M1 - Debica

Komentarze (35)

PiS: Byliśmy jedyną liczącą się partią, która poparła referendum

wróć do artykułu

~ Myślący

3960 dni temu, 22:52 | ocena 100%

1

oceń komentarz 0 2

Jak widzę celebrytów i dobrych mówców i nic po za dobrym bajerem czy gadaniem ,to zastanawiam się czy oprócz haseł ,hepeningów ,prania mózgów młodzieży ,zmiennymi poglądami i orientacjami partyjnymi lub religijnymi ,kontrargumentami pod publiczkę ,szkalowaniem innych ,niekiedy demagogią ,medialną reklamą samych siebie -to czy ich wybranie da chleb, pracę ,usunie ważne nasze problemy ,da spokój ,pewność jutra ,poprawi warunki życia w kraju? Myślę ,że reprezentują te wartości , poglądy ,wizje ,zmiany światopoglądowe obyczajów i wartości które najmniej mają wspólnego a raczej realnego to co interesuje najbardziej przeciętnego Polaka w życiu codziennego jutra i czy ma związek to co najważniejsze dla nas ? A jeżeli mówią głosujcie na nas to co mogą nam zaoferować w realu bo mówić to można wszystko i jak pięknie . Na przykład gdy widzę w telewizji Kalisza ,Palikota ,Siwca ,posiłkowego Kwaśniewskiego oraz innych gorliwych figurantów i figurantek także w szukaniu tematów zastępczych – to trac

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Myślący

3960 dni temu, 22:52 | ocena 100%

2

oceń komentarz 0 2

Jak widzę celebrytów i dobrych mówców i nic po za dobrym bajerem czy gadaniem ,to zastanawiam się czy oprócz haseł ,hepeningów ,prania mózgów młodzieży ,zmiennymi poglądami i orientacjami partyjnymi lub religijnymi ,kontrargumentami pod publiczkę ,szkalowaniem innych ,niekiedy demagogią ,medialną reklamą samych siebie -to czy ich wybranie da chleb, pracę ,usunie ważne nasze problemy ,da spokój ,pewność jutra ,poprawi warunki życia w kraju? Myślę ,że reprezentują te wartości , poglądy ,wizje ,zmiany światopoglądowe obyczajów i wartości które najmniej mają wspólnego a raczej realnego to co interesuje najbardziej przeciętnego Polaka w życiu codziennego jutra i czy ma związek to co najważniejsze dla nas ? A jeżeli mówią głosujcie na nas to co mogą nam zaoferować w realu bo mówić to można wszystko i jak pięknie . Na przykład gdy widzę w telewizji Kalisza ,Palikota ,Siwca ,posiłkowego Kwaśniewskiego oraz innych gorliwych figurantów i figurantek także w szukaniu tematów zastępczych – to trac

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Wyborca Świadomy

4210 dni temu, 14:59 | ocena 50%

3

oceń komentarz 2 2

Jaki piękny duet! Jaka piękna koalicja! Ciekawe czy Jarek i Ojciec Dyrektor ta sympatie akceptują?

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Mariusz Lewandowski

4209 dni temu, 00:10 | ocena 100%

4

oceń komentarz 0 4

A co in do tego ? Nasze Miasto nasza sprawa ...

zgłość do moderacji

~ ss

4211 dni temu, 03:16 | ocena 60%

5

oceń komentarz 2 3

czy pani wilk przyznaje pieniądze na miejsca dla niepełnosprawnych ? czy cleanerowi przyznala i ile w ostatnich 5 latach ? to rozkmincie

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Nowa Prawica

4211 dni temu, 16:01 | ocena 67%

6

oceń komentarz 6 3

PIS nie poparl referendum (a juz na pewno nie popieral go od poczatku), tylko zrobil to sam Wilk prywatnie w wywiadzie w Telewizji Elblaskiej. Ich ludzie nie zorganiozowali sie zeby wspolnie jako partia zbierac podpisy, co najwyzej dostarczyli je jako osby prywatne, wiec ewidentnie przypisuja sobie cudze zaslugi. Fragment wypowiedzi Wilka z konkurncyjnego portalu: "Uważamy, że błędnym myśleniem byłoby, gdyby któraś z partii przejęła tą inicjatywę. Jeżeli będzie to ruch obywatelski, to nasi członkowie mają prawo brać w tym udział i to wspierać. Natomiast jeżeli PiS lub Ruch Palikota miałby się tym zająć, to zraziłby innych. Między ugrupowaniami są duże różnice poglądowe. Nie chcielibyśmy, żeby te polityczne sprawy wzięły górę. Trzeba się skupić na meritum sprawy – czy ludzie są za tym, żeby Prezydenta odwołać czy nie."

odpowiedz zgłość do moderacji

~ MK

4211 dni temu, 15:53 | ocena 67%

7

oceń komentarz 6 3

Wilk powinien otworzyć w Elblągu chociażby mały sklep żeby wiedzieć jak się żyje i zarządza. W spółdzielni prezesem to nawet małpa może zostać i to samo by zrobiła co on.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ korek

4210 dni temu, 07:25 | ocena 100%

8

oceń komentarz 0 4

@MK. Faktycznie,masz rację. Jakiś sklepik firmowy ELSINu by się przydał .Bo tak szczotki widziałem ich ostatnio w...Pradze, w sklepie:. A możnaby się postarać, by produkty ELSINu by promowały nasze miasto, jak piwo EB.

zgłość do moderacji

~ Marek z "S"

4211 dni temu, 15:50 | ocena 67%

9

oceń komentarz 6 3

Jak z nim pracowałem to miał zawodówkę zrobioną ale to było 20 lat temu. Może średnie na oksfordzie dorobił.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ smutne ale prawdziwe

4211 dni temu, 15:49 | ocena 60%

10

oceń komentarz 6 4

Jak to kim jest z zawodu? Mój mąż z zawodu jest prezesem - powiedziałaby żona J.Wilka.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ wtajemniczona

4211 dni temu, 15:47 | ocena 70%

11

oceń komentarz 7 3

Firma Wilkowi się sypie. Kolosalne zadłużenie zrobił w ELSINIE. Żaden z niego manager. Pracownicy już go nie darzą sympatią to będzie próbował uciekać do urzędu na prezydenta.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Anna

4211 dni temu, 15:37 | ocena 60%

12

oceń komentarz 6 4

Nieładnie Panie Wilk przypisywać sobie czyjeś zasługi. Oj, nieładnie. Właśnie stracił Pan w moich oczach.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ dociekliwy

4211 dni temu, 15:34 | ocena 75%

13

oceń komentarz 6 2

A kim z zawodu jest Wilk?

odpowiedz zgłość do moderacji

~ PiS ma pełne gacie po odwołaniu.

4211 dni temu, 15:33 | ocena 67%

14

oceń komentarz 6 3

A co PiS zrobił przez tyle lat w radzie? NIC. Siedzieli przy korycie i tylko dla pozoru co jakiś czas mówili o pierdołach tak jakby dla odwrócenia uwagi od prawdziwych problemów. Panie Wilk pański czas już minął!

odpowiedz zgłość do moderacji

~ dociekliwy

4211 dni temu, 15:31 | ocena 67%

15

oceń komentarz 4 2

A jakie wykształcenie ma ten Wilk?

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Muniek

4211 dni temu, 15:04 | ocena 67%

16

oceń komentarz 4 2

Referendyści umówili się na spotkanie pod Bramą Targową w komentarzach pod tekstem "Bedzie-wniosek-o-upadlosc-Miejskiego-Biura-Podrozy " - a nie jest to tekst autorstwa PiS

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Mariusz Lewandowski

4211 dni temu, 14:12 | ocena 57%

17

oceń komentarz 3 4

PiS w tej sprawie jeszcze stanowiska nie zajęło. - Musimy poznać skład osobowy zespołu referendalnego, dlatego Rafał Traks wziął udział jako obserwator we wczorajszym spotkaniu pod Bramą Targowa – wyjaśnia Jerzy Wilk, przewodniczący Klubu Radnych PiS. - Ten zespół musi być wiarygodny. Uważamy, że błędnym myśleniem byłoby, gdyby któraś z partii przejęła tą inicjatywę. Jeżeli będzie to ruch obywatelski, to nasi członkowie mają prawo brać w tym udział i to wspierać. Natomiast jeżeli PiS lub Ruch Palikota miałby się tym zająć, to zraziłby innych. Między ugrupowaniami są duże różnice poglądowe. Nie chcielibyśmy, żeby te polityczne sprawy wzięły górę. Trzeba się skupić na meritum sprawy – czy ludzie są za tym, żeby Prezydenta odwołać czy nie. - To opinia Kamili Jabłonowskiej Grupa obywatelska, która występuje pod nazwą "Wolny Elbląg", to ludzie, za którymi stoją politycy. Referendum w sprawie odwołania Prezydenta Elbląga oraz skrócenia kadencji Rady Miasta domaga się Ruch Palikota. Eg 24

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Mariusz Lewandowski

4211 dni temu, 14:14 | ocena 67%

18

oceń komentarz 2 4

A wypowiedzi Pana Wilka z sesji w dniu 28-11-2012 poszukajcie sobie sami zanim znów się zbłaźnicie - to powyżej jest na stronce Wolnego Elbląga .....przez przypadek ..

zgłość do moderacji

~ referendysta

4211 dni temu, 14:39 | ocena 67%

19

oceń komentarz 1 2

"Jedyną liczącą się partią, która od początku inicjatywę mieszkańców poparła, było miejscowe Prawo i Sprawiedliwość. Jej lider Jerzy Wilk od początku wspierał grupę mieszkańców, zbierającą podpisy za przeprowadzeniem referendum. Następnie zwrócił się do elblążan o odwołanie prezydenta i Rady Miejskiej, której sam był wiceprzewodniczącym, nie zważając na własny interes." - co Ty na to?

zgłość do moderacji

~ Mariusz Lewandowski

4210 dni temu, 06:05 | ocena 100%

20

oceń komentarz 0 4

Miejska legenda coś jak czarna wołga tylko po co dzielić niedawnych sojuszników ? Opinia Pana Wilka jest równie trafna jak opinia Janusza Palikota. Nie ma sensu dzielić tego czego nie da się podzielić - to głupota. Tylko Bóg wie kto ile w ten sukces włożył my możemy się tylko domyślać - tylko po co ? Politycy jak dzieci - dzielą zamiast łączyć ... to powód ich ciągłych porażek. Czas chyba wyciągnąć wnioski

zgłość do moderacji

~ referendysta

4211 dni temu, 13:08 | ocena 57%

21

oceń komentarz 3 4

jak zaczynaliśmy, nikt nam nie pomagał, nikt w nas nie wierzył. Jak się udało, to czytam i słyszę czyj to jest sukces, kto poparł itp. Ja np. zbierałem podpisy także przeciwko radnym PiS - bo w mojej ocenie przez tyle lat niczego dla miasta nie zrobili. Gdyby było inaczej nie odwoływalibyśmy radnych tylko samego prezydenta. A teraz czytam, że Pan Wilk popierał... swoje odwołanie?

odpowiedz zgłość do moderacji

~ kokospoko

4211 dni temu, 13:53 | ocena 75%

22

oceń komentarz 1 3

@referendysta. Zauważ, że ten artykuł to prowokacja. By zamącić ludziom w głowach. By poszli głosować na taką czy inną partię,która przypisuje sobie sukcesy. Tak robiło PO, przypisując sobie pomysły na Elbląg PiSu (Kiedyś elbląski PiS zamieszczał swój program , na co elbląskie PO uznało,ze to ich POmysły). Teraz "zasługi" referndum chce przejąć PiS. Owszem, pan Wilk poparł referendum, ale...jako osoba prywatna. Dowód na to, wypowiedz pana Wilka Telewizja Elbląska usunęła z archiwum . Teraz każdy chce " ugryżć tego tortu" dla siebie...

zgłość do moderacji

~ freezerx

4211 dni temu, 19:26 | ocena 100%

23

oceń komentarz 0 3

Popieram- często rozmawiałam z ludźmi zbierającymi głosy i ewidentnie nie była to inicjatywa żadnej partii. Zebrali się ludzie, którzy naprawdę mieli dość- a jak już się udało, to każdy chce sukces dla siebie. To żenujące, ale patrząc na polską politykę- praktycznie normalne.

zgłość do moderacji

~ wolnyelbląg

4211 dni temu, 13:01 | ocena 56%

24

oceń komentarz 4 5

Obłudnie mami ludzi PiS i Pan Wilk. Dobrze ocenia to obłudne działanie poniżej "referendysta". Nigdzie nie czytałam oficjalnego stanowiska w sprawie poparcia referendum przez PiS. Na takie musiałby mieć zgodę Pana Kaczyńskiego. Teraz pisać każdy może. Gdzie Pana uczciwość Panie AS radnych nadana przez EKO? Tylko Wolny Elbląg!

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Mariusz Lewandowski

4211 dni temu, 10:53 | ocena 82%

25

oceń komentarz 2 9

Oj Panowie i Panie czy wam rozum odjęło ? Pan Wilk 28 na sali Rady Miasta poparł pomysł referendum jako obywatel miasta i jako pierwszy zrozumiał że to działanie Ludzi a nie Partii i chwała mu za to . Co prawda Ruch Palikota poparł akcje od razu i jako obywatele i jako Partia to Pan Wilk ma prawo być zdania że to była Partia mało się licząca w skali miasta - to jego opinia i nie mi z nią polemizować. Ale i członkowie PiS i Ruchu Palikota i SD i PJN robili to samo i każdy z nich ma wkład - ktoś chce szukać kto więcej a kto mniej ? To dla mnie politykierstwo i dzielenie mieszkańców na tych jednych i tych drugich. Nie jest to ani potrzebne ani celowe - nauczcie się drodzy liderzy partyjni ze sobą współpracować i dzielić się sukcesami ze wszystkimi a wtedy będzie wam łatwiej żyć i zwyciężać - najpierw problemy mieszkańców a dopiero potem własną konkurencję polityczną. Inaczej sami sobie robicie pod górkę.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Wyborca Świadomy

4211 dni temu, 10:30 | ocena 69%

26

oceń komentarz 9 4

Bardzo proszę Redakcję o podpisanie artykułu przez autora! Ponieważ prawda i fakty są zupełnie inne i wypłyną w ciągu 24 godzin wówczas warto, żeby wszyscy wiedzieli kto pisząc ten artykuł okazał się laikiem/!

odpowiedz zgłość do moderacji

~ referendysta

4211 dni temu, 10:56 | ocena 60%

27

oceń komentarz 6 4

Wyborco - jeśli przejrzysz sobie relacje z grudniowych wypowiedzi polityków, szczególnie Jerzego Wilka, zobaczysz, że nie był wielkim orędownikiem referendum - jak mówił "nowa władza wybrana na rok czasu niewiele zmieni".

zgłość do moderacji

~ BiG

4211 dni temu, 09:45 | ocena 67%

28

oceń komentarz 8 4

Co ?!?!?! To jakieś jaja ! Ile razy czytałem że PiS będzie się bacznie przyglądał rozwojowi sytuacji ?

odpowiedz zgłość do moderacji

~ referendysta

4211 dni temu, 09:30 | ocena 67%

29

oceń komentarz 8 4

Wygląda na to, że Jerzy Wilk sam wymyślił referendum, sam zebrał podpisy a następnie sam wezwał mieszkańców do udziału w głosowaniu! Co za perfidia - ile Pan głosów zebrał Panie Wolf? Przecież jeszcze w grudniu Pan mówił, że nie ma sensu odwoływać władzy Elbląga na rok przed wyborami w normalnym trybie. Ale jak się okazało, że zebraliśmy głosy i zarejestrowaliśmy referendum, Pan postanowił stanąć na czele buntu.....................!

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Mirosław Floryński (Alojzy)

4211 dni temu, 09:43 | ocena 53%

30

oceń komentarz 7 8

Każdy rwie się do koryta. A zapomnieli, kto był prekursorem referendum. Zwykły szary obywatel naszego miasta, ja:http://elblag.wm.pl/87856,Chce-referendum-w-sprawie-odwolania-prezydenta-Elblaga.html Ja wciąż czekam, by mi podziękowano, za umożliwienie im tego "pędu po władzę " w Elblągu.

zgłość do moderacji

~ ewa

4211 dni temu, 10:08 | ocena 50%

31

oceń komentarz 7 7

Alojzy,dobra,dostaniesz lizaka, już przestań się zgłąszać.Jak dzieciak w przedszkolu normalnie....co za ludzie....

zgłość do moderacji

~ Nie dam się sprowokować -Alojzy

4211 dni temu, 10:19 | ocena 56%

32

oceń komentarz 4 5

@ewa. Nie zrozumiałaś albo nie chcesz rozumieć, po co było referendum w Elblągu.

zgłość do moderacji

~ Mariusz Lewandowski

4211 dni temu, 11:49 | ocena 92%

33

oceń komentarz 1 12

Droga Ewo chyba Jezus powiedział że co Boskie Bogu a co cesarskie cesarzowi. Warto o tym pamiętać .

zgłość do moderacji

~ ewa

4211 dni temu, 20:40 | ocena 67%

34

oceń komentarz 1 2

Drogi Mariuszu,wiem co powiedział Jezus, ale nie widać tu ani cesarzy ani bogów., Chyba,że prochy nie działają? To weźcie inne,jeśli macie już kompleks boskości. Pan już chyba zresztą pisał coś, o tym,że czuje się Napoleonem.Ale można złagodzić objawy,naprawdę.A co do meritum- myślę, że w tym tygodniu wiele się wyjaśni:))))))))))

zgłość do moderacji

~ Mariusz Lewandowski

4211 dni temu, 04:31 | ocena 100%

35

oceń komentarz 0 2

Droga Ewo może Panie wie co powiedział ale Pani nie rozumie co chciał przekazać i czego chciał nas nauczyć. Walka się zakończyła czego chyba ani Pani ani politycy nie dostrzegacie . Teraz jest czas na porozumienie a nie na powtarzanie błędów Platformy.

zgłość do moderacji

wróć do artykułu