M3 - Mazury

Komentarze (82)

Paweł Nieczuja Ostrowski: Referendum zahamowało wiele cennych inicjatyw

wróć do artykułu

~ cg

4217 dni temu, 09:06 | ocena 100%

1

oceń komentarz 0 3

zal mu tego ze od koryta zostal oderwany. w tym przypadku to nazwisko dziadka dzialalo . a nie jego jakies osiagniecia. Zal mu bylo lokomotywy ktora opal do oswiecimia wozila a do ktorej czuje wielki sentyment przez wlasnie swojego wojskowego w rodzinie.czym sie tu szczycic - ze dziadek byl w ......

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Kazimierz Falkiewicz

4220 dni temu, 10:06 | ocena 86%

2

oceń komentarz 1 6

Na temat tez zawartych w artykule Pawła Nieczuja Ostrowskiego mam wręcz odmienne zdanie. Mam nadzieję że Elbląg.net w najbliższym czasie to zamieści.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Redakcja

4220 dni temu, 10:11 | ocena 80%

3

oceń komentarz 1 4

Panie Kazimierzu, niestety Pana stanowisko nadal nie dotarło na naszą skrzynkę mailową: redakcja@elblag.net

zgłość do moderacji

~ obserwator

4220 dni temu, 08:59 | ocena 70%

4

oceń komentarz 3 7

ocena postawiona przez Pana Pawła bardzo trafna i należy chylić czoło przed odwagą jaką się wykazał. Niestety niewielu jest tak mądrych i światłych lokalnych polityków a kołtuństwo i zakompleksienie dużej części elblążan jest barierą na wspłpracę i działanie na rzecz miasta.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Mariusz Lewandowski

4220 dni temu, 11:42 | ocena 100%

5

oceń komentarz 0 5

Drogi obserwatorze może wytłumaczysz na czym opierasz swój pogląd ? Ktoś kto pyta czy mieszkańcy wezmą odpowiedzialność za miasto to dla Pana autorytet ? Mylenie monarchii z demokracją to coś za co dostaje się ocenę niedostateczną a dla Pana to szczyt odwagi ? Elblążanie odpowiadają za to miasto swoim życiem i swoim majątkiem a ci co z tego zrezygnowali już emigrowali.

zgłość do moderacji

~ yataman

4221 dni temu, 22:52 | ocena 60%

6

oceń komentarz 2 3

Firma doradzająca prezydentowi to firma "Witalij strzała vel koperta company". Jednak po 14 kwietnia prezydent raczej odradza korzystania z uług tej ze firmy

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Mariusz Lewandowski

4220 dni temu, 05:09 | ocena 100%

7

oceń komentarz 0 6

To znaczy że "doktora nauk politycznych" z Bożej niełaski Pawła Nieczui Ostrowskiego nawet jego koledzy partyjni brali za pajaca ? Ej coś to za ładnie nie wygląda ,,,, nie wierze że to tylko chłopiec do bicia piany i stawiania pytań przed kamerami - nie może być aż tak źle żeby wiceprzewodniczący rady miasta z partii rządzącej nie miał nic do powiedzenia ,,,,,, nie straszcie mnie Białorusią.

zgłość do moderacji

~ ja

4221 dni temu, 20:28 | ocena 75%

8

oceń komentarz 1 3

czy ktoś wiem jaka firma marketingu politycznego doradzała prezydentowi?

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Kazimierz Falkiewicz

4221 dni temu, 19:08 | ocena 75%

9

oceń komentarz 3 9

Nie zamierzam komentować artykułu Pawła N. Ostrowskiego ponieważ przesłałem do redakcji moją replikę. Man nadzieję że wkrótce zostanie zamieszczona.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Mariusz Lewandowski

4221 dni temu, 19:14 | ocena 100%

10

oceń komentarz 0 8

Obawiam się że nie .... ale że masz lżejsze pióro może się uda. Mnie nie kochają....heheh

zgłość do moderacji

~ Redakcja

4221 dni temu, 19:31 | ocena 57%

11

oceń komentarz 3 4

Niestety nie otrzymaliśmy Pana repliki. Proszę ja przesłać na adres: redakcja@elblag.net

zgłość do moderacji

~ Mariusz Lewandowski

4221 dni temu, 19:40 | ocena 100%

12

oceń komentarz 0 8

A moją odpowiedź macie ? Opublikujcie proszę ja mam takie ciśnienie na szkło że sam popełnię sppupu jak nie opublikujecie.... moja poszła na konto Marcina.... Wyśle jeszcze raz... a co ...

zgłość do moderacji

~ Ryszard Klim

4221 dni temu, 18:51 | ocena 64%

13

oceń komentarz 4 7

Szanowny Przedmówco, piszę w liczbie mnogiej, bo skoro tekst ilustrowany jest właśnie jak jest, to rozumiem,że istnieje związek przyczynowy z tekstem. Nawiązuję do artykułu ,bo skoro tyle wspaniałości miejskiego działania jest zagrożonych, to należy szukać przyczyn. To nie referendum zahamowało, ale układ prezydencki z większością Rady Miejskiej, przyniósł regres naszemu miastu. Nie widzę w tekście najmniejszego poczucia winy. Naprawdę jest mi przykro,to nie jest donos na radnych. Czy w przyszłości jednak powielać to znowu?

odpowiedz zgłość do moderacji

~ wiza

4221 dni temu, 18:27 | ocena 56%

14

oceń komentarz 4 5

Po co pan panie Klim do pana Pawła odnosi się przez WY. Panie Klim pan się nie odnosi do artykułu, a jedynie nawiązuje pan do swoich przemyśleń. Pański sposób myślenia pokazuje - jak właśnie przebiega debata - oni o swoim i my o swoim.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Mariusz Lewandowski

4221 dni temu, 18:41 | ocena 67%

15

oceń komentarz 2 4

Mozę z powody fotki zamieszczonej przez Redakcję ... Może lepsza byłaby ta z felietonu "Wolę być kolesiem od Nowaczyka" ale może byłaby to kompromitacja autora po wypowiedzi Premiera ?....

zgłość do moderacji

~ Ryszard Klim

4221 dni temu, 18:13 | ocena 56%

16

oceń komentarz 7 9

Pani Małgorzato,Panie Pawle! Czuję się naprawdę zażenowany. Po niesławnej i śmiesznej konferencji prasowej "demaskującej" zamianę mieszkań radnego opozycji, wydawało się ,że odpuścicie takim metodom.Wiem, że to wynikało z zaleceń firmy marketingu politycznego, traktujących referendum jako nierealne, a ponadto nakazujących "zniknięcie" prezydentów z widoku.Na plan pierwszy mieli wyjść "młodzi" i "zdolni "radni, tacy właśnie jak Państwo.Tamta konferencja była niewypałem, ale to nie zraża.I znowu. Zgadzam się, że problemy dopiero narosną . Do zastoju w samorządzie doszło jednak z Waszej przyczyny. Całkowita spolegliwość wobec nieracjonalnych decyzji władzy wykonawczej. Całkowita bierność do ostatnich chwil przed referendum.Przypominam tylko sesję lutową; mówiłem o naszych samobójczych decyzjach,proponowałem program naprawczy. Wraz z przewodniczącym Rady rzuciliście sie Państwo na mnie,aby ukazać swoją lojalność; na pewno nie wobec elblążan. Dalej nic z tego ,co sie stało, nie rozumiecie.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Mariusz Lewandowski

4221 dni temu, 18:33 | ocena 73%

17

oceń komentarz 3 8

Panie Ryszardzie dla mnie to "konfidenci" władzy i pajacyki na sznureczkach . Pytanie jak opracować wspólny program i realizować go już przed wyborami z pomocą Komisarza . Na razie nie widzę takiej woli od żadnej Partii a w Pana formacji tylko Pan faktycznie ma coś sensownego do powiedzenia. Demaskatorzy w stylu autora to chichot wariata na własnym szaleństwem ale tylko porozumienie gospodarcze wszystkich sił może zmusić Komisarza do działania. Co Pan na to ? Pomyśli Pan nad czymś takim jak gospodarczy okrągły stół ? O stanowiska możecie powalczyć do wyborów ale gospodarka nie lubi czekać i lubi porozumienie .

zgłość do moderacji

~ bebe

4221 dni temu, 14:40 | ocena 73%

18

oceń komentarz 16 6

Szanowna redakcjo. Dość tego. Proszę abyście konkretnie zablokowali Mariusza Lewandowskiego. To osoba, która nie jest w stanie pokazać, co dobrego zrobiła dla miasta. Rzuca oskarżenia bez dowodów. Na Wasze wezwanie o pokazanie dowodów na jakieś układy gazety, nie potrafi nic podać. Trudno, trzeba podjąć decyzję i wyrzucić stąd Lewandowskiego.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Mariusz Lewandowski

4221 dni temu, 16:22 | ocena 90%

19

oceń komentarz 1 9

Bebe skoro twierdzisz że rzucam oskarżenia bez powodu to pokarz które ? Ja ci wtedy spokojnie pokarze dowody. Milczenie oznacza zgodę - znasz tę zasadę prawa rzymskiego ? Ja nie będę milczał i zgadzał się na kłamstwa. Wyrzucanie nic nie da - wejdę oknem. Ale jak pogadacie z Łukaszenką to może mnie zamknięcie,,,,?

zgłość do moderacji

~ bebe

4221 dni temu, 16:26 | ocena 83%

20

oceń komentarz 20 4

Lewandowski pokaż konkretne dowody na powiązania elblag.net z PO, z władzą i korzyści jakie czerpie z tego - ale konkretnie, nie jakieś tam moje przypuszczenia, tylko fakty, daty, konkrety. Jesli nie, jesteś po prostu hejetrem i kłamcą!

zgłość do moderacji

~ Mariusz Lewandowski

4221 dni temu, 17:01 | ocena 100%

21

oceń komentarz 0 10

Drogi Bebe - redakcja sama podała co i za ile dla UM robi - było poczytać. Redakcja dziś dostała moją ripostę https://www.facebook.com/groups/427052887347992/permalink/495422833844330/ i jakoś niema czasu na jej publikację. Zadawaj swoje pytania redakcji - ja ci mogę dokładnie napisać że na pytanie jednego z redaktorów odpowiedziałem w dwie godziny po ich publikacji ... Jak się dostaje odpowiedzi to chyba wypada je opublikować taj jak publicznie postawiono pytania czy też nie ? Jak mi pokarzesz gdzie twoim zdaniem kłamie to ci powiem gdzie są dowody na moje twierdzenia . Ja wiem co pisze i pisze co wiem a moje oceny to moja opinia i nigdy nie wyrabiam sobie opinii bez sprawdzenia faktów. I jak widać nikt mnie nie pozywa do sądu. A ja już parę osób pozwę bo łatwo jest być anonimem tylko że to nie zwalnia z odpowiedzialności za słowo . Jeśli chcesz to mnie pozwij pokarzemy co kto ma i każdy sam oceni kto jest kłamcą o kto nie... Ja zachęcam w każdym razie,

zgłość do moderacji

~ bebe

4221 dni temu, 17:32 | ocena 81%

22

oceń komentarz 13 3

Przeczytałam Twoje wypociny Mariusz na facebooku i powiem Ci, że ja się redakcji nie dziwię, że tego nie opublikowali. Gorszego bełkotu bez ładu i skłądu nie przeczytałam już dawno. A przyszło mi czytać wiele bzdur. Jednak Ty bijesz wszelkie rekordy - po prostu Ty chyba sam już nie wiesz o co Tobie chodzi. Więc nie dziwię się redakcji, że Cię nie publikuje. Elblag24 czasami coś Twojego wrzucał. Jaki efekt? Ludzie tarzali się ze śmiechu na Twoje pisanie - nie wzbudziłeś w nikim ani na moment refleksji. Lepiej zajmij się czymś innym a pisanie zostaw tym, którzy się choć trochę znają na tym. Bełkot i jeszcze raz bełkot nawiedzonego człowieka.

zgłość do moderacji

~ Mariusz Lewandowski

4221 dni temu, 17:57 | ocena 91%

23

oceń komentarz 1 10

Skoro ty nie jesteś zdolny do refleksji i dla ciebie to bełkot to trudno . Jak się podszkolisz w literaturze może zrozumiesz . Ja nie pisze dla nieuków mnie rozumieją ludzie którzy używają mózgu do samodzielnego myślenia a nie do robienia z siebie mentora za 5 gorszy bo ci to nie wychodzi ... Nie pisz bzdur i czytaj ze zrozumieniem ale skoro czytasz tylko foldery reklamowe z Ikei to wybacz że do ciebie nie trafiam,...

zgłość do moderacji

~ ewa

4221 dni temu, 14:10 | ocena 67%

24

oceń komentarz 6 3

Szanowny panie Mariuszu.Dobrze,że ten akurat portal moderuje wypowiedzi,tak postępują normalni dziennikarze. Pana portal,gdzie pan zamieszcza swoje Seppupu,nie moderuje,dlatego pojawiają się tam teksty min. pana. Ot, może pan zdołą zauważyć różnice poziomów.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Mariusz Lewandowski

4221 dni temu, 16:28 | ocena 100%

25

oceń komentarz 0 7

Droga Ewo nie mam żadnego portalu jest Pani w błędzie. Nigdy też nie skorzystałem z możliwości moderacji za to parę spraw bada Prokuratura . Wolność słowa to jedno a odpowiedzialność za słowo to drugie . Ja wiem co pisze i na każde moją wypowiedź mam odpowiednie dowody . Jak zechce Pani pomyśleć przyzna mi Pani racje . Ale jeśli zamierza Pani mnie uciszyć to szkoda czasu . Może mnie Pani przekonać ale nie cenzurą...

zgłość do moderacji

~ yataman

4221 dni temu, 13:46 | ocena 64%

26

oceń komentarz 5 9

paweł nieczuja ostrowski to jeden z tych nieefektywnych radnych ,ktory przez dwa lata zrobil tyle co nic. Jego jedynym dokonaniem byl pomysl elblagera czyli bulki kajzerki i kotleta schabowego. Pawle nieczuja ostrowski, znalem twojego tate i on byl pomocny w tym co robil, wspieral EKK a ty siedzisz i placzesz ze ci sie wladza nalezala. Pawle nieczuja sotrowski to ty i twoja partia PO zahamowaliscie rozwoj tego miasta! zacofaliscie to miasto przez dwa lata! wsydz sie!

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Mariusz Lewandowski

4221 dni temu, 13:43 | ocena 90%

27

oceń komentarz 1 9

To i katechizm przeszkadza ? No no jaki postęp,,,

odpowiedz zgłość do moderacji

~ czuja smród

4221 dni temu, 13:37 | ocena 71%

28

oceń komentarz 4 10

Działanie z premedytacją chcą wpędzić miasto w kary finansowe i zapewnić kolesiowi z PO (Bojarskiemu) posadkę do 2014r. Tak działają polityczne ku...y, a rzekoma opozycja trzyma mordy w kuble. Co też im referendum zniszczyło obłudne błazny.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ wiza

4221 dni temu, 13:13 | ocena 53%

29

oceń komentarz 7 8

Jeśli ktoś jest przyzwoity i w dodatku chcący pracować dla rozwoju naszego miasta jak w przypadku pana Pawła to powinien mieć wsparcie w nas elblążanach. Bo to tylko wyjdzie nam na dobre. Nienawiścią nic a nic się nie osiągnie.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Mariusz Lewandowski

4221 dni temu, 13:26 | ocena 100%

30

oceń komentarz 0 5

Komentarz niezgodny z regulaminem

zgłość do moderacji

~ tolo

4221 dni temu, 11:41 | ocena 79%

31

oceń komentarz 3 11

...panie Pawle troszeczkę pokory i uznania dla mieszkańców Elbląg, nie można obwiniać nas mieszkańców za spowolnienia itp. Nasuwa się pytanie - co wy radni robiliście w czasie waszej kadencji?...

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Mariusz Lewandowski

4221 dni temu, 12:50 | ocena 83%

32

oceń komentarz 2 10

Dla niektórych słowo pokora to dwie sylaby PO i kora. Nie kojarzą znaczenia tego słowa .... Na dźwięk sylaby PO szczerzą zęby do fotografii a po słowie "kora" szukają poduszki żeby POspać wygodniej na sesjach Rady czy Sejmu ,,, ciężkie jest życie " wybrańca narodu"

zgłość do moderacji

~ hehehehe

4221 dni temu, 11:21 | ocena 80%

33

oceń komentarz 3 12

Błąd w tytule jest napisane jest "Referendum zahamowało wiele cennych inicjatyw" a powinno "Referendum zahamowało wiele naszych cennych prywatnych inicjatyw". Biedaki z PO :D

odpowiedz zgłość do moderacji

~ sokol

4221 dni temu, 11:19 | ocena 91%

34

oceń komentarz 1 10

Pewnie donek powiedział że musza odzystac włądzę, albo inni też ze stołków polecą, więc piszą jak to teraz zle sie zrobilo po wywaleniu ich

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Q/2

4221 dni temu, 11:19 | ocena 60%

35

oceń komentarz 6 4

Czy ścierwo rzucające pomówienia o psudoninie "fm" mógłby sie podpisać czy być może resztka rozumu mu podpowiada takie działanie? Czyżby za tym nikiem krył się idiota jedzący parówki?

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Mariusz Lewandowski

4221 dni temu, 11:40 | ocena 75%

36

oceń komentarz 3 9

A gdyby zamiast FM było imię i nazwisko ty byłbyś już lżejszy o jakieś 30 000 zł za ścierwo i 10 000 za idiotę... Myśl chłopie zanim zapłacisz...

zgłość do moderacji

~ areks

4221 dni temu, 11:17 | ocena 78%

37

oceń komentarz 2 7

Pewnie prawda jest taka że pobrali kredyty bo myśleli że będą całą kadencje i będzie z czego spłacać, a tu nagle wywaliliśmy ich i teraz płacz:D

odpowiedz zgłość do moderacji

~ jamaleg

4221 dni temu, 11:09 | ocena 78%

38

oceń komentarz 2 7

Człowieku zejdż na ziemię jawiekszym hamulcem inwestycyjnym w naszym miescie przez ostatnie ponad 2 lata byliście Wy ze swoją biernością w stosunku do obywateli i inwestorów oraz służalczą polityką wobec watykańskiego okupanta

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Mariusz Lewandowski

4221 dni temu, 11:08 | ocena 92%

39

oceń komentarz 1 11

Chyba nie do końca Panowie się orientujecie czyn zabroniony nie ma związku z formą lub miejscem publikacji - blog , wpis, post czy artykuł to to samo co płot lub ulotka sankcja dotyczy treści a nie formy przekazu. Kasowanie danych autora wpisu / numeru IP na przykład / może być formą pomocnictwa lub nawet podżegania do przestępstwa. Obowiązek moderacji pojawi się wtedy gdy redakcja wie że treść wpisu jest nieprawdziwa . Ale to jest temat do rozmowy z prawnikami i internautami . Dłuższej rozmowy zresztą.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ fm.

4221 dni temu, 10:34 | ocena 80%

40

oceń komentarz 4 16

Pytanie do redakcji. Czy redakcja elblag.net płaci za "wypociny"pokonanych w referendum POlitykierów elblaskich?Chodzą słuchy PO mieście,że redakcja ma ścisłe POwiązania z PO i UM. A jeśli tak, to cuś mi sie widzi,ze kasa być może wycieka z Urzędu Miasta, "tylnymi drwiami ". Możecie się do tego ustosunkować? Czy elblag. net jest w powiązaniu z PO i UM?

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Redakcja

4221 dni temu, 10:38 | ocena 50%

41

oceń komentarz 8 8

Redakcja elblag.net nie ma żadnych powiązań z PO czy UM.

zgłość do moderacji

~ Mariusz Lewandowski

4221 dni temu, 11:15 | ocena 85%

42

oceń komentarz 2 11

O czym świadczą przetargi zlecone redakcji przez UM na przykład lub fotki Nowaczyka na tle loga portalu w trakcie Gali Sportu. Panowie naprawdę nie ma się co zarzekać - lepiej przyznać że PO to wasi ulubieńcy tylko na tym zyskacie . To i tak widać po doborze materiałów , terminie publikacji , nie publikowaniu ripost i treści artykułów redakcyjnych. A co do tego Palikota to nie wiecie co piszecie czy może już obciach że tą tezą za bardzo wzmacniacie wizerunek Palikota jako "wykaszacza" PO w Elblągu ????

zgłość do moderacji

~ Redakcja

4221 dni temu, 12:15 | ocena 64%

43

oceń komentarz 7 4

Panie Lewandowski, to poważny zarzut stawiany po raz kolejny redakcji i po raz kolejny nie poparty żadnymi dowodami. Proszę o podanie dowodów na swoje tezy. Przetargi są jawne. Prosimy o dyskusję na temat, wszystkie komentarze nie w temacie będą usuwane.

zgłość do moderacji

~ entrepreneur

4221 dni temu, 14:25 | ocena 57%

44

oceń komentarz 4 3

Panie Mariuszu Lewandowski czekamy na te dowody.... udaje Pan że nie widzi tego co napisała redakcja ?

zgłość do moderacji

~ Mariusz Lewandowski

4221 dni temu, 18:03 | ocena 88%

45

oceń komentarz 1 7

Przetargi są jawne co nie znaczy że są uczciwe to raz. Wygrana w przetargu to jedno a celowe publikowanie takich lub innych materiałów bez odpowiedzi na nie to drugie . Kiedy redakcja dostał odpowiedz na "dylematy" jednego z Redaktorów ? A Naczelny nie prowadził rozmów w Urzędzie Miasta w ostatnim tygodniu przed ciszą wyborczą ? Publikacja wypocin jednej Pani tuż przed ciszą wyborczą to też przypadek ? Oj bez dziecinady proszę...

zgłość do moderacji

~ bebe

4221 dni temu, 18:10 | ocena 71%

46

oceń komentarz 5 2

Lewandowski - przedstaw dowody na swoje twierdzenia, bo na razie to słyszymy tylko to: - ktoś ci czegoś nie opublikował - jest z PO - widziałeś kogoś w UM - jest z PO - ktoś ma inne zdanie niż Ty - jest z PO. Masz jakiś strasznie zawężony światopogląd, że jak ktoś nie jest z Tobą jest przeciw Tobie.

zgłość do moderacji

~ Mariusz Lewandowski

4221 dni temu, 18:23 | ocena 100%

47

oceń komentarz 0 3

Komentarz niezgodny z regulaminem

zgłość do moderacji

~ Mariusz Lewandowski

4221 dni temu, 18:37 | ocena 86%

48

oceń komentarz 1 6

Regulamin nie pozwala pisać prawdy o działaniu redakcji ? No cóż może redakcja zechce sama opublikować ten post który zablokowała z odpowiednim komentarzem i wyjaśnieniami ...

zgłość do moderacji

~ Mariusz Lewandowski

4221 dni temu, 10:27 | ocena 80%

49

oceń komentarz 3 12

Dziennikarstwo obywatelskie (ang. citizen journalism) – rodzaj dziennikarstwa uprawianego przez niezawodowych dziennikarzy w interesie społecznym. Dziennikarze obywatelscy są dziennikarzami, w rozumieniu polskiego Prawa prasowego, jeżeli zajmują się redagowaniem, tworzeniem lub przygotowywaniem materiałów prasowych na rzecz i z upoważnienia redakcji[2]. Oznacza to, że dziennikarzom obywatelskim przysługują takie same prawa (np. prawo dostępu do informacji) i obowiązki (np. obowiązek przestrzegania etyki zawodowej i zachowania szczególnej staranności i rzetelności przy zbieraniu i wykorzystywaniu materiałów prasowych[3]) co zawodowym dziennikarzom. W rezultacie, dziennikarze obywatelscy podlegają ochronie przed bezprawnym zmuszaniem do publikowania lub zaniechania publikowania materiałów prasowych oraz tłumieniem krytyki prasowej. Jednocześnie sami ponoszą odpowiedzialność cywilną i karną za swoje publikacje. Wikipedia - proszę poczytać . Moim zdaniem Mirek ma rację

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Redakcja

4221 dni temu, 10:31 | ocena 60%

50

oceń komentarz 6 4

Znów myli Pan pojęcia dziennikarstwa obywatelskiego (cała blogosfera) z opcją komentowania materiałów. Dziennikarzem obywatelskim jest osoba publikująca własne materiały prasowe na swoim blogu, stronie lub dla różnych redakcji. Osoba pisząca komentarze, często obraźliwe dla kogoś, nijak nie jest dziennikarzem obywatelskim.

zgłość do moderacji

~ papiol

4221 dni temu, 10:03 | ocena 50%

51

oceń komentarz 6 6

ALe gorzkie żale :), lubie takie teksty ZOSTAŁO ZABLOKOWANE WIELE INICJATYW !!!. Od dwóch lat były same inicjatywy i zero konkretów. Mówienie ludziom że po półtora roku rozmów z chińczykami który szły w dobrym kierunku 3 miesiące zniweczy wszystko to wciskanie kitu. To oznaczałoby że były to po prostu wycieczki krajoznawcze. Prawda jest taka że te 3 miesiące nic się nie zmieni, a papiery przez 3 miesiące będzie podpisywał komisarz. Rozumie że sciska żal i wstyd na cały kraj, ale czasami trzeba odejść z szacunkiem.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Elblążanie

4221 dni temu, 10:02 | ocena 75%

52

oceń komentarz 3 9

Tak więc teraz my Elblążanie czekamy na odpowiedź przez przedstawicieli tych co zrobili bałagan w mieście! Może panowie Falkiewicz, Maszka,Lewandowski,Krasniański, Rembelski,Pukin, Szwed przedstawią swój punkt widzenia i naprawy sytuacji? Czekamy na wasze wizje i odpowiedź na ten tekst!

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Mariusz Lewandowski

4221 dni temu, 10:17 | ocena 100%

53

oceń komentarz 0 6

Może lepiej poczekajmy na efekty nie wizje... Ja tam wole pokazywać efekty działań nie ich plany . Jak Pan komisarz się zjawi może będzie już pierwszy z nich - na razie idzie ku dobremu. Pana Szweda sam z przyjemności przepytam o szczegóły bo jestem ciekaw jak diabli co tam wyliczył. Na propozycję Pana Pukina czekam i Pan Rembalski też chyba coś tam ma w odwodzie. Teraz jest czas słuchania i szukania ludzi i ich problemów ,,, potem będzie czas dyskusji a na końcu - działania. Problem w tym żeby czasu nie tracić na utarczki personalne ale na wspólny program gospodarczy . Ja od dawna wiem czego chce i jak to zrobić ale to miasto to nie sama Grupa referendalna i nie my będziemy decydować - my mamy tylko uważnie słuchać i szukać dobrych propozycji. Decyzja ma być w rekach mieszkańców.

zgłość do moderacji

~ demingos

4221 dni temu, 09:51 | ocena 64%

54

oceń komentarz 7 4

Pan Paweł Nieczuja Ostrowski jest zbyt mądry dla Elblążan. Proponuje się Panu wyprowadzić z Elbląga.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Mariusz Lewandowski

4221 dni temu, 09:51 | ocena 78%

55

oceń komentarz 2 7

Drodzy Redaktorzy - za pomówienia odpowiada ich autor nie redakcja . Skoro Mirek rzuca oskarżenia to sprawę oceni Sąd nie redakcja Redakcja ma prawo weryfikować teksty redakcyjne ale akurat wasz portal jest z tym na bakier bo dotąd nie widzę żadnego dowodu na moją przynależność do Ruchu Palikota a to wasza redakcja zaczęła takie insynuacje rozpowszechniać . Nadto nie pojawiły się moje odesłanie do filmików na Yutube to też forma cenzury ? Nie chcecie rozmawiać o roli mediów - nie można was do tego zmusić ale to tylko ucieczka od rzeczywistości . Matrix dziennikarski to dalej matrix . " Oj nie tak Panowie oj nie tak ,,, usialalalallllaaaa"

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Redakcja

4221 dni temu, 10:03 | ocena 55%

56

oceń komentarz 5 6

Myli Pan pojęcia. Redakcja odpowiada za każdą treść, która pojawia się na portalu. Także w sekcji komentarze. Redakcja nie sugerowała, że należy Pan do Ruchu Palikota. Prosimy o dowody na potwierdzenie Pana zarzutu. Reklamować swoje filmiki może Pan na swojej stronie, lub na facebooku. Jeśli jednak nadal ma Pan zastrzeżenia do elblag.net, podpowiemy, że w Elblągu mamy jeszcze kilka innych portali - każdy może wybrać sobie taki, jaki mu najbardziej odpowiada. Pozdrawiamy

zgłość do moderacji

~ Mirosław Floryński (Alojzy)

4221 dni temu, 10:43 | ocena 63%

57

oceń komentarz 3 5

Mariuszu, ja nie rzucam oskarżeń. Można wyraznie wyłapać to w tym , co piszę . Ja tylko pytam, snując domysły. ile w tym prawdy?Osoba, której wpis dotyczy, powinna za tem , sprostować komentarz, a nie pozostawiać go "gołym", bo wtedy można rużnie rozumieć te domysły, uznając je może i za prawdę. Jeśli więc osoba, o której się pisze,ze być może zrobiła to czy tamto, nie sprostuje wypowiedzi komentującego, to w niepewnym świetle stawia to tę osobe, której problem bezpośrednio dotyczy. Przykład: ukarać sądownie mnie chciał pan poseł, a obecnie senator WGD, kiedy to napisałem na łamach Portelu, komentarz, w/s ZBK. I co ?POległ, zrezygnował .

zgłość do moderacji

~ pytacz

4221 dni temu, 09:43 | ocena 60%

58

oceń komentarz 3 2

pytanko a może redakcja zajmie się tematem dlaczego jeszcze nie ma komisarza a pokój w hotelu wynajęty? i kto za to płaci

odpowiedz zgłość do moderacji

~ redruM

4221 dni temu, 09:16 | ocena 67%

59

oceń komentarz 10 5

Przepraszam, ale Pan kojarzy mi się tylko z elblągburgerem i chęcią przetopienia pewnego pomnika, czy jeszcze o jakiejś inicjatywie zapomniałem?

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Mariusz Lewandowski

4221 dni temu, 09:55 | ocena 54%

60

oceń komentarz 6 7

Był jeszcze asystent bezrobotnego... Rewelacja normalnie

zgłość do moderacji

~ Mirosław Floryński (Alojzy)

4221 dni temu, 09:08 | ocena 67%

61

oceń komentarz 5 10

Pytanie do redaktora naczelnego elblag.net. Czemu cenzurujecie wypowiedzi?Jeszczeście się nie nauczyli,nie zrozumieli,że Rozdział II, Konstytucji RP mówi wyraznie:"Art. 54. Każdemu zapewnia się wolność wyrażania swoich poglądów oraz pozyskiwania i rozpowszechniania informacji. Cenzura prewencyjna środków społecznego przekazu oraz koncesjonowanie prasy są zakazane. Ustawa może wprowadzić obowiązek uprzedniego uzyskania koncesji na prowadzenie stacji radiowej lub telewizyjnej.". Czemu więc redakcja notorycznie ŁAMIE PRAWO, cenzurując zarówno moje jak i innych Elblązan wypowiedzi?

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Redakcja

4221 dni temu, 09:17 | ocena 54%

62

oceń komentarz 6 7

Konstytucja zapewnia Panu wolność słowa, ale proszę jej nie mylić z insynuacjami, podejrzeniami, obrażaniem i zniesławianiem. Wszelkie wypowiedzi obraźliwe, nie poparte dowodami będą moderowane.

zgłość do moderacji

~ kr

4221 dni temu, 08:40 | ocena 74%

63

oceń komentarz 5 14

Obawiam się, że większość mieszkańców Elbląga nie jest w stanie zrozumieć treści tego tekstu, ponieważ nie dorasta do pięt takim osobom jak np. Paweł Nieczuja - Ostrowski - wykształconym, świadomym i kulturalnym.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Mariusz Lewandowski

4221 dni temu, 09:03 | ocena 64%

64

oceń komentarz 4 7

Przepraszam masz racje - nie rozumiem jak można być takim obłudnikiem . Ale jak rozumiem Pan EX radny zdobył wykształcenia świadomość i kulturę po referendum ? Poprzednio nie wykazał żadnej z tych cech - ale może słabo widzę . Drogi kr - oświeć mnie proszę czy coś poza Papierkiem popiera twoje twierdzenia ?

zgłość do moderacji

~ joł

4221 dni temu, 08:32 | ocena 71%

65

oceń komentarz 2 5

a przepraszam kim jest ta wyrocznia Cezary Balbuza to ten sam którego znam ? obawiam sie że pracowalismy razem tzn. ja pracowałem nie znam nikogo kto może powiedzieć cos dobrego o pracy tego pana

odpowiedz zgłość do moderacji

~ alho

4221 dni temu, 08:30 | ocena 57%

66

oceń komentarz 6 8

Wreszcie ktoś zaczyna pisać prawdę.O tym,jak bardzo miasto popadnie w zastój,przekonamy się niedługo.Prosze nie czytać głupich komentarzy-nie wspomnę już o tym,że nieortograficznych,co daje pogląd na poziom piszących(vide-"zachamowało"-Alojzy.Faktycznie, "zachamowało").Obserwujmy i zobaczmy.Destrukcja się zaczęła.Brawo, 23 procent.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ ~oko saurona

4221 dni temu, 08:29 | ocena 56%

67

oceń komentarz 4 5

część 2 Rosjanie mijają misto bokiem. Gdzie galeria Siódemka? W obecnym stanie wyglada to tak, ze Elbląg nie ma zadnych szans. Oddaliście wszystko do Olsztyna. Grabia nas. Wy nic nie robicie. Można o tym pisać wiele i wiele. Mosty, drogi. Totalny paraliż. "Referendum zahamowało wiele inicjatyw"? To chyba jakiś żart. Nie zauważyłem nic. Pochwalcie się co zrobiliście dla miasta. Wypunktujecie Wasze osiągnięcia. Mogłem cos przeoczyć ...

odpowiedz zgłość do moderacji

~ ~oko saurona

4221 dni temu, 08:25 | ocena 50%

68

oceń komentarz 6 6

Część 1 "Referendum zahamowało wiele inicjatyw" To chyba jakiś żart. Trzeba było nie nawoływać do bojkotu referendum. Może byście rządzili nadal. Teraz swoje żale możecie wylać sobie za kołnierz. A tak na marginesie Panie Nieczuja Ostrowski, co zrobiliście dla miasta? Ja, prosty obywatel miasta Elbląg oceniam Wasze rządy po tym co widzę. A od czasu kiedy przejęliście władzę po Panu Słoninie to nie zauważyłem żadnych zmian. Specjalna Strefa Ekonomiczna w parku Technologicznym nadal jest niemal niewykorzystana. Stoi piękny biurowiec ale gdzie jest przemysł. Tam, powinno stać kilka hal produkcyjnych. Nie ma nic. jeden z inwestorów kopał się z Wami od jakiegoś czasu i nie uzyskał nic. Czemu? Bo jakiś urzędas przez 2 lata nie zdołał przekwalifikować gruntu z terenów zielonych na budowlany. Gdzie sklepy, galerie handlowe? Jak wyglądało Centrum do czasu kiedy nie zamknęli Ogrody? Ziało pustką. Obok ponad dwudziestu banków były lumpeksy + Biedronki.. Skrajności.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Żegnamy!!!!

4221 dni temu, 08:19 | ocena 54%

69

oceń komentarz 6 7

Nie którzy nie rozumieja że ich czas się skończył i trzeba na saperów się udać do P.U.P To juz koniec kariery POwców w Elblągu niech Pan to zrozumie Good Bye!!!

odpowiedz zgłość do moderacji

~ widzik

4221 dni temu, 08:16 | ocena 62%

70

oceń komentarz 5 8

Niech sie goni razem ze swoimi chorymi pomyslami i kolegami turlejami

odpowiedz zgłość do moderacji

~ fm.

4221 dni temu, 08:24 | ocena 88%

71

oceń komentarz 1 7

Pan Paweł Nieczuja -Ostrowski,były już bez-radny Elbląga, jast ......................, A oto blog..............: http://nieczuja.blog.interia.pl/

zgłość do moderacji

~ Nowa Prawica

4221 dni temu, 07:51 | ocena 52%

72

oceń komentarz 12 11

towarzyszu Nieczuja czas juz zejsc ze sceny politycznej,.............................. co zrobiliscie z Elblagiem.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Elg.

4221 dni temu, 07:38 | ocena 55%

73

oceń komentarz 9 11

Ma pan tupet panie Nieczuja ! Po dostaniu kopa od społeczeństwa jeszcze tak szczekać,zaraz jaszcze zacznie się pan ubiegać o odszkodowanie od Grupy Referendalnej za straty moralne czy raczej materialne!Trzeba było pracować dla dobra naszego miasta a nie dbać tylko o dobro kolegów i być maszynką do głosowania wtedy dalej by pan przytulał co miesiąc 2,5 koła a tak został tylko wstyd.Tylko że do pana i pańskich kolegów dalej jak widać nie dociera że dostaliście dyscyplinarkę.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ bebe

4221 dni temu, 07:52 | ocena 67%

74

oceń komentarz 5 10

Elg - Co, prawda boli i reagujemy agresją?

zgłość do moderacji

~ Mariusz Lewandowski

4221 dni temu, 08:29 | ocena 83%

75

oceń komentarz 2 10

Jaka prawda ? Gdzie tam jedno słowo prawdy ? Ja wiedzę stek kłamstw i niedomówień. Zręczne ale dla mało rozgarniętych ,,,,

zgłość do moderacji

~ jacek zbrzeźny

4221 dni temu, 07:32 | ocena 67%

76

oceń komentarz 10 5

Sympatyczny, były radny, zdobywca dwóch Asów w BARze, stawia pytania. Podobnie zresztą jak na sławnej już konferencji prasowej zadaje pytania, lecz nie udziela na nie odpowiedzi. Czy to my, elblążanie musimy na nie sami odpowiedzieć uderzając się w piersi … moja wina? Pisze Pan, że w marcu z wiceprzewodniczącym RM Jerzym Wcisłą odwiedził był Pan miasto Trowbridge, gdzie zgłębialiście problematykę śródlądowych dróg wodnych. Myślałem, że to przedstawiciele tego miasta partnerskiego przyjadą do Elbląga po naukę. Pan Wcisła, jako wielki autorytet w dziedzinie restauracji szlaków żeglugowych powinien być ich nauczycielem. Szkoda tylko, że nie zdążył Pan pojechać do Baoji czy do Coquimbo. Cieszy mnie bardzo Pana postawa patriotyczno – historyczna: spotkanie z Polonią tamże, a w Elblągu uczestnictwo w obchodach święta Żołnierzy Wyklętych. Dziwi mnie tylko Pana konformizm , bo przecież pomnik na cześć Janka Krasickiego stoi nadal. I tylko Radni mogli mocą uchwały ten stan rzeczy zmienić. Ale po co? Utyskiwał Pan nad niezrealizowanymi, a zamierzonymi projektami współfinansowanymi przez elblążan. Cóż, tak jak już pisałem, pomysły takie powinny być finansowane z prywatnych funduszy, podobnie jak, wspomniana przez Pana, atrakcja w Szymbarku (parowóz także). Prawdę mówiąc nie wiem jaka jest sytuacja finansowa miasta (o to należy się zapytać wybitnego znawcę p. Strzelca), ale zachodzę w głowę czyż projekty nie przyczyniają się do większego zadłużanie miasta? Ja tez zaproponuję lekturę: "Ekonomia w jednej lekcji" Henrego Hazlitta. Zarówno Pan jak i p. Wcisła pokładacie nadzieję na pozyskanie chińskiego inwestora. Z łaski swojej proszę spojrzeć na gospodarkę nowosądecką i tyską. W Nowym Sączu postawiono na rozwój firm rodzinnych a w Tychach na inwestycje korporacyjne. Proszę zgadnąć które firmy „zwinęły” interes w kryzysie? Trochę matematyki. Sprawność każdej złożonej maszyny możemy obliczyć ze wzoru: P=n*a*∂ n - ilość, a - jakość, ∂ - wydajność Wzór odniesieniu do elbląskiej gospodarki przybiera postać: P = liczba potencjalnych pracowników * ich wykształcenie * wydajność w pracy Wzór bardzo prosty (ILOCZYN), więc nawet gimnazjaliści powinni potrafić obliczyć sprawność elbląskiej gospodarki. Jak Pan myśli, jak zmieniła się obliczona w ten sposób sprawność lokalnej gospodarki ? „Chińczyki trzymają się mocno” proszę to sprawdzić zgodnie ze ww. wzorem. Jak zmieniła się sprawność gospodarki elbląskiej w ostatnich latach?

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Mirosław floryński (Alojzy)

4221 dni temu, 07:59 | ocena 58%

77

oceń komentarz 5 7

Jacku, bardzo mądra wypowiedż Twoja. Myśłę,że byli radni, jednak nie do końca ojęli, jaką funkcję i jaką odpowiedzialność mieli powierzoną im przez Elblązan w 5 grudnia 2013r w wyborach samorządowych. Oni zachłysnęli się władzą i hasłem PO:"RODZINA NA SWOIM", więc "ustawiali" ...................... I pewnie gdyby teraz Urząd Skarbowy przyjżał się wielkości ich posiadania, w tym ............................... i innych, których nie wymienię tu z nazwiska, z powodu ograniczonej ilości czcionek, to na pewno US stwierdziłby,że Ci Państwo nie mają NIC,żadnej własności. Pytanie więc zasadnicze:jak rozliczyć byłych włodarzy miasta Elbląg skutecznie,za błędne decyzje?

zgłość do moderacji

~ Mirosław Floryński (Alojzy)

4221 dni temu, 07:21 | ocena 55%

78

oceń komentarz 11 9

Zachamowało, ale.... Elblążan przez Was, byli już bez-radni.Co panie Neczuja?...........Tródno przyjąć na klatę porażkę? Prawda jest taka,że za wczasu Was odsunęliśmy od władzy, bo za dwa lata, by nie było co zbierać z Elbląga. Czemu pan Pater, skarbnik miejski, nie podaje info,jaki jest stan faktyczny kasy miasta?Bo pewny jestem,że kasa miasta jest pusta. ..........................

odpowiedz zgłość do moderacji

~ bebe

4221 dni temu, 07:29 | ocena 61%

79

oceń komentarz 7 11

Floryński nie Ty tylko Ruch Palikota odsunął od władzy. Ty pierdziałeś o tym na forach a Palikot to zrobił, Ponadto naucz się ortografii i stylistyki pisania po polsku, bo aż drżę o to, że Takie coś jak Ty mogłoby wejść do Rady Miasta.

zgłość do moderacji

~ Mariusz Lewandowski

4221 dni temu, 08:27 | ocena 73%

80

oceń komentarz 3 8

A ty bebe nie znasz się na kalendarzu ? Mirek był pierwszy co rzucił pomysł odwołania Nowaczyka a Wolny Elbląg ten pomysł zrealizował wraz z 24 000 000 Elblążan. Ruch Palikota pomagał od początku ale nie jako partia tylko jako ludzie - Elblążanie. Bo pierw miasto potem partia i nie odwrotnie. A co do Rady Miasta to lepszy Mirek jak Nieczuja-Ostrowski bo Mirek coś robi a Nieczuja tylko opowiada co by chciał zrobić . A jak mógł robić to spał.....

zgłość do moderacji

~ Mariusz Lewandowski

4221 dni temu, 07:04 | ocena 56%

81

oceń komentarz 4 5

Komentarz niezgodny z regulaminem

odpowiedz zgłość do moderacji

~ bebe

4221 dni temu, 06:55 | ocena 59%

82

oceń komentarz 9 13

Bardzo mądry tekst i wiele w nim prawdy. Gratuluję Panie Pawle. Ciekawi mnie tylko ile osób go przeczyta ze zrozumieniem a ile napisze komentarz tylko po to, aby po prostu dowalić.

odpowiedz zgłość do moderacji

wróć do artykułu