylko zrozumieć dlaczego Pani jest tak naiwna jeśli Pan Cezary wygra to niby jak to ma wyglądać kto ma go poprzez w Sejmie Po czy PiS? Jak Pani sądzi? Jak zmienić podział administracyjny i dołączyć nas pod Gdańsk skoro o tym mówi głośno tylko PiS. Wiem ,że PiS jest jak płachta na Byka większości mieszkańców miasta ale lokalni działacze są za słabi jeśli chodzi o przebicie w centrali. Dlatego czas na PiS. Proszę się zastanowić i podać jakiś argument jeśli chce Pani wchodzić w polemikę. Riposty typu Łyka są zbędne ważą się losy naszego miasta a tylko PiS ma plany aby zadbać o ten region. Taka sytuacja może się już nie powtórzyć mieliśmy innych "włodarzy" i miasto się pogrążyło i nie mówię tu tylko o PO. Problem polega na tym zamiast rozmawiać nad programami partii i tym co dobre dla miasta rozmawiamy nad tym kto kogo lubi a kto nie przynajmniej odnoszę takie wrażenie.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ ELB84

4173 dni temu, 22:13 | ocena 75%

5

oceń komentarz 6 2

Region miasta Elbląg nie jest w chwili obecnej atrakcyjny z różnych względów to także tłumaczyłem w poprzednich wpisach. Dlatego uważam ,że powinniśmy dać głos na PiS jako mieszkańcy tego miasta. Jest to odważny pomysł który PiS chciał już kiedyś wprowadzić ale został powstrzymany, nie sądzę ,że wszystko co robił do tej pory było dobre ale plan dla miasta jest bardzo dobry.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ ELB84

4173 dni temu, 22:09 | ocena 60%

6

oceń komentarz 6 4

Proszę Pani ja nic nie łykam zdaję sobie sprawę ,że kwestia portu w Elblągu to nie ta kadencja. Oceniam sprawę realnie Pis wygrywa tu i wygra wybory do Sejmu na to się zanosi. Ustawa już była na rozpoczęcie przekopu i zabezpieczenie na ten cel 50mln złotych ale w Sejmie są obecnie inne partie w szczególności PO i Ruuch Palikota które tworzą moim zdaniem jeden wytwór. Co do Pani poparcia dla Cezarego nic do niego nie mam ale tak jak pisałem już wcześniej lokalni działacze nie zmienią sytuacji Elbląga inwestycja musi iść z góry a taka będzie jak wygra PIS. Dlatego ich popieram bo to przyszłość dla Elbląga. Co to za obietnica skoro było już głosowanie w tej sprawie (port) na debacie Pan Jerzy przedstawił jak głosowała Pani doktor. Również mam dość wojen PO i PIS. Pan Wilk mówił o tym ,że ta sprawa powinna być bezpartyjna bo to posłuży tylko naszym mieszkańcom. Nie ma co się oszukiwać w Elbląg trzeba zainwestować miejsca pracy same nie przyjdą do ludzi.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ zatroskana

4173 dni temu, 20:06 | ocena 91%

7

oceń komentarz 1 10

Widzę, że łyka pan te obietnice bez popijania! Jestem realistką! Wiem jedno, PIS obieca wszystko, co tylko nam się wymarzy- wszystko po to, by dorwać się do władzy. Wszyscy mamy już dość wojny PISu z PO. Popieram w tych wyborach kandydata bezpartyjnego- Cezarego Balbuzę.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ ELB84

4173 dni temu, 19:46 | ocena 50%

8

oceń komentarz 2 2

Odłączenia od Olsztyna:D oczywiście:D

odpowiedz zgłość do moderacji

~ ELB84

4173 dni temu, 19:43 | ocena 50%

9

oceń komentarz 4 4

Elbląg może funkcjonować lepiej ale do tego potrzebne są inwestycje stąd ten port skoro była ustawa każdy może sprawdzić jak głosowali posłowie na stronie sejmu to są dane do wglądu to znaczy ,że to nie tylko kiełbasa wyborcza ale plan który jest blokowany przez inne partie. Jeśli będzie tu praca przez tą inwestycje to czego wy się mamy obawiać?

odpowiedz zgłość do moderacji

~ ELB84

4173 dni temu, 19:31 | ocena 60%

10

oceń komentarz 6 4

Pani Zatroskana.. Ja myślę przyszłościowo dlatego PiS:) Wskaże mi Pani inna partię która chce ludzi odciążyć np. obniżenie czynszy o 25%, szukać cięć w UM np. odwołanie 3 Vc-prezydenta, likwidacja Strąży Miejskiej to zasili budżet a może zająć się tym policja, wykluczenie niepotrzebnych delegacji zagranicznych Urzędników UM kolejny +, rezygnacja z AuqaParku całkowicie nie rentowne, referendum w sprawie odłączenia od Gdańska, plany na budowę portu jaki on by nie był sprowadzi inwestorów i rozwinie handel= miejsca pracy i realne wsparcie z Warszawy jeśli sondaże się sprawdza a zrobią to co mówią tutaj wreszcie się coś ruszy. Przepraszam ale ja nie ulegam Pani troskom bo Pani opinia poza narzekaniem nie wnosi żadnych konkretnych argumentów. Pozdrawiam

odpowiedz zgłość do moderacji

~ zatroskana

4173 dni temu, 18:35 | ocena 82%

11

oceń komentarz 2 9

Jeśli będziemy tak myśleć o Elblągu jak zwolennicy PISu, to nigdy nic się tu nie zmieni!!! Właśnie dlatego NIE dla Wilka !!!

odpowiedz zgłość do moderacji

~ ELB84

4173 dni temu, 17:33 | ocena 75%

12

oceń komentarz 6 2

Sytuacja Elbląga jest diametralnie odmienną i bez interwencji z góry (sejm -partii która będzie mogła złożyć odpowiednie ustawy) , Elbląg jak stoi w miejscu będzie stał. SLD - już było poza inwestycjami ze srodków UE nic wielkiego nie uczyniło dla rozwoju regionu. PO- zostało odwołane , uderzyło w najbiedniejszych, zadłużyło miasto itd wszyscy wiemy. PiS - nigdy tu nie rządził wiec ocena ich radnych i kandydatów ciężko ocenić poza subiektywnymi odczuciami ale mają poparcie z góry. Ruch Palikota - darmowe bilety mówią ,że to możliwe ale ZKM oświadczył co innego. Darmowe bilety=Inwestorzy=Zart :D:D:D:D Solidarna Polska - małpuje PiS Komitety Bezpartyjne- zbyt słabe aby powalczyć o zmianę. Tak to widzę.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ ELB84

4173 dni temu, 17:25 | ocena 75%

13

oceń komentarz 6 2

Dziwi mnie fakt ,że ludzie wierzą w lokalnych działaczy ci w większości i tak mają przeszłość polityczną. Elbląg to nie Wrocław lub Poznań gdzie miasta nie mają konkurentów w regionie liczba mieszkańców jest kilkukrotnie wyższa. Po drugie to miasta akademickie gdzie liczba studentów generuje wpływ do budżetu miasta . Po trzecie są tam inwestorzy zagraniczni ze swoimi siedzibami ze względu na dostęp do wykształconej kadry. W takich miastach lokalny działacz może zarządzać miastem.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ ELB84

4173 dni temu, 17:19 | ocena 75%

14

oceń komentarz 6 2

Nie wiem skąd się wzięła nagonka na PIS:) Zarzucamy im co tak dokładnie a jak radny w postaci Pana Wilka może coś zmienić jeśli rada składa się z 25 osób to ja się pytam: Jak jedna osoba będąca w mniejszości może sama zmienić coś w mieście. Zmiany wprowadza się większością głosów. Proponuje obejrzeć debatę prezydencką Tusk kontra Kaczyński z ostatnich wyborów tam padło wiele obietnic ze strony Tuska efekt znamy wszyscy. Nie chcę polemizować i stawać się obrońcą Pis-u ale tak to już z nami polakami jest łatwiej jest nam narzekać na kogoś niż komuś zaufać Po straszy Pis-em tak było od zawsze. Myślę ,że powinniśmy wybrać kogoś kto będzie miał wsparcie z władz centralnych lokalnie nic się nie zmieni. Po miało swoja szanse sam byłem ich wyborcom a teraz daje szanse PiS jeśli sięgną po władze i zainwestuje w ten region Elbląg może się odbić od dna. Ja im daje kredyt zaufania bo patrzę na to w ten sposób.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ zniesmaczona

4173 dni temu, 16:33 | ocena 73%

15

oceń komentarz 3 8

Wsłuchuję się od jakiegoś czasu w to, co wygaduje Wilk i zastanawiam się, co ten człowiek robił w Radzie i jak mu nie wstyd kandydować po raz kolejny?! On niczego tu nie zmieni, bo nie ma do tego kompetencji! Nie potrafi nawet zdania poprawnie sklecić... o czym my mówimy... Bezczelnie uśmiecha się do nas z tych swoich plakatów i liczy na frajerów, którzy zapewnią mu ciepłą posadkę.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ ELB84

4173 dni temu, 13:18 | ocena 60%

16

oceń komentarz 2 3

AmoneXAR nie przeczę sam sobie choć tak to odbierasz. W pierwszej wypowiedzi maiłem na myśli pewne grupy interesów , które lokalnie wobec tych "włodarzy" Elbląga się wytworzyły przez ostatnie 10-15 lat. Co mamy w efekcie podniesione koszty utrzymania dla najuboższych w mieście, upadek średnich i małych przedsiębiorstw, zmniejszenie rynku pracy, przetargi na rzecz firm z Olsztyna i innych miast, zadłużenie budżetu miasta, emigracje młodych itd mogę wymieniać jeszcze wiele... Patrze na to realnie i wiem ,że jednak tylko kandydat i radni z danej partii mogą coś zmienić a PiS w chwili obecnej prowadzi w sondażach w całej Polsce. I jako jedyny oferuje korzystne efekty w przyszłości dla Elbląga a ich program lokalny nie jest oderwany od rzeczywistości. Uważam ,że my już dawno jesteśmy na dnie i Czas coś zmienić!

odpowiedz zgłość do moderacji

~ ELB84

4173 dni temu, 13:02 | ocena 50%

17

oceń komentarz 3 3

AmoneXAR nie uważam ,żebym przeczył sam sobie mówiąc o Po i SLd mówie o pewnych układach w UM i innych instytucjach które się w naszym mieście wytworzyły przez ostatnie 10 jak nie 15 lat. Co do mojej drugiej wypowiedzi jestem realista i wiem ,że komitet bez zaplecza partyjnego w sejmie nie odmienni sytuacji Elbląga a tylko Pis wypowiada się realnie na temat zmiany administracyjnej podziału województw ponadto lokalnie PiS zapowiada referendum w tej sprawie. Żyjemy w państwie demokratycznym ale tylko wybrane przez nasz rządy mogą wprowadzać zmiany. Elbląg i okolice nigdy nie należał do elektoratu Pis-u. Ta partia jako jedyna ma realne szanse na objęcie władzy w Polsce dlatego uważam ,że reszta partyjnych kandydatów leje wodę. Na debacie Pan Wilk próbował przedstawił wynik głosowania na rozpoczęcie przekopu Mierzei. Myślę ,że powinniśmy obrać inny kierunek jako elektorat skoro poprzednicy zabrali możliwość rozwoju a wybrani posłowie z tych partii nie działają na korzyść Elbląga.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ ELB84

4174 dni temu, 22:37 | ocena 50%

18

oceń komentarz 6 6

Zdziwi Państwa moja wypowiedz ale podając analizie wyborcze obietnice pozostałych partii poza wymienionym PO i SLD tylko Pis przedstawia jakiś rozwój w dalszej perspektywie ze względu na to ,iż na nasze życie ma wpływ polityka we władzach centralnych a jedynie ta partia jako oponent Po , może powalczyć o zmianę w naszym regionie. Przechodząc dalej ta partia ma raczej jasny i przejrzysty program ,który może zrealizować w 18-miesięcy. Pozostałe partie jak Solidarna Polska i Ruch Palikota to wytwory naszej sceny politycznej, które próbują ludzi nabrać na populistyczne hasła jak bilety za darmo itd... a dzięki temu inwestycje. Komitety bez partyjne nie do końca są bezpartyjne i nie będą miały szans na przebicie jeśli chodzi o zmianę w regionie bo rząd i tak wyda swoje dyrektywy. Proponuje pomyśleć i poczytac programy wyborcze kandydatów na ich stronach a potem się wypowiadać. Moje głos uzyska Pan Jerzy Wilk z prostych przyczyn bo stoi za nim opozycja ,która oferuje zmianę w regionie.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ AmoneXar

4173 dni temu, 12:21 | ocena 80%

19

oceń komentarz 2 8

Kolego/koleżanko, sam sobie przeczysz: "partie reprezentują pewne grupy interesów i powiązań jeśli spojrzy się na to w ten sposób to obietnice" tak piszesz, a chwilę potem "odając analizie wyborcze obietnice pozostałych partii poza wymienionym PO i SLD tylko Pis przedstawia jakiś rozwój" - jaki rozwój? Z Panem z problemami alkoholowymi, niepotrafiącym zarządzać niewielkim przedsiębiorstwem, dziś likwidowanej przez niego, na stołek prezydenta miasta? Brawo - idziemy na dno!

zgłość do moderacji

~ ELB84

4174 dni temu, 22:25 | ocena 63%

20

oceń komentarz 5 3

Proszę Państwa, Przeczytałem wszystkie Państwa komentarze i dziwie się ,że tak wygląda merytoryczna dyskusja na temat tego kto zasiądzie na fotelu prezydenta miasta Elbląg. Po pierwsze debata która się odbyła nie dała kandydatom możliwości otwartego przedstawienia swoich kandydatur na te stanowisko. Po drugie widzę ,że łatwiej jest kogoś osmarować obrazić i posądzać o różne rzeczy jak merytorycznie przedstawić swój wybór i go wyartykułować. Patrząc na wszystkich kandydatów należy brać pod uwagę dlaczego tak naprawdę w chwili obecnej trwa ta dyskusja. Przechodząc do meritum sprawy uważam ,że jeśli ostatnie rządy SLD_PO w Elblągu się nie sprawdziły a miasto z roku na rok kurczy się pod względem rynku pracy oraz pod względem demograficznym z powodu rządów tych partii nie należy stawiać na kandydatów tych partii. spytacie państwo dlaczego moja odpowiedz jest prosta ponieważ partie reprezentują pewne grupy interesów i powiązań jeśli spojrzy się na to w ten sposób to obietnice =0

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Adam

4178 dni temu, 13:40 | ocena 50%

21

oceń komentarz 3 3

Dobre http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=jXD_nvU13XE

odpowiedz zgłość do moderacji

~ POlitolog

4178 dni temu, 12:32 | ocena 73%

22

oceń komentarz 8 3

Elblazanie, tylko nie PO i komuniści z SLD. Ta koalicja doprowadzila Elblag do takiej sytuacji. Miller (wcześniej SAMOOBRONA) już przebiera nóżki aby być przystawką POpapranców

odpowiedz zgłość do moderacji

~ marian

4181 dni temu, 16:54 | ocena 82%

23

oceń komentarz 18 4

W elblag.tv jest wypowiedz Krasnianskiego. Biedak, nie byl u Palikoat i nie mial nic wspolnego z Samoobrona. Tylko komisja wyborcz chba sie pomylila. http://pkw.gov.pl/uzupelniajace-senat-2006-okreg-nr-33/obwieszczenie-panstwowej-komisji-wyborczej-z-dnia-29-stycznia-2007-r-o-wynikach-wyborow-uzupelniajacych-do-senatu-rzeczypospolitej-polskiej-przeprowadzonych-w-dniu-28-stycznia-2007-r-.html O lustracji jest ju nizej. Chamstwo

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Mariusz Lewandowski

4179 dni temu, 20:30 | ocena 88%

24

oceń komentarz 1 7

Kolego w jakim ty języku czytasz ? Migowym ? Parę godzin z Leszkiem spędziłem i nigdy nie twierdził że nie był w Ruchy Palikota. Tyle że z tego wyrósł jak dziecko ze świnki. Partie polityczne w społeczeństwie informatycznym to po prostu anachronizm... Tylko jeszcze nie wszyscy to dostrzegają...

zgłość do moderacji

~ marian

4181 dni temu, 16:40 | ocena 82%

25

oceń komentarz 14 3

Akurat widzalem wypowiedz Krasnianskiego na ELBLAG.TV. Favet ma tupet. Nie udzielal sie politycznie. Pol roku temy wystapil z RP, 2007 kandydowal na posla z Samoobrony. W telwizji twierdzi, ze nie bal w samoobronie. Tu kominikat PKW. http://pkw.gov.pl/uzupelniajace-senat-2006-okreg-nr-33/obwieszczenie-panstwowej-komisji-wyborczej-z-dnia-29-stycznia-2007-r-o-wynikach-wyborow-uzupelniajacych-do-senatu-rzeczypospolitej-polskiej-przeprowadzonych-w-dniu-28-stycznia-2007-r-.html Wtedy bal lustrowany. Wyniki sami znacie. Chamstwo

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Mariusz Lewandowski

4179 dni temu, 20:36 | ocena 82%

26

oceń komentarz 2 9

KRAŚNIAŃSKI Lech, lat 55, wykształcenie wyższe, zam. Elbląg zgłoszony przez KWW WOLNY ELBLĄG nie należy do partii politycznej To jest wycinek z Obwieszczenia Miejskiej Komisji Wybiorczej . Widzisz tam gdzieś informację z IPN iż złożył oświadczenie o współpracy z SB ?

zgłość do moderacji

~ edzia

4181 dni temu, 09:28 | ocena 67%

27

oceń komentarz 1 2

p.s. Kliknij w link, wypełnij i WYŚLIJ - wystarczy skopiować to co wyżej. Były prezydent Nowaczyk w swoim gabinecie miał nowo wyremontowana łazieneczkę. Nowy prezydent zmieni wszystkie MEBLE http://www.budzetobywatelski.elblag.eu/wniosek ... tylko mieszkańcy Elbląga i okolic. Jak go wypełnić: 1. numer okregu wyborczego zadania: 3 ul. Bolesława Chrobrego 3 2. Nazwa zadania: Remont Domu Dziecka w Elblagu 3. Miejsce realizacji zadania: Dom dziecka w Elblagu ul. Bolesława Chrobrego 4 4. Opis zadania: - przebudowa nieużywanych pomieszczeń na pokoje mieszkalne - odświeżenie tynków na ścianach i sufitach; - Ocieplenie budynku; - wykonanie okładzin ściennych na stołówce i korytarzu; - remont łazienek; - przebudowa pokoju dziennego; - częściowa wymiana drzwi i okien; - poszerzenie otworów drzwiowych; - wymiana instalacji elektrycznej i sanitarnej w części remontowanych pomieszczeń; - przebudowa pomieszczeń na siłownię i pracownie specjalistyczne 5-10. Dane wnioskodawcy p.s. Taki dom dziecka to wstyd nie tylko dla władzy ale i dla samych mieszkańców.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ adrian

4182 dni temu, 19:41 | ocena 88%

28

oceń komentarz 29 4

eSBeki won!

odpowiedz zgłość do moderacji

~ mafia

4182 dni temu, 17:43 | ocena 88%

29

oceń komentarz 30 4

Sprawdziłam pozycja 732 WSPÓŁPRACOWNIK To jak to mozliwe żeby tacy ludzie ubiegali sie o mandat zaufania publicznego - TO nie dopomyslenia

odpowiedz zgłość do moderacji

~ AmoneXar

4173 dni temu, 12:01 | ocena 100%

30

oceń komentarz 0 2

Strona, właśnie sprawdziłem, należy do pana Leszka Bubla, człowieka niewiarygodnego, rasowy oszust i kłamca. Proszę poszukać informacji w internecie - wiele jest o nim złego. Przykład: "28 października 2005 Sąd Rejonowy dla Warszawy-Pragi uznał go za winnego znieważenia polskiego parlamentu" - polska Wikipedia.

zgłość do moderacji

~ Julek

4182 dni temu, 10:14 | ocena 88%

31

oceń komentarz 29 4

Panie Krasnianski. Czy wspolpracowal pan z SB? http://lustracja.net/index.php/rozne-listy/89-1706?showall=&start=3 Pozycja 732

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Mariusz Lewandowski

4179 dni temu, 20:38 | ocena 86%

32

oceń komentarz 1 6

KRAŚNIAŃSKI Lech, lat 55, wykształcenie wyższe, zam. Elbląg zgłoszony przez KWW WOLNY ELBLĄG nie należy do partii politycznej http://um-elblag.samorzady.pl/art/id/28124 Umiesz czytać czy tylko pisać bzdury ?

zgłość do moderacji

~ AmoneXar

4173 dni temu, 11:54 | ocena 100%

33

oceń komentarz 0 3

Czy może Pan/Pani podać kto jest twórcą i właścicielem tego portalu??

zgłość do moderacji

~ Bania

4183 dni temu, 19:44 | ocena 70%

34

oceń komentarz 23 10

oddałam głos na P Wróblewskiego

odpowiedz zgłość do moderacji

~ superman

4183 dni temu, 19:03 | ocena 86%

35

oceń komentarz 25 4

Tak czy owak, napewno nie Nowak I nie SLD, które teraz głupa rżnie, w koalicji z PO, robili nas w jajo, a my teraz im dowalimy i do władzy nie dopuscimy. Nie muszę nic pisać o PO, sami wprowadzili sie na dno. Kot ma inny poglad seksualny, nie ma u nas szansy, dlatego mówimy „palikotowi”, ciebie powstrzymać jesteśmy gotowi. Tak czy owak, napewno nie Nowak

odpowiedz zgłość do moderacji

~ marek

4183 dni temu, 12:54 | ocena 86%

36

oceń komentarz 1 6

Sonda elblag.net nie zachwyca - u innych każdy może oddać głos tylko raz ze swojego komputera a tu klikam bez ograniczeń - Mało to obiektywne

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Jarosław+

4185 dni temu, 18:57 | ocena 67%

37

oceń komentarz 1 2

http://www.youtube.com/watch?v=wKopdsSDAD8 :)

odpowiedz zgłość do moderacji

~ AmoneXar

4185 dni temu, 11:16 | ocena 86%

38

oceń komentarz 2 12

@~Rozmaryn Mówisz o szpitalu? Szpital wojewódzki się utrzymał, bo Pani poseł E. Gelert miała układy w Urzędzie Miasta (prezydent miasta był jej partyjnym kolegą) tak więc Twoja ocena, w tym miejscu, nie jest do końca obiektywna. Głos na KWW Wolny Elbląg!

odpowiedz zgłość do moderacji

~ AmoneXar

4184 dni temu, 09:37 | ocena 82%

39

oceń komentarz 2 9

Ocena tego artykułu sugeruje, że Platforma już rozpościera swoje macki po wszystkich portalach. Pani Gelert sprawnie zarządza szpitalem, bo tam pieniądze się głównie WYDAJE a nie OSZCZĘDZA. Jeżeli przełoży swoją politykę ze Szpitala na Miasto, to w następnych wyborach jednym z postulatów wszystkich komitetów będzie "oddłużenie miasta i pozyskanie (w końcu) środków unijnych".

zgłość do moderacji

~ Rozmaryn

4185 dni temu, 10:40 | ocena 86%

40

oceń komentarz 2 12

Dziwnie ludzie myślą i oceniają kandydatów. A jest podpowiedź, że "po owocach poznamy ich". Zatem więc odpowiedzmy sobie na pytanie: kto z kandydatów prowadzi działalność, która przynosi korzyści i nie grozi jej upadłość, likwidacja albo policzki czerwone ze wstydu? Chyba tylko Elżbieta Gelert.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ niki.nn

4176 dni temu, 19:11 | ocena 50%

41

oceń komentarz 2 2

Jeśli uczciwie realizuje mandat poselski to w szpitalu nie ma jej za wiele a to znaczy że inni za nia tą instytucją zarządzają, no chyba że zarzadza szpitalem w pełnym wymiarze ale to znaczy że oszukuje tych którzy ją na posła wybrali

zgłość do moderacji

~ ania

4185 dni temu, 08:31 | ocena 73%

42

oceń komentarz 11 4

Do karoliny Nie umissz czytac? Stoi ja byk, ze zerwal koalicje a nie wspolprace. Zdejmnij te towje rozowe okulary.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ ania

4186 dni temu, 16:14 | ocena 81%

43

oceń komentarz 17 4

do karoliny Wymyslony argument wspolpraca z PO. Ty chyba nie wiesz za kim jestes. Czytaj sama http://info.elblag.pl/9,30429,-Czlonkowie-partii-uznali-ze-jestem-wystarczajaco-dobrze-przygotowany-Janusz-Nowak-kandydatem-SLD-na-prezydenta-Elblaga.html#ixzz2TpBJZBVt

odpowiedz zgłość do moderacji

~ karolina

4186 dni temu, 04:24 | ocena 100%

44

oceń komentarz 0 20

Po co Tę głupią propagandę tu uprawiasz? Współprace z PO zerwał Nowak jak został wybrany przewodniczącym. Proste fakty. Od ciągłego powtarzania kłamstwo nie staje się prawdą

zgłość do moderacji

~ ania

4186 dni temu, 15:58 | ocena 84%

45

oceń komentarz 21 4

do romo Sam wyrok to nie wszystko. Kiszczak podobno tez jest niewinny. Tu chodzi o moral.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ superman

4186 dni temu, 15:51 | ocena 84%

46

oceń komentarz 21 4

Tak czy owak, napewno nie Nowak I nie SLD, które teraz głupa rżnie, w koalicji z PO, robili nas w jajo, a my teraz im dowalimy i do władzy nie dopuscimy. Nie muszę nic pisać o PO, sami wprowadzili sie na dno. ................. nie maja u nas szansy, dlatego mówimy „palikotowi”, ciebie powstrzymać jesteśmy gotowi. Tak czy owak, napewno nie Nowak

odpowiedz zgłość do moderacji

~ kino

4186 dni temu, 14:46 | ocena 88%

47

oceń komentarz 4 30

Tak czy owak wygra Nowak !!! Stawiamy na Pana !!!!!

odpowiedz zgłość do moderacji

~ melodia

4186 dni temu, 14:45 | ocena 82%

48

oceń komentarz 4 18

Białkowska to wygra - wystarczy POPiSuPSLSLD już Polsce ;]

odpowiedz zgłość do moderacji

~ nnn

4186 dni temu, 13:48 | ocena 95%

49

oceń komentarz 2 36

No to NOWAK

odpowiedz zgłość do moderacji

~ magda

4187 dni temu, 17:14 | ocena 61%

50

oceń komentarz 7 11

Prawica nie ma merytorycznych argumentów to obrzuca błotem. Stara bajka, szkalowanie. wstyd aniu.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ romo

4187 dni temu, 17:00 | ocena 94%

51

oceń komentarz 2 30

Do "ania" to już było prześwietlanł od lat. Nowak dał sprawe do sądu i wygrał. Sprawa zamknięta. Opozycja przez tyle lat nie może nic z tym zrobić bo nie ma legalnie żadnych podstaw. Nie ma się czego czepić to się to sztucznie odgrzewa. Nowak najbardziej uczciwy z polityków.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ paw_EL

4186 dni temu, 11:46 | ocena 62%

52

oceń komentarz 8 5

co ty gadasz??? czytałeś to co komentujesz? "Sąd rejonowy 7 października tego roku uznał jednak, że elblążanie nie pomówili przewodniczącego Rady Miasta...\"Oskarżeni nie przekroczyli granic dozwolonej krytyki\", stwierdzono w uzasadnieniu wyroku."

zgłość do moderacji

~ Mariusz Lewandowski

4181 dni temu, 20:40 | ocena 60%

53

oceń komentarz 3 2

SLD to jednak oszuści.

zgłość do moderacji

~ nastolatek

4187 dni temu, 16:54 | ocena 55%

54

oceń komentarz 19 23

Najlepszy dla miasta będzie Nowak. Sprawdzony, uczciwy i mądry człowiek. Napewno nie będzie robił wojny z opozycją. Popieram Karolinę a "~s" niech s.........

odpowiedz zgłość do moderacji

~ AmoneXar

4184 dni temu, 09:47 | ocena 83%

55

oceń komentarz 1 5

Sprawdzony? Owszem - za swojej ostatniej kadencji w RM schował głowę w piasek i "zerwał koalicję" - wątpię, że to zrobił. Powiedzieć może każdy, ale zrobić coś takiego, tzn. zrezygnować z tak wielkich pieniędzy, jest już baaaardzo trudno...

zgłość do moderacji

~ ania

4187 dni temu, 16:40 | ocena 51%

56

oceń komentarz 21 20

To ja juz wiem jaki to inzynier z tego Nowaka. http://www.przeglad-tygodnik.pl/pl/artykul/gdzie-sa-nasze-mieszkania

odpowiedz zgłość do moderacji

~ WILK ZJE WSZYSTKICH - najlepszy

4187 dni temu, 16:11 | ocena 82%

57

oceń komentarz 6 28

ela wilk zje wszystich jlepszy

odpowiedz zgłość do moderacji

~ s

4187 dni temu, 08:30 | ocena 54%

58

oceń komentarz 25 21

Do Karoliny Nowak sam se hak zawisil swoimi klamstwami. Tak czy owak, napewno nie Nowak I nie SLD, które teraz głupa rżnie, w koalicji z PO, robili nas w jajo, a my teraz im dowalimy i do władzy nie dopuscimy. Nie muszę nic pisać o PO, sami wprowadzili sie na dno. Pedały, lesby i transy nie maja u nas szansy, dlatego mówimy „palikotowi”, ciebie powstrzymać jesteśmy gotowi. Tak czy owak, napewno nie Nowak

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Karolina

4188 dni temu, 03:29 | ocena 64%

59

oceń komentarz 19 34

Nie ma haka na Nowaka. Nie będzie śmiesznie, bo facet jest inteligentny a na finansach miasta zna się najlepiej. Nie będzie kradł, bo ma kasę i jest już w polityce od lat i jakby coś na niego było to by go już inne partie zniszczyły. Jak był przewodniczącym rady miejskiej to wspópracował ze wszystkimi i szanuje wszystkich. Tylko Nowak.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ ania

4188 dni temu, 19:49 | ocena 63%

60

oceń komentarz 29 17

do dziedzic pruski Brak argumentow! Glowa w piasek.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ dziedzic pruski

4188 dni temu, 19:34 | ocena 70%

61

oceń komentarz 18 43

ANIU- TAK CZY OWAK TYLKO NOWAK

odpowiedz zgłość do moderacji

~ ania

4188 dni temu, 16:35 | ocena 65%

62

oceń komentarz 33 18

Nowak? Akurat zobaczylam jeszcze raz do BIP http://um-elblag.samorzady.pl/art/id/1964 Nowak za 2012 dosatlponad ponad 28.000 zl diety. Podstawowa dieta to 14.000 zl, reszta do dodatki funkcyjne (za wspolprace z PO). To jest ponad 2.000 miesiecznie. I to jest kandydat? Na co? Ubijacz kasy!

odpowiedz zgłość do moderacji

~ karolina

4187 dni temu, 17:26 | ocena 95%

63

oceń komentarz 1 19

Za współprace z PO? On zerwał tę współprace! Wymyślone argumenty! Czy Wilk i inni nie brali diet? A wszyscy co kandydują też nie będą brali diet? Stuknij się w glowę i nie siej tu propagandy i napisz za kim jesteś. Dodatkowe diety są za aktywność, udział w komisjach itp.

zgłość do moderacji

~ superman

4188 dni temu, 15:44 | ocena 77%

64

oceń komentarz 44 13

Tak czy owak, napewno nie Nowak I nie SLD, które teraz głupa rżnie, w koalicji z PO, robili nas w jajo, a my teraz im dowalimy i do władzy nie dopuscimy. Nie muszę nic pisać o PO, sami wprowadzili sie na dno. Pedały, lesby i transy nie maja u nas szansy, dlatego mówimy „palikotowi”, ciebie powstrzymać jesteśmy gotowi. Tak czy owak, napewno nie Nowak

odpowiedz zgłość do moderacji

~ aja

4188 dni temu, 09:59 | ocena 92%

65

oceń komentarz 4 44

mam nadzieje ze elektorat PO zmobilizuje sie i zaglosuje na pania Gelert ona bedzie najlepszym gospodarzem

odpowiedz zgłość do moderacji

~ nick

4189 dni temu, 23:14 | ocena 87%

66

oceń komentarz 7 45

Tak czy siak wygra Cezary Balbuza, prezentuje się najlepiej

odpowiedz zgłość do moderacji

~ paw_EL

4189 dni temu, 21:42 | ocena 70%

67

oceń komentarz 13 31

oczywiście nikt więcej nie pokusił się o przedstawienie swojego kandydata.... PSL przynajmniej wzięło się do roboty, sonaż od 2 dni wisi, a dziś od rana Wróbleskiemu wskoczyło od 2% do 11%... pewnie jakiś dekret z centrali poszedł. szacun za dyscyplinę! i dlatego tylko bezpartyjni! Cezary Balbuza: http://www.elblag-eko.org/blog,Cezary-Balbuza,32.html

odpowiedz zgłość do moderacji

~ paw_EL

4188 dni temu, 22:54 | ocena 80%

68

oceń komentarz 2 8

:D jak można być takim deklem, żeby minusować mój powyższy wpis... nawet żadnej dyskusji tu nie podejmuję, a jedynie zachęcam do zareklamowania się. skok procentowy Wróblewskiego to też fakt i sucha obserwacja. o Balbuzie też się nie wypowiadam a jedynie linkuje jego bloga. przecież to jawne przyznanie się do tępej nagonki... gratuluję sprytu i przebiegłości... :)

zgłość do moderacji

~ dziedzic pruski

4189 dni temu, 20:36 | ocena 85%

69

oceń komentarz 9 50

tak czy owak najlepszy jest NOWAK

odpowiedz zgłość do moderacji

~ KołoGospodyń

4189 dni temu, 18:07 | ocena 69%

70

oceń komentarz 13 29

Wróblewski z PSL. To Elbląg jest miastem czy wsią?

odpowiedz zgłość do moderacji

~ ptaszek

4189 dni temu, 18:04 | ocena 66%

71

oceń komentarz 15 29

Wróblewski tak sie Elblągiem interesuje, że nie zauważył nawet, iż Nowak już od tygodni bębni, że trzeba "Elblag wyprowadzić na prostą" i ukradł mu ten slogan. Ale jaja. Za dużo siedzi w Olsztynie ten Wróblewski. Niech już tam zostanie!

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Pi 3,14

4189 dni temu, 14:31 | ocena 85%

72

oceń komentarz 4 22

To Lech Kraśniański osobiście zbierał podpisy poparcia mieszkańców dla odwołania p. Nowaczyka (PO) i Rady Miejskiej a gdzie byli inni ? Siedzieli w swoich skorupach i czekali co będzie ! Jak już "Wolny Elbląg" z Lechem Kraśniańskim odwalił czarną robotę to natychmiast wszystkie ślimaki powyłaziły ze swych skorupek. A największym tupetem jest włączenie się do akcji PO z panią Gelert , jak gdyby nigdy nic !

odpowiedz zgłość do moderacji

~ wef

4189 dni temu, 17:46 | ocena 84%

73

oceń komentarz 16 3

A czy widziałeś oświadczenie lustracyjne pana Lecha Żdzisława Kraśniańskiego? Opowiedz o tym elblążanom,pewnie chętnie się dowiedzą.

zgłość do moderacji

~ CocaCola

4188 dni temu, 09:29 | ocena 75%

74

oceń komentarz 9 3

a jak wygląda oświadczenie lustracyjne Kraśniańskiego? Czy to prawda, że sprzedawał lody na Nowowiejskiej i jak wygląda jego życiorys ale dalej niż te ostatnie 10 lat?

zgłość do moderacji

~ wopr

4187 dni temu, 13:15 | ocena 57%

75

oceń komentarz 4 3

Czy to prawda ,że osoba pod pozycją 732 to ten sam pan ,który kanyduje na prezydenta miasta? http://lustracja.net/index.php/rozne-listy/89-1706?showall=&start=3

zgłość do moderacji

~ leniel

4189 dni temu, 13:28 | ocena 75%

76

oceń komentarz 21 7

watpie bard,o czy kandydaci z Wolnego Elbląga kiedykolwiek ujawnia jakiekolwiek informacje o sobie....Tylko nie pan Lech Zdzisław!rany boskie....

odpowiedz zgłość do moderacji

~ adres

4189 dni temu, 11:52 | ocena 67%

77

oceń komentarz 6 3

to bez znaczenia. Większośc mieszkańców nie interesuje się władzą, nie zna kandydatów i nie mmiało z nimi styczności. Kto da kiełbasę ten być może zasiądzie. Nie zmienia to faktu - że jak źle wybierzemy (a władza miesza w głowie nawet uczciwym - prędzej czy później) to miasto na tym straci - ale nikt nikogo ROZLICZAĆ nie będzie - władza nie ma odpowiedzialność karnej !!! za swoje przekręty. Czy politycy odpowiadają za swoje PRZEKRĘTY?

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Tylko Balbuza

4189 dni temu, 10:56 | ocena 66%

78

oceń komentarz 13 25

-dyrektor i współtwórca 500% rozwoju swojej firmy w zaledwie 3 lata, ma konkretny program autorski który w przeciwieństwie do innych kandydatów napisał sam!;)

odpowiedz zgłość do moderacji

~ superman

4189 dni temu, 10:47 | ocena 72%

79

oceń komentarz 23 9

Tak czy owak, napewno nie Nowak I nie SLD, które teraz głupa rżnie, w koalicji z PO, robili nas w jajo, a my teraz im dowalimy i do wladzy nie dopuscimy. Tak czy owak, napewno nie Nowak

odpowiedz zgłość do moderacji

~ salomea

4189 dni temu, 10:03 | ocena 86%

80

oceń komentarz 5 32

tylko Nowak, nikt inny! A minusowac będę, kogo chcę

odpowiedz zgłość do moderacji

~ paw_EL

4189 dni temu, 10:16 | ocena 78%

81

oceń komentarz 14 4

nie ma to jak konstruktywna odpowiedź...

zgłość do moderacji

~ paw_EL

4189 dni temu, 08:26 | ocena 60%

82

oceń komentarz 15 10

http://www.elblag-eko.org/blog,Cezary-Balbuza,32.html proponuję nie krytykować i nie bić piany (do ludzi z SLD: nie minusować bez opamiętania wszystkiego co nie tak czy owak pana nowak), tylko wkleić strony innych kandydatów

odpowiedz zgłość do moderacji

~ TYLKO PIS!!!!

4189 dni temu, 07:14 | ocena 81%

83

oceń komentarz 7 30

TYLKO PIS!!!!

odpowiedz zgłość do moderacji

~ rty

4189 dni temu, 06:57 | ocena 84%

84

oceń komentarz 6 32

Tak czy owak tylko NOWAK

odpowiedz zgłość do moderacji

~ SMAMR

4189 dni temu, 06:56 | ocena 68%

85

oceń komentarz 12 25

Tylko Wróblewski :-)

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Orion

4190 dni temu, 04:38 | ocena 68%

86

oceń komentarz 19 9

Pukin to konfliktowy histeryk tak jak już ktoś napisał. Niech nas Bóg broni przed takim zbawcą.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Zamechowiec!

4190 dni temu, 23:40 | ocena 66%

87

oceń komentarz 20 39

Pewnie, że tylko Janusz Nowak! Zna się na rzeczy, wykształcony, inteligentny inżynier. Całe życie w Elblągu. Młodzieniec w porównaniu do 66-letniego Pukina. Tak czy owak bedzie NOWAK !

odpowiedz zgłość do moderacji

~ zdecydowana

4190 dni temu, 22:42 | ocena 62%

88

oceń komentarz 25 41

Przeraża mnie jak wielu elblążan che oddać swój głos na kandydatów "jednorazowych" KW czy ludzi, którzy z "wielką" polityką stykają się pierwszy raz, bo wcześniej zajmowali się dziedziną oderwaną od gospodarki. Czy Elbląg potrzebuje nowego logo, kwiecistych przemówień czy marszu legalizującego marihuanę lub związki partnerskie... ? (bo to niektóre partie nam oferują) Fundamenty Elbląga są mocno zachwiane i jedynie sprawne pomysły oraz doświadczenie zawodowe prezydenta mogą je naprawić... Ja mówię Janusz Nowak..

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Szprota~

4190 dni temu, 22:29 | ocena 54%

89

oceń komentarz 27 32

Pukin - Putin idzie do wyborów z tym gamoniem ze SZPROTY. Czy coś trzeba jeszcze dodać? Cygan do Rumuni !

odpowiedz zgłość do moderacji

~ zombi

4190 dni temu, 21:59 | ocena 53%

90

oceń komentarz 29 26

Zatorzanka z wieżowca - jak tak dalej będzie szło to Pan Edward złapie "sztychówkę" i sam w niedziele dokończy drogi 503 i 504 ! I uratuje Elbląg ! Kobieto Ty nie wiesz co robi Prezydent !

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Kamiński

4190 dni temu, 21:15 | ocena 59%

91

oceń komentarz 29 41

Wczoraj poznałem Janusza Nowaka. Bardzo grzeczny człowiek. Zna wszystkie sprawy Elbląga na wylot. Ma dużo pomysłów na rozwój miasta i to takich, które nie zniszczą budżetu, czyli wykonalne. Zawsze byłem prawicowy ale teraz glosuje na Nowaka!

odpowiedz zgłość do moderacji

~ tyj

4189 dni temu, 17:46 | ocena 55%

92

oceń komentarz 6 5

To ci współczujemy.

zgłość do moderacji

~ tyj

4189 dni temu, 17:46 | ocena 55%

93

oceń komentarz 5 6

To ci współczujemy.

zgłość do moderacji

~ Pani Basieńka

4190 dni temu, 21:11 | ocena 54%

94

oceń komentarz 38 32

Jak czytam wszystkie wpisy o tym jaki jest idealny Pukin to zastanawiam się , czy to ten sam aspołeczny histeryk, który niczego konstruktywnego nie zrobił, a tylko potrafi krytykować i się mądrzyć. Osoba wyjątkowo konfliktowa. Jestem pewien i sprawdzimy to po 23 czerwca, ze na radnego z okręgu 5 nie dostanie więcej niż 100 głosów a na prezydenta nie przekroczy 300-więc fanaberie starca sukcesu mu nie dadzą

odpowiedz zgłość do moderacji

~ uwaga!

4190 dni temu, 21:06 | ocena 54%

95

oceń komentarz 33 28

Putin do Rosji!

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Puutin

4190 dni temu, 21:04 | ocena 68%

96

oceń komentarz 13 27

No ładna ściema ta sonda. Już oszukują, co będzie jak dorwą się do koryta? Tylko nie ten Cygan Putin ! Na emeryturę a nie do władzy!

odpowiedz zgłość do moderacji

~ hahaha

4190 dni temu, 20:48 | ocena 70%

97

oceń komentarz 10 23

Ale ściema ta sonda.... Florek pewnie siedzi i nabija głosy :D Florek - i tak nie wejdziesz do Rady i dalej będziesz bezrobotnym

odpowiedz zgłość do moderacji

~ zuza

4190 dni temu, 21:37 | ocena 86%

98

oceń komentarz 18 3

Niech pisowski, peowski, czy palikotowski florek siedzi i też nabija głosy - spróbuj to zrobić dwa razy mądralo

zgłość do moderacji

~ ciekawski wyborca;)

4190 dni temu, 19:10 | ocena 65%

99

oceń komentarz 7 13

To zastanawiające, że jak na razie to zarówno swój program wyborczy jak i życiorys z wykształceniem i osiągnięciami zawodowymi przedstawił na swoim BLOGu tylko jeden kandydat na Prezydenta Elbląga – Pan Cezary Balbuza!;) Czyżby inni kandydaci nie mieli nic w życiorysie, a może się wstydzą lub mają coś do ukrycia?;) A co z programami czyżby czekali na przesyłki z Warszawy bo nie umieją nic sami wymyślić i napisać?;)

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Alicja

4190 dni temu, 19:08 | ocena 89%

100

oceń komentarz 4 33

Ja tam zagłosuje na Białkowską.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ gość

4190 dni temu, 17:55 | ocena 97%

101

oceń komentarz 1 29

Nigdy palikoty,pisiaki,platformowcy i lewicowcy!!! tylko WOLNY ELBLĄG!!!

odpowiedz zgłość do moderacji

~ paw_EL

4189 dni temu, 08:28 | ocena 80%

102

oceń komentarz 2 8

skoro "nigdy palikoty" to nie Wolny Elbląg a Elbląski Komitet Obywatelski chyba tylko zostaje... :P

zgłość do moderacji

~ Zatorzanka z wieżowca

4190 dni temu, 16:55 | ocena 58%

103

oceń komentarz 28 38

Przyznam, nie wiedziałam, że na Zatorzu mieszka Pan Pukin. Sąsiadka powiedziała mi, gdzie jest jego dom. Zdziwiłam się gdy zobaczyłam skromny, poniemiecki szeregowiec a z tyłu na ogródku pan Pukin kleił plakaty na tekturę. Zagaiłam i spytałam dlaczego nie zlecił tego jakiejś firmie. Odpowiedział że firmy w niedzielę nie pracują a wiele rzeczy można również zrobić samemu, trzeba tylko chcieć a i oszczędniej jest. Myślę, że byłby to dobry gospodarz dla Elbląga. Brawo panie Edwardzie.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ dr

4190 dni temu, 18:08 | ocena 55%

104

oceń komentarz 22 27

Pan Pukin nie da sobie rady, będzie manipulowany.

zgłość do moderacji

~ wiola

4189 dni temu, 17:47 | ocena 70%

105

oceń komentarz 7 3

Tak, to wspaniały kandydat-umie kleić na tekturę, to go absolutnie stawia w pierwszym rzędzie.

zgłość do moderacji

~ ocena

4190 dni temu, 15:54 | ocena 73%

106

oceń komentarz 8 22

Widać kto siedzi w internecie ,przedstawiciele Pukina I Palikotów to oni używają języka obłudy nienawiści obrażają ludzi wartościowych taki język to przestroga na przyszłość

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Tylko dobro dla Elbląga

4190 dni temu, 14:41 | ocena 68%

107

oceń komentarz 18 38

Edward Pukin to normalny i mądry człowiek ,uczciwy i chcący oddać po roku władzę w ręce młodych . Precz z partyjną dyscypliną i szemranymi układami . Oddaj głos na niego i na ludzi z "Naszą Partią Jest Elbląg" my nie obiecujemy zielonej wyspy i Aqua Parku .. Chcemy uporządkować finanse miasta i wyprowadzić je powoli z tej głębokiej zapaści . A wszystkim wynajętym Hejterom,którzy wypisują tu tak straszne bzdury powiem tak "Ta brudna kampania którą stosujecie obróci się dokładnie przeciw wam,ludzie już znają te mechanizmy i przestają to łykać "

odpowiedz zgłość do moderacji

~ hahahaha

4190 dni temu, 20:50 | ocena 77%

108

oceń komentarz 3 10

Ty się zdecyduj kim jesteś bo piszesz tu już pod czwartym nikiem - weź przykład z kolego Florka co nabija Wam głosy w sondzie i zmieniaj IP ! :D

zgłość do moderacji

~ bezpartyjny

4190 dni temu, 12:53 | ocena 58%

109

oceń komentarz 14 19

Szprota i Palikot widac prowadzi - widac podoba nam sie nieudolnośc władzy. A co w miare dobre to trzeba zniszczyc by było jak w Grecji czy Francji.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ buhahaha

4190 dni temu, 07:29 | ocena 67%

110

oceń komentarz 6 12

że się komuś chce tak sztucznie nabijać wyniki... widać parcie na szkło u niektórych jest na tyle silne, że siedzą całą noc i resetują modemy... :P

odpowiedz zgłość do moderacji

~ wnerwiony wyborca

4191 dni temu, 23:52 | ocena 69%

111

oceń komentarz 5 11

W każdej gazecie inny sondaż! Zbierzcie sie do kupy i nie manipulujcie wyborcami!

odpowiedz zgłość do moderacji

~ j

4191 dni temu, 22:41 | ocena 69%

112

oceń komentarz 14 31

Brawo Janusz Nowak. Do dzieła chłopie!!

odpowiedz zgłość do moderacji

~ lokalny patriota

4191 dni temu, 22:38 | ocena 96%

113

oceń komentarz 1 24

Jacek Tomczak ma mój głos. To człowiek uczciwy i z dużym doświadczeniem w zarządzaniu administracją.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ znafca

4191 dni temu, 22:35 | ocena 63%

114

oceń komentarz 10 17

Ten sondaż to lipa, ci co mają najwięcej, maja zmienne IP wystarczy jeden gość co siedzi klika i ciągle resetuje modem w ten sposób dziennie może kliknąć kilkaset razy!;)

odpowiedz zgłość do moderacji

~ zatorze

4191 dni temu, 00:16 | ocena 64%

115

oceń komentarz 16 9

No tak PiS nie prowadzi zastanawiające!

zgłość do moderacji

~ Obywatel z krwi i kosci

4190 dni temu, 15:08 | ocena 55%

116

oceń komentarz 5 6

Jasne a świstak siedzi i zawija . Przyglądaj się i płacz partyjniaku jak obywatele przejmują swoje miasto .

zgłość do moderacji

~ zombi

4191 dni temu, 22:08 | ocena 58%

117

oceń komentarz 7 5

Pukin a czy człowiek ma czystą kartotekę ?

odpowiedz zgłość do moderacji

~ asss

4189 dni temu, 17:48 | ocena 57%

118

oceń komentarz 4 3

Lepiej zainteresuj się kartoteką kandydata Wolnego Elbląga.....

zgłość do moderacji

~ AmoneXar

4184 dni temu, 09:45 | ocena 67%

119

oceń komentarz 1 2

asss a Ty zainteresuj się kartoteką, jak wskazał zombi, swojego kandydata...

zgłość do moderacji

~ elblążak od 58 lat

4191 dni temu, 21:23 | ocena 63%

120

oceń komentarz 25 15

Polokotolog zerknij na inne sondaze. Komitet Nasza Partią Jest Elbląg jest najbardziej wiarygoeny, a Pukin przekonujący otwartoęcią. Byłem dziś na jegi konferencji i ufam temu człowiekowi. On jest nasz Elbląski i dlatego ma coraz większe poparcie. To czarny koń wyborów. Jestem za.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Nigdy PiS sa lepsi

4191 dni temu, 23:56 | ocena 52%

121

oceń komentarz 12 13

Też byłem widziełem słyszałem jestem w 100% za. Nie tylko za p. Edwardem Pukinem ale stawiam na całe ugrupowanie razem dojdą daleko. Z całego serca gratuluję!

zgłość do moderacji

~ Mieszkaniec starówki

4190 dni temu, 14:44 | ocena 56%

122

oceń komentarz 10 8

Zebrano tam naprawdę świetny skład młodych i uczciwych ludzi z energią i oddaniem dla miasta . Poprę ich bo widzę moc . Jestem z wami .

zgłość do moderacji

~ NoName

4191 dni temu, 20:27 | ocena 61%

123

oceń komentarz 7 11

W ankiecie zapomniano dodać barmana Darka ze szproty

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Mariusz Lewandowski

4191 dni temu, 21:03 | ocena 94%

124

oceń komentarz 1 17

A gdzie Michael Jackson ?

zgłość do moderacji

~ Dociekliwa

4191 dni temu, 19:52 | ocena 75%

125

oceń komentarz 15 5

Vectra EL już widzę Panu Nowakowi kampanię robi strasznie podkreśla, że w roku 2010 Pan i SLD nie poparło wniosku Soniny o wypuszczenie obligacji na 42 mln zł bo to wówczas było dużo i zagrażało budżetowi, :) :) :) szkoda że zapomnieli dodać, że lutym 2012 zagłosowaliście wszyscy z SLD za propozycją PO i puszczeniem obligacji na 107 mln to zapewne znacznie mniej niż wcześniejsza propozycja PRAWDA ???

odpowiedz zgłość do moderacji

~ kuzyn

4191 dni temu, 19:40 | ocena 59%

126

oceń komentarz 17 12

Ludzie, mimo że nie mieszkam w Elblągu już, ale błagam Was nie wybierajcie PLATFORMY, PISU, RUCHU PALIKOTA I SLD!!!! To jedna i ta sama.........

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Palikotolog

4191 dni temu, 19:36 | ocena 58%

127

oceń komentarz 11 15

Ta ankieta to jakieś manipulacje!;) Jak panu Pukinowi w ciągu kilkunastu minut poparcie mogło skoczyć z 10 do 18 %?;) To wygląda jakby te same osoby zagłosowały drugi raz!;) Albo to robota hakerów?;)

odpowiedz zgłość do moderacji

~ jaaaaaaaaaaaa

4190 dni temu, 12:11 | ocena 73%

128

oceń komentarz 8 3

chłopie ala ty masz problem hahahhahha

zgłość do moderacji

~ W.N.M

4190 dni temu, 14:47 | ocena 71%

129

oceń komentarz 5 2

Tak tak ,tylko czemu ci wystają banknoty z kieszeni . Hejterku opłacany . Wygra Obywatelski Ruch i możesz tu pluć i kombinować ale miasto jest obywateli nie partii .

zgłość do moderacji

~ mały miś

4191 dni temu, 17:37 | ocena 78%

130

oceń komentarz 8 28

tak czy owak zawsze NOWAK

odpowiedz zgłość do moderacji

~ znafca

4191 dni temu, 17:26 | ocena 50%

131

oceń komentarz 12 12

Spokojnie ten sondaż to tylko taka zabawa która nie ma przełożenia na wynik wyborów;)

odpowiedz zgłość do moderacji

~ K

4191 dni temu, 17:05 | ocena 75%

132

oceń komentarz 4 12

redakcjo, jakie są zabezpieczenia przed cheaterami? czy jednak na tym poziomie rozwoju internetu trudno o jakieś? nie wiem, jedno ip nie bardzo, weryfikacja mejlowa też niezbyt hm

odpowiedz zgłość do moderacji

~ t

4191 dni temu, 16:19 | ocena 74%

133

oceń komentarz 25 9

Elżbieta Gelert?! Mało jeszcze PO syfu narobiło??!!

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Lesio

4191 dni temu, 15:06 | ocena 82%

134

oceń komentarz 7 32

Brawo Ewa Białkowska!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Zbigniew

4191 dni temu, 14:56 | ocena 83%

135

oceń komentarz 7 33

Tylko Białkowska może coś w tym mieście zmienić. Zdyscyplinowana, konkretna i spoza układu.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ zdyscyplinowana i spoza układu

4190 dni temu, 22:27 | ocena 67%

136

oceń komentarz 6 3

Tak wszyscy będziemy jeździć z nią na łyżwach.. dyscyplina i bycie spoza układu to trochę mało jak na osobę zarządzającą miastem

zgłość do moderacji

~ Jacek

4191 dni temu, 14:42 | ocena 77%

137

oceń komentarz 10 33

Myślę , że Nowak posprząta ten budowlany bałagan , w końcu inżynier budowlaniec a nie tancerz czy magister od fikołków

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Mariusz Lewandowski

4191 dni temu, 21:01 | ocena 57%

138

oceń komentarz 8 6

Już raz sprzątał ,,, wiesz kto za to płacił ?

zgłość do moderacji

~ zdyscyplinowana i spoza układu

4190 dni temu, 22:28 | ocena 75%

139

oceń komentarz 1 3

mam nadzieję, że nie tylko w budowlance :)

zgłość do moderacji

~ zdyscyplinowana i spoza układu

4190 dni temu, 22:28 | ocena 75%

140

oceń komentarz 1 3

mam nadzieję, że nie tylko w budowlance :)

zgłość do moderacji

~ zdyscyplinowana i spoza układu

4190 dni temu, 22:43 | ocena 83%

141

oceń komentarz 1 5

mam nadzieję, że nie tylko w budowlance :)

zgłość do moderacji

~ tyu

4191 dni temu, 13:56 | ocena 74%

142

oceń komentarz 23 8

a ja na sld glosować nie bede!!

odpowiedz zgłość do moderacji

~ bodzia

4191 dni temu, 12:31 | ocena 74%

143

oceń komentarz 12 35

Tylko Nowak przedstawil konkretny program, nie obiecuje gruszek na wierzbie. Znam go 30 lat i glosuje na niego.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ tyu

4191 dni temu, 13:57 | ocena 81%

144

oceń komentarz 17 4

a jaki to niby program??

zgłość do moderacji

~ Mariusz Lewandowski

4191 dni temu, 21:00 | ocena 63%

145

oceń komentarz 5 3

KO lesie w KO Alicji w krainie czarów .... dobry program bo krótki krótki bo i tak jedyny jaki może realizować SLD...

zgłość do moderacji

~ zdecydowana

4190 dni temu, 22:47 | ocena 75%

146

oceń komentarz 1 3

wystarczy zajrzeć na bloga http://nowak-sld.pl/blog/ :)

zgłość do moderacji

~ NoName

4191 dni temu, 11:28 | ocena 78%

147

oceń komentarz 29 8

Głupie społeczeństwo głosuje tylko na PiS albo na PO. A to jedno i te same szambo

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Wyborca

4191 dni temu, 13:23 | ocena 76%

148

oceń komentarz 16 5

Referendum pokazało że społeczeństwo nie jest głupie skoro to całe towarzystwo pogoniło. Rzecz w tym by teraz nie głosować na odwołanych czyli na partyjne jedynki

zgłość do moderacji

~ Toja

4191 dni temu, 11:23 | ocena 91%

149

oceń komentarz 21 2

Panie Kowszyński, niech Pan sie nie ośmiesza. Juz Pan " porzadził "w ŚHP.. Pozdrawiam.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ pfff

4191 dni temu, 10:28 | ocena 73%

150

oceń komentarz 6 16

nie ma na kogo głosować

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Gustaw

4191 dni temu, 10:27 | ocena 60%

151

oceń komentarz 36 24

Tylko lista nr 8! Tylko Edward Pukin! Trzymam kciuki! :)

odpowiedz zgłość do moderacji

~ zatorze

4191 dni temu, 12:16 | ocena 75%

152

oceń komentarz 33 11

i ja:)

zgłość do moderacji

wróć do artykułu