M3 - Mazury

Komentarze (60)

Reakcja Jerzego Wilka na publikację w E24. Będzie pozew

wróć do artykułu

~ ona

3670 dni temu, 15:53 | ocena 67%

1

oceń komentarz 1 2

Pytanie do SBK ...Czy prawdą jest że Eg24 zarejestrowany jest pod tym samym adresem co firma Pana Szweda? https://www.opencompany.co.uk/... https://www.opencompany.co.uk/... Czy jest to jakiś zbieg okoliczności?

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Bronek sąsiad

3673 dni temu, 20:34 | ocena 57%

2

oceń komentarz 4 3

Panie Wilk. Dziś dzień zadumy. Przemyśl Pan swoje postępowanie z tym przyjmowaniem komunii jeżeli masz Pan jedynie ślub cywilny i dzieci z tego związku. (Chyba nie było to białe małżeństwo) Odpuść Pan gra nie warta świeczki nawet tej zapalonej w Dzień Zaduszny.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Rodzina Adamsów

3673 dni temu, 20:15 | ocena 50%

3

oceń komentarz 3 3

Dzisiaj Dzień Wszystkich Świętych. Jeszcze nidawno do tej kasty należał nasz Prezydent Wilk. Ale król (Wilk) okazał się nagi. Dzisiaj z żoną z którą żyje na ślubie cywilnym bardziej pasuje do Hallowen.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Ciekawy

3673 dni temu, 20:02 | ocena 50%

4

oceń komentarz 3 3

Dzisiejsze święto też zaliczone Panie Prezydencie komunią, czy elbląscy biskupi w końcu trzymają się wytycznych Episkopatu Polski i obeszło się smakiem?

odpowiedz zgłość do moderacji

~ czytelnik8

3673 dni temu, 08:48 | ocena 67%

5

oceń komentarz 4 8

Ciekawe, czy wszyscy komentujący są tacy święci i żyją zgodnie z wszystkimi przykazaniami.U innych widzą "drzazgę w oku", a u siebie" belki nie dostrzegają".Żeby osądzać innych powinno się samemu mieć czyste sumienie.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ glosy

3669 dni temu, 09:26 | ocena 100%

6

oceń komentarz 0 2

Człowieku czy ty rozumiesz co to jest świętokradztwo ? Chcesz byc dumny z takiego prezydenta.

zgłość do moderacji

~ anna

3675 dni temu, 16:16 | ocena 79%

7

oceń komentarz 11 3

Bezboznik spłonie w piekle

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Rozmaryn

3675 dni temu, 12:14 | ocena 79%

8

oceń komentarz 11 3

Pięknie to "wieśniaczek" ujął, porównując życie prywatne p. Wilka do rynsztoka. Gratuluję umiejętności wypowiadania się na temat. Jeśli to, co piszą o tym "rynsztoku" to prawda, p. Wilk zamiast do sądu powinien publicznie udowodnić niewinność.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ wieśniaczek pl

3675 dni temu, 10:15 | ocena 88%

9

oceń komentarz 2 14

Zajmijcie się swoimi sprawami, a nie żeby głupotami się zajmować, to tylko darmozjady i bezrobotni mogli tak zrobić, co nie mają nic rozsądnego do roboty, lepiej niech niektórzy zajmą się swoimi ludzmi, co ani be ani me, dajcie im jakiekolwiek pytanie i co odpowie, na pewno zdania nie skleci, hehhehe słyszałem ostatnio na pewnej konferencji co to za tłumoki, hehehehhehe . Co nas interesuje Pan Wilk i jego życie prywatne to sięganie do rynsztoka, gdzie niechybnie niektórzy tam się znajdą, co takie bzdety piszą. A o prezydentach alkoholikach zapomnieliście ????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? co tyle lat rządził !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! co wy na łep upadliśta to jo z OE wieśniaczek pl

odpowiedz zgłość do moderacji

~ katoliczka

3675 dni temu, 10:03 | ocena 67%

10

oceń komentarz 10 5

Głosowałam na pana Wilka tylko dlatego, że jest chrześcijaninem. To tak jakby był z mojej rodziny katolickiej.Nie znałam tego człowieka z innej strony, więc to dla mnie był główny argument w wyborach, dlatego oddałam na niego głos.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Pytam

3675 dni temu, 09:58 | ocena 60%

11

oceń komentarz 6 4

Pani rzecznik Prezydenta. Miała dzisiaj być w hotelu Arbiter o godz.13 konferencja prasowa na temat ślubu kościelnego Pana Prezydenta. Pisał o tym .... I co. Zaproszenie zniknęło. Znaczy nie odnaleziono świadectwa ślubu? Nie ma co dziennikarzom pokazać? Odpowie Pani na proste pytanie, ten ślub był czy nie? Może być bez konferencji.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ katol

3675 dni temu, 08:27 | ocena 67%

12

oceń komentarz 10 5

pewnie lubi żreć opłatki niech sobie wafli lub andrutów kupi

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Decyzja

3676 dni temu, 21:28 | ocena 84%

13

oceń komentarz 26 5

Wstyd i hańba panie Wilk. Nie pozew, tylko jasna odpowiedź. Masz pan ślub kościelny ze swoją żoną Teresą, czy żyjesz pan jak piszą od wielu lat na kocią łapę. Jak zabrakło języka w gębie to może pani rzecznik? Tak ładnie relacjonowała występy pana prezydenta u Redemptorystów to tera prawda na stół. Jest ślub kościelny, czy nie? I po temacie.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Kobi

3676 dni temu, 21:23 | ocena 82%

14

oceń komentarz 5 23

Ale Wilk musi byc czysty skoro brukowiec takie bzdury juz zaczyna pisac

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Parafia św. Brunona

3676 dni temu, 21:20 | ocena 83%

15

oceń komentarz 20 4

Quo vadis, Domine Wilk? Do Rzymu z takim życiorysem nie dojdziesz. Ciekaw jestem, czy Pan Premier Kaczyński zna Pana życiorys. Myślę, ze nie tylko my wierni katoliccy wyborcy zostaliśmy oszukani. Co na to Radio Maryja i Telewizja Trwam, które tak mocno Panu zawierzyło. Człowieku, gdzie się pchałeś z takim życiorysem do władzy z ramienia katolickiej partii. A vice Pan Pruszak byłby idealnym kandydatem. To człowiek szanujący KOSCÓŁ Katolicki a nie jak Pan karierowicz.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Człowiek

3676 dni temu, 21:08 | ocena 91%

16

oceń komentarz 20 2

Zgadzam sie z poprzednikiem z Zatorza. Wierni wszystkich parafii w Elblągu powinni traktować Wilka w swoich kościołach jako persona non grata. Człowiek, dla którego stanowisko jest więcej warte niż zbawienie duszy jest nikim. Co jeszcze Pan Panie Wilk przed nami ukrywa. Siadanie w pierwszej ławce w kościele z żoną z którą zyje Pan nie po katolicku to szczyt obłudy. Po co Panie Wilk. dla tych marnych paru srebrników chce Pan zatracić duszę? Czs ucieka wieczność czeka. OPAMIĘTAJ SIĘ CZŁOWIEKU

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Grom z jasnego nieba

3676 dni temu, 20:45 | ocena 88%

17

oceń komentarz 21 3

Panie Wilk. ,,Słucha Pan elblążan". A teraz to my elblązanie chcemy wysłuchać Pana. To nasze hasło. Ma Pan ślub kościelny z Panią Teresą z którą ma Pan dwoje dzieci, czy nie? Czy jest Pan wzorem dla elbląskich katolików, czy też największym obłudnikiem z jakim kościół katolicki miał do czynienia w Elblągu. Boże widzisz a nie grzmisz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Zatorze

3676 dni temu, 20:37 | ocena 77%

18

oceń komentarz 17 5

Brawo Panie Kowszyński. Po tej aferze nikt o zdrowych poglądach katolickich nie zagłosuje na Zatorzu na Wilka. To Pan będzie naszym Radnym. Pan jako przykładny mąż i ojciec. Parafia Świętej Trójcy skreśliła bezbożnika Wilka. Nikt nie oszuka Pana Boga. Nawet Wilk.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Rozmaryn

3676 dni temu, 20:07 | ocena 91%

19

oceń komentarz 21 2

Jeśli prawdą jest to, o czym czytamy na Elblag24, mamy skandal. Oto człowiek z ugrupowania prawicowego oszukuje od lat Niebo, więc czym jest dla niego oszukiwanie nas, zwykłych zjadaczy chleba? Powtarzam, jesli to wszystko to prawda, p. Wilk jest skompromitowany, powinien podkulić ogon i udać się do Canossy. Jeśli natomiast oszkalowano go w ramach kampanii przedwyborczej, niech udowodni swą niewinność zamiast włóczyć się po sądach. Chciał stołka - niech jego życiorys będzie transparentny.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Czarny jak lis

3676 dni temu, 19:17 | ocena 91%

20

oceń komentarz 21 2

Farbowany lis , tfu nie lis tylko farbowany katolik.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Pytający Biskupa

3676 dni temu, 18:42 | ocena 88%

21

oceń komentarz 21 3

Żyję z żoną od 20 lat mając jedynie ślub cywilny (żona była rozwódką po ślubie kościelnym). Mamy razem dwoje ślicznych dzieci 18 i 15 lat. Mam pytanie do naszych elbląskich biskupów. Czy ja też mogę z żoną chodzić do komunii świętej bo od 20 lat z ust księży słyszałem, że nie bo żyjemy w grzechu. Jak to jest w naszej diecezji? Czy prezydentowi w oczach Boga więcej wolno niż mi zwykłemu robotnikowi. Może ktoś z hierarchów naszej diecezji się wypowie?

odpowiedz zgłość do moderacji

~ sdv

3676 dni temu, 21:36 | ocena 78%

22

oceń komentarz 7 2

Niestety,nie możesz.za to możesz być wspaniałym człowiekiem i trafić do Nieba.

zgłość do moderacji

~ Maggy

3676 dni temu, 18:33 | ocena 83%

23

oceń komentarz 15 3

Słyszałam kiedyś, że Komunia świętokradzka to jak wyrzucenie Pana Jezusa na śmietnik. W zasadzie jest to wyrzucenie Pana Jezusa na śmietnik, tylko że w tym wypadku, tym śmietnikiem jest Twoja śmierdząca dusza i serce. Nie ma żadnych kar kościelnych. To grzech ciężki, czyli śmiertelny. Tzn. grozi wiecznym potępieniem po tamtej stronie. Zdajesz sobie z tego sprawę WILK. Będę się za Ciebie modliła.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Gość Niedzielny

3676 dni temu, 18:02 | ocena 91%

24

oceń komentarz 20 2

cytat ,,..trwając w związku niesakramentalnym, najprawdopodobniej nie mogąc postanowić poprawy, nie można otrzymać rozgrzeszenia. Jak każdy człowiek trwający w grzechu ciężkim ma zachować prawdę i czynić pokutę do czasu, kiedy będzie mógł wrócić do pełnej jedności z Bogiem. W tym czasie powinien odsunąć się od Stołu Pańskiego. Przyjmujący Komunię w grzechu ciężkim popełniają świętokradztwo. Tłumaczą, że kierowało nimi gwałtowne duchowe pragnienie, strach przed odrzuceniem. Są to okoliczności subiektywnie łagodzące, ale niezmieniające obiektywnej powagi grzechu świętokradztwa. „Kto bowiem spożywa niegodnie, potępienie sobie spożywa i pije” (1 Kor 11, 29).ks. Marek Kruszewski, Idziemy nr 44 (321), 30 października 2011 r. Wstyd Panie Wilk i poruta.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Fokus

3676 dni temu, 17:42 | ocena 63%

25

oceń komentarz 5 3

nie za taki hip ho magik skakał...

odpowiedz zgłość do moderacji

~ zagubiony

3676 dni temu, 15:40 | ocena 83%

26

oceń komentarz 24 5

bedzie pozew ale o co? o to ze napisali prawde? czy o to ze nie bali sie naisac?

odpowiedz zgłość do moderacji

~ wolfman

3676 dni temu, 14:51 | ocena 81%

27

oceń komentarz 26 6

No ładnie. Wilk wstydzi się swojej byłej żony i córki? Okłamuje nas, że może przyjmować sakramenty? Czy ten człowiek ma jakikolwiek kręgosłup moralny????

odpowiedz zgłość do moderacji

~ King

3676 dni temu, 14:49 | ocena 75%

28

oceń komentarz 8 24

Nawet nie wiadomo czy to prawde przeciez to napisalo Eg24 i koniec tematu

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Mila

3676 dni temu, 14:48 | ocena 86%

29

oceń komentarz 19 3

No to chyba prawdy się nie dowiemy, bo jak zacyt. słowa pana prezydenta to narusza Jego dobra osobiste min. wyznanie. A co ja mam powiedzieć to ja 1,5 roku temu oddałam swój głos na pana Wilka.Jestem katoliczką teraz szlag mnie trafia,że być może dałam się nabrać.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Tu akurat popieram pana prezydenta Wilka w tym co robi- Alojzy

3676 dni temu, 14:22 | ocena 74%

30

oceń komentarz 10 28

Życie prywatne każdego z nas jest sprawą naszą, osobistą, nikomu nie wolno wchodzić z butami w życie prywatne. Polityk obiojętnie jaki by nie był też ma prawo do życia prywatnego. W taki sposób jak robi elblag24 to napisać o każdym Elblążaninie możnaby nie jedna książkę, z czego byłyby zadowolone elbląskie biblioteki, bo nadmiar "harlequinów" by na pułkach przybył. No ale to by były powieści bez wartości:). Kto s z kim śpi, z kim je czy sra to jego INDYWIDUALN SPRAWA. A Jeśli chodzi o polityka, to gazeta nie powinna grzebać w życiorsie prezydenta. Gazeta powinna skupić się na polityku, co sobą reprezentuyje, jaki ma program naprawy miasta, a nie życie prywatne. elbkag24 sięgnął dna i sie pogrąża. To już FAKT jest lepszy :)

odpowiedz zgłość do moderacji

~ sdv

3676 dni temu, 21:37 | ocena 75%

31

oceń komentarz 6 2

Haha-Alojzy-to poczytaj sobie,co pisałeś przed referendum-jakoś wtedy nie przeszkadzało ci szkalowanie rządzących i ich prywatnych spraw wyciąganie

zgłość do moderacji

~ Ciechan

3676 dni temu, 13:57 | ocena 86%

32

oceń komentarz 6 36

Jeżeli nie można zaatakować prezydenta merytorycznie to wchodzi się na jego życie prywatne . Żal mi Kuchejdy ,Tuckiego i spółki. Zrobią wszystko żeby zaistnieć. Zagłosuję na Wilka bo doceniam to co robi jako prezydent Elbląga.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ wawa

3676 dni temu, 15:07 | ocena 83%

33

oceń komentarz 20 4

Aco On takiego robi, odbiera obiekty pobudowane przez innych, żenujące,

zgłość do moderacji

~ King

3676 dni temu, 13:41 | ocena 72%

34

oceń komentarz 8 21

Widze ze Eg24 robi desperackie ataki , upada tak nisko niby sa ta ' media '

odpowiedz zgłość do moderacji

~ turban

3676 dni temu, 13:41 | ocena 78%

35

oceń komentarz 5 18

wszystkie powtarzam wszystkie elblaskie media sa zaklamane stronnicze i manipuluja tepym elektoratem. Prosze zwrocic uage ze praktycznie glowne motywy na pierwszych stronach dotycza PO ,wroblewskiego . Wroblewski jest popierany przez elblagnet,infoelblag i portel a eg24 popiera i wciska szweda. Tak wiec media juz z gory nakazuja tempakom wybor miedzy wroblewskim i szwedem. szwed zrobil zagranie w tylu wilkowych tasm prawdy z tym ze nagral film prawdy. I prawdopodobnie skutek bedzie odwrotny do zamierzonego. Tym samym elblaskie media przyczynia sie do powrotu staresj sitwy z czasow sloniny/nowaczyka. Stary uklad dalej pozostanie nierozerwalny z oplakanym skutkiem dla mieszkancow. To oznaczac bedzie dalsza stagnacje miasta i spuchanie na margines jego mieszkancow. Dalsza emigracja , zero zmian w mosirze w epecu, zero zmian w szkolnictwie. Kolesie pozamieniaja sie tylko stolkami nawet gabinetow nie zmienia. Tak bedzie jesli bedziecie glosowac na tych co juz byli.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ bek

3676 dni temu, 14:48 | ocena 82%

36

oceń komentarz 14 3

Pamiętajmy że wilk też już był

zgłość do moderacji

~ solniczka

3676 dni temu, 13:40 | ocena 86%

37

oceń komentarz 30 5

Nie brońcie tego kłamczucha. Najsłabszy prezydent od upadku komuny. Grabarz miasta. Zero wizji i perspektyw.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Waldemar autor

3676 dni temu, 13:11 | ocena 77%

38

oceń komentarz 27 8

,,To się w pale nie mieści. Facet leży krzyżem w kościele co pokazuje za nasze pieniądze na stronach Miasta a żyje od wielu lat na kocią łapę. Jak można być tak obłudnym. Za wszelką cenę po stanowisko. Jaki wstyd dla uczciwych działaczy PIS. Liczę na reakcję Kościoła Katolickiego i odcięcia się od tego małego człowieka".

odpowiedz zgłość do moderacji

~ powiec

3676 dni temu, 13:23 | ocena 86%

39

oceń komentarz 24 4

Myślisz, że ekskomunikują Wilka i karnie wyrzucą z PIS?;)

zgłość do moderacji

~ Etyk-pasjonat

3676 dni temu, 13:05 | ocena 86%

40

oceń komentarz 24 4

To znaczy, jeśli indaguje się poglądy Pana Wilka i stawia w sprzeczności z tymi głoszonymi to jest OK. Gdyby to była osoba prywatna to to by było zwykłe chamstwo. Ale faktycznie, pan Prezydent nie robi tajemnicy wokół swoich poglądów, więc JEŚLI słusznie ra ramach działalności publicznej głosi jedno, wspiera się na tym, a robi drugie to jest to z kolei chamstwo z jego strony. Macie odpowiedź na postawione w nagłówku pytanie.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ nie

3676 dni temu, 13:05 | ocena 88%

41

oceń komentarz 21 3

Zaczyna się od małych kłamstewek a kończy na oszustwie,ale to takie nasze polskie przyzwalanie i standardy.Ja mówię temu NIE

odpowiedz zgłość do moderacji

~ v1

3676 dni temu, 13:00 | ocena 81%

42

oceń komentarz 21 5

Smieszna jest taka postawa Pana WILKA. W taśmach słychać jego prawdziwe oblicze.W podobny sposób walczył Wilk z Nowaczykiem i wtedy to było OK. Jak w taki sam sposób został potraktowany , to jest to złe. Fatalna logika i jeszcze gorsze zachowanie a najgorsza prezydentura.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Miruś

3676 dni temu, 12:59 | ocena 72%

43

oceń komentarz 13 5

Jak ja startował bym na prezydenta niech wąchają gdzie chcą i nagrywają gdzie im się podoba za kilkanaście tyś złoty miesięcznie stał bym się prawym obywatelem

odpowiedz zgłość do moderacji

~ wujo

3676 dni temu, 12:41 | ocena 82%

44

oceń komentarz 23 5

Ciekawe czy dowiemy się czy pan Wilka ma ślub kościelny i czy przyjmując komunię świętą nie popełnia świętokradztwa. Mnie to na przykład bardzo interesuje. Jak jestem politykiem i powołuję się na Swoją wiarę to chyba powinienem być czysty jak zła a nie robić szopki na pokaz żeby ludzie na mnie głosowali. Czekam na sprawę sądową. Jak Elbląg 24 pisze nie prawdę w sprawie rozwodu pana Wilka to mam nadzieję że przeprosi. Ale jak jest inaczej to obłuda Wilka jest większa niż wielu może się wydawać

odpowiedz zgłość do moderacji

~ hfopc_gdynia

3676 dni temu, 13:34 | ocena 83%

45

oceń komentarz 20 4

Pan Wilk ślubu kościelnego nie ma. Jestem z Gdyni ale nie miałem problemu aby to ustalić w Elblągu. Skoro nie żyje w sakramentalnym związku, to wniosek nasuwa się jeden... Jak napisałem w innym moim komentarzu, dziennikarze są od tego aby o takich właśnie sprawach pisać. Prezydent to osoba publiczna i na każdy ruch, słowo, powinien bacznie uważać aby nie burzyć swojego wizerunku, w tym przypadku politycznego. Moralność prezydenta Elbląga jest zerowa. Podobnie jak uczciwość tego człowieka, nawet w obliczu Boga, a co dopiero w obliczu wyborców.

zgłość do moderacji

~ EuPi

3676 dni temu, 12:39 | ocena 77%

46

oceń komentarz 23 7

Ciekawe komentarze. PiS może wszystko, opluwać, plakaty nocą nielegalnie naklejać, organizować bez zezwolenia na moście zbiorowiska, a inni nie. Wilk jest osobą publiczną i ukrywanie faktów nie godzi się z powagą urzędu.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Gdzie kończy się dobre, rzetelne dziennikarstwo, a zaczyna się być tak zwaną hieną dziennikarską? Gdzie kończy się dziennikarstwo, a zaczyna brudna kampania wyborcza?

3676 dni temu, 12:23 | ocena 74%

47

oceń komentarz 14 5

no właśnie czy każdy z nas chciałby, aby nagrywano go nieważne czy w kościele czy na ulicy czy na targach pracy lub gdziekolwiek indziej? a jednak nie pytając nikogo o zdanie dziennikarze zamieszczają zdjęcia z różnych zdarzeń na swoich portalach i czy to wtedy jest w porządku? Jeśli chodzi o prezydenta tego czy jakiegokolwiek innego to jego życie powinno być kryształowe i wszelkie sprawy z przeszłości winny być podane do wiadomości wyborców z zasady. Inaczej jest to ktoś kto w żaden sposób nie jest wiarygodny po prostu.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ wyborca

3676 dni temu, 12:00 | ocena 80%

48

oceń komentarz 20 5

Dla mnie każdy kandydat na prezydenta powinien być człowiekiem prawym. Jest kilka wcześniejszych artykułów z fotografiami , na których pan prezydent potwierdza swój udział w uroczystościach Kościelnych - no chyba nie z obowiązku, to chyba prywatna sprawa. Dlaczego więc informuje się Nas elblążan o takich spotkaniach, widać pan prezydent wyraża na to zgodę.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ śmiesznyrys

3676 dni temu, 11:43 | ocena 65%

49

oceń komentarz 6 11

Panie Ryś i pan piszesz o rzetelności? A kto zlecił napisanie artykułu o Yolo w e24???

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Cwirek

3676 dni temu, 11:24 | ocena 86%

50

oceń komentarz 4 24

Panie Ryś pańskie artykuły są coraz gorsze i żenujące drogi Panie Pan był w PO w młodych demokratach przynajmniej tak wróble ćwierkają czy teraz juz jest Pan w młodych Pisiorkach ?

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Bartłomiej Ryś

3676 dni temu, 12:19 | ocena 89%

51

oceń komentarz 16 2

Wróble ćwierkają? Przecież opisywałem mój epizod z Młodymi Demokratami tu, w elblag.net. Zapraszam: http://www.elblag.net/artykuly/jak-to-jest-byc-mlodym-politykiem-w-elblagu,13973.htm

zgłość do moderacji

~ hfopc_gdynia

3676 dni temu, 13:28 | ocena 67%

52

oceń komentarz 16 8

Epizod z Młodymi Demokratami :D koń by się uśmiał panie Ryś. Dziennikarstwo to kolejny epizod w pana życiu? Dziennikarze nie mogą mówić o partyjnych epizodach, bo nie powinni mieć nic wspólnego z partiami politycznymi. Pan miał... Gdyby pan choć trochę znał zasady etyki mediów to nie pisałby pan bzdur. Polityk, osoba publiczna, w przypadku p.Wilka często informująca o tym, że bierze udział w nabożeństwach kościelnych, powinien być nieskazitelny. Gdyby pan przeczytał też artykuł w konkurencyjnym portalu i go zrozumiał, to nie spłodziłby pan tego "rzetelnego" artykułu. Przesłanie z tamtej publikacji jest jedno, prezydent buduje wizerunek, wykorzystując przy tym kościół. Ohydna zagrywka polityka w każdym podobnym przypadku. Wyborcy prezydenta PiS, zazwyczaj starsi ludzie, widząc w kościele p. Wilka mają tylko jeden obraz - gorliwego, pobożnego katolika, a to po prostu KŁAMSTWO. O takich właśnie sprawach POWINNI mówić dziennikarze! Pan tego nie rozumie, bo nie jest pan dziennikarzem. Tyle.

zgłość do moderacji

~ Juras

3676 dni temu, 11:10 | ocena 51%

53

oceń komentarz 17 18

nie jestem zwolennikiem obecnego prezydenta Elbląga, lecz mieszanie sfery prywatnej z polityką i jeszcze przez taką osobę jaką jest Bona-Kuchejda, jest godne krytyki

odpowiedz zgłość do moderacji

~ Marta

3676 dni temu, 11:01 | ocena 55%

54

oceń komentarz 12 10

Jakie dziennikarstwo?

odpowiedz zgłość do moderacji

~ johnny

3676 dni temu, 10:59 | ocena 52%

55

oceń komentarz 15 14

Panie Rys jak moze pan nazywac to cos E24 dziennikarstwem????Nie widzial pan i nie slyszal o wyrokach skazujacych tych ,,dziennikarzy"????W E24 jest proces za procesem.Sady sa zawalone tego typu sprawami.Kazdy jest ,,opluty" i ,,zniewazony".

odpowiedz zgłość do moderacji

~ tak prawda

3676 dni temu, 10:50 | ocena 81%

56

oceń komentarz 26 6

A taśmy Wilka - jak pluł i pomawiał to było w porządku .Nie jestem za brudna kampanią ale Wilk sam zaczął stosując metody niedozwolone .Nawet nie przeprosił .Myślę ,że za te tasmy z zeszłego roku poniesie konsekwencje

odpowiedz zgłość do moderacji

~ ELBLAZANIN

3676 dni temu, 10:46 | ocena 56%

57

oceń komentarz 15 19

I BARDZO DOBRZE PANIE PREZYDENCIE ELBLAG 24 NIE ZNA GRANIC TO SA OSZUSCI

odpowiedz zgłość do moderacji

~ solniczka

3676 dni temu, 13:42 | ocena 81%

58

oceń komentarz 13 3

Są, ale do Wilka nie mają podjazdu. To największy kłamca w tym miescie.

zgłość do moderacji

~ Mila

3676 dni temu, 10:45 | ocena 84%

59

oceń komentarz 16 3

Dla mnie najbardziej liczy się moralność i zasady, chyba nikt nie lubi być okłamywany.Każda kampania ma swoje plusy i minusy, a co My elblążanie z tego mamy? Powoływać się na coś czego się nie spełnia, to dla mnie wyborcy jest zastanawiające.

odpowiedz zgłość do moderacji

~ mariusz

3676 dni temu, 10:42 | ocena 81%

60

oceń komentarz 29 7

Życie prywatne u polityka ?? Myśle że bedac na tym stanowisku trzeba sie z tym liczyc. Sam jestem rozwodnikiem i pomimo tego ze wierze ale kosciol odwiedzam sporadycznie nie przestepuje do komuni. Jesli prawda jest fakt iz Pan Wilk jest po rozwodzie to brak mi slow na to co wyprawia i jest skreślony u mnie jako człowiek !!!

odpowiedz zgłość do moderacji

wróć do artykułu